PDA

View Full Version : Trademark 60



Rinze
29 mei 2002, 09:10
Wie heeft er (goede of slechte) ervaringen met de Trademark 60 van Tech 21?

Lucky
4 juni 2002, 11:51
fantastische versterker !!!

echt een heerlijk warm geluid...
zelf heb ik hem (ondanks de erg goed klinkende speaker) op een 4x12 mrshall kast staan....Ik heb een hele hoop buizen versterkers gehad (boogie marshall fender) en elke versterker heeft wel iets waarin die uitblinkt maar ik ben nog nooit zo possitief verrast geweest dan toen ik voor het eerst mijn techje aansloot.

Ben van plan om er een tm120 bij te kopen....maar ze schijnen elektronisch anders in elkaar te zitten...eerst maar eens gaan luisteren

stomas
4 juni 2002, 20:30
Waar worden deze vertserkers verkocht, want ik heb ze nog nooit ergens in Nederland zien staan.

Rinze
4 juni 2002, 21:19
Lucky:Ik heb er een uitgeprobeerd, maar vond de vervorming niet helemaal je dat. Clean is wel mooi. In het betreffende exemplaar is de speaker vervangen door een Celestion 70M. Ik heb zelf ook een Marshall 4-12 staan, krijg je dan geen volumeverlies door de 16 ohm impedantie van de speaker t.o.v. de 8 ohm-uitgang? O ja, ik had het idee dat humbuckers er beter op klinken dan enkelspoelers, wat vind jij? En wat voor muziekstijl speel je ermee?
Stomas: Music Productiv heeft ze nog in het assortiment. In Nederland weet ik het niet. Hier in het noorden zijn de Tech-21 produkten (o.a. Sansamp) altijd moeizaam verkrijgbaar geweest.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rinze op 2002-06-05 14:46 ]</font>