PDA

View Full Version : Filmpjes van RacerX, Jason Becker, Malmsteen gespeeld door



ArpeggioKing
6 november 2004, 19:31
Hier een site waar je een japans kereltje veel dingen ziet spelen van o.a. RacerX JAson Becker,Malmsteen en andere. Wel handig om te kijken hoe het gespeeld moet worden.

http://www.takhochan.com/videos.htm

MArijn

krizz
8 november 2004, 21:58
Jesus, hoe emotieloos kun je spelen.. :o ..maar idd wel handig ja.

Das Schaap
10 november 2004, 21:19
Tering je moet echt niet die van altitudes kijken :o :-?

Slashhh
11 november 2004, 01:08
wel grappig hoe tie kijkt nadat hij de solo van "far beyond the sun" van malmsteen heeft gespeeld.... :-D
zo van...ik ben de man....hoewel hij minstens 6 noten heeft gemist, de arpeggios meer als akkoorden klonken, en rest was net wel net niet in tempo :-D

Luc-O
11 november 2004, 10:37
Tering je moet echt niet die van altitudes kijken

Mable's fatal fable is ook een lachertje, om maar niet te spreken van Serrana, daar bakt-ie helemaal nix van. Dus ik zou zeggen: wel handig om te kijken hoe het NIET gespeeld moet worden :D

The_RockeR13
11 november 2004, 12:38
Ik vind hem echt slordig spelen :D

mrg470
18 december 2004, 10:02
man.......als je het nog niet op snelheid kan, neem het dan gewoon niet op, op die manier kan ik ook wel jason becker spelen...
gewoon de helft van de noten niet aanslaan, krijg je hetzelfde idee volgens mij.

Megadeth
21 december 2004, 23:41
Ok, het 'shred' werk is behoorlijk sloppy, maar "hotel california" speelt ie toch wel mooi strak vind ik.

m^rton
22 december 2004, 18:31
die sliertjes aan die gitaar! :-D

ArpeggioKing
30 december 2004, 18:18
die sliertjes aan die gitaar! :-D

Hey! Niet Fokken met paul gilbert he!

sliertjes zijn Stoer!

:cool:

Roy K.
4 januari 2005, 20:47
Jezus! :o Je moet dat gastje nageven dat ie het waagt om van die brute nummers als die van Rusty Cooley te spelen, hij had er alleen beter aan gedaan ze niet online te zetten...

Die filmpkes zijn idd goede voorbeelden hoe de nummers NIET gespeeld moeten worden...


wel grappig hoe tie kijkt nadat hij de solo van "far beyond the sun" van malmsteen heeft gespeeld....
zo van...ik ben de man....hoewel hij minstens 6 noten heeft gemist, de arpeggios meer als akkoorden klonken, en rest was net wel net niet in tempo

Heheh dat is idd erg grappig :D

Azrael
10 januari 2005, 22:56
Oei...........

Als het zo moet dan liever niet. Vreselijke timing heeft hij. Echt uitermate slecht. Hij is technish zeer zeker beter dan ik ben ook al speelt hij slordig maar zijn timing.......om te huilen.

Azrael
10 januari 2005, 22:59
Ok, het 'shred' werk is behoorlijk sloppy, maar "hotel california" speelt ie toch wel mooi strak vind ik.

Ook vreselijk qua timing en hele slechte bends. Hoop vals gedoe erin.

Jopie
31 januari 2005, 12:22
Ik merk hier een klein beetje jaloezie onder de reacties. Ik denk dat 80% van jullie niet in staat is om dit soort dingen te spelen en toch kraken jullie die jongen af. De solo van Hotel California is goed gespeeld en de zogenaamde valse noten enzo proppen we dan maar onder het kopje improvisatie.

Ook al boeit dat geshred me niet echt als gitarist en kan ik er nog geen 2 minuten naar luisteren. Het blijft knap wat ie doet. Nou jullie weer.

Mzzl

Roy K.
31 januari 2005, 14:28
Jaloers op zijn fabelachtige techniek zeker? :wink:

Er zijn genoeg forummers die dit veel beter zouden kunnen.

Ik heb net ff die van Hotel California gekeken, vergeleken met die shrednummers die hij speelt valt die reuze mee ja, alhoewel hij daar flink foute bends heeft en wel heel houterig speelt.

Die shrednummers ken ik stuk voor stuk, sommige kende ik gewoon niet weer omdat ie hele andere sweeps speelde dan het origineel of ze heel onzuiver speelde.

Al met al is het nog niet zo slecht, dat gozertje lijkt me nog erg jong toe en met 3 jaar extra spelen kan hij deze nummers misschien wel goed spelen, hij is iig ambiteus om de bruutste nummers te spelen, dus wie weet....

Das Schaap
31 januari 2005, 16:30
Ik merk hier een klein beetje jaloezie onder de reacties. Ik denk dat 80% van jullie niet in staat is om dit soort dingen te spelen en toch kraken jullie die jongen af. De solo van Hotel California is goed gespeeld en de zogenaamde valse noten enzo proppen we dan maar onder het kopje improvisatie.

Ook al boeit dat geshred me niet echt als gitarist en kan ik er nog geen 2 minuten naar luisteren. Het blijft knap wat ie doet. Nou jullie weer.

Mzzl
Dan nog je gaat toch geen filmpjes van jezelf online zetten waarin je het gigantisch vaak verkloot. :-? Leer ze dan eerst goed, en speel ze dan ook goed in. Hij kan vast wel spelen maar het is belachelijk als je jezelf van zoŽn kant laat zien.

Aron Maiden
29 april 2005, 11:33
Ach, Ik vin het wel vet! 8-)
Ik kan het zelf helemaal niet spelen,

Groeten aron