PDA

View Full Version : sorry........!



sash
5 november 2004, 22:16
Sorry voor de spam mensen, maar kheb snel geld nodig!

Chicago Iron Octavian inclusief coole houten box, als nieuw - 180 euries www.chicagoiron.com (VERKOCHT)
Boss CE3 - 20 euries (VERKOCHT)
Ibanez Phase Tone eerste series begin seventies - 50 Euro (VERKOCHT)
MJM London Fuzz 2 siliconfuzz, s#52 - 100 Euro (VERKOCHT)
Teese RMC1 - ruilen tegen Vox wah+25 Euro (VERKOCHT)
Fulltone Dejavibe 2 (die met expressiepedaal) - 195 Euro (VERKOCHT)

Tel: 0642200304 of mail: s.deknoop@wanadoo.nl

Swan
5 november 2004, 22:20
hoezo die ce3 zo cheap?

sash
5 november 2004, 22:22
Omdat ik snel geld nodig heb, het staat er bij he :)

SiNiSTRaL
5 november 2004, 22:26
dacht dat ik die ce-3 zou kopen?
dan niet he :D (heb mn geld nu toch uitgegeven aan een semi akoestische, dus boeit me niet ;) )

ieme
5 november 2004, 22:52
ja hallo... hier hebben we dus gitaarmarkt voor, maar omdat je geld voor mijn HAARSTRAT bij elkaar schraapt zal je mij er niet over horen...

sash
5 november 2004, 22:54
Nee, daar is het niet voor, daarom staat die van jou nu ook op gitaarmarkt :D :razz:

LordRiffenstein
5 november 2004, 23:12
Damn ik wil die ocatavian. Mmm ff overleggen met mijn baas, ik bedoel boekhouder wel ja mijn vriendin :o

Robbert
6 november 2004, 00:31
Damn ik wil die ocatavian. Mmm ff overleggen met mijn baas, ik bedoel boekhouder wel ja mijn vriendin :o

Slim, want die was erg goed!

Rutger
6 november 2004, 10:09
shit man, je moet wel erg in de geldproblemen zitten dat je al die shit verkoopt. :o

Vox Wah voor een Teese :???:

Dirk_Hendrik
6 november 2004, 10:18
Sash,

tenzij iemand me voor is mag je die CE als aan mij verkocht beschouwen. PM me even over de afhandeling.

Mitch
6 november 2004, 10:41
:???: :o :cry: :x

Fuzz weg, Teese weg, OCTAVIAN WEG ?!?!?!?! Je was helemaal wild van dat ding ! Ga je schamen.
Stoute jongen :D

BramVersteeg
6 november 2004, 11:30
Ik vind ook dat je dit op gitaarmarkt moet zetten. Ik vind het niet zo erg als iemand zegt dat ie naar iets op zoek is en je zegt dat hij je maar moet PM-en of zo, maar dit is gewoon simpelweg verkopen op het forum. Anderen krijgen daar ook voor op hun flikker.
Verder niks persoonlijks hoor...........

Quink
6 november 2004, 11:54
Sorry voor de spam mensen, maar kheb snel geld nodig!


:o Wow, Sash heeft eindelijk de knoop doorgehakt, hij gaat een bod uitbrengen op Fender. :D

sash
6 november 2004, 12:16
Ik vind ook dat je dit op gitaarmarkt moet zetten. Ik vind het niet zo erg als iemand zegt dat ie naar iets op zoek is en je zegt dat hij je maar moet PM-en of zo, maar dit is gewoon simpelweg verkopen op het forum. Anderen krijgen daar ook voor op hun flikker.
Verder niks persoonlijks hoor...........

True, maar ik zie deze spullen liever goedkoop weggaan naar vrienden en kennissen dan een onbekend lulletje die het alleen maar doet omdat het cheap is.

Shaggy
6 november 2004, 12:23
Ik snap jou echt niet hoor sash .. make up your damn mind man

dan ben je weer onwijs blij met die strat van precies 4 kilo met van zandt erin .. en nu verkoop je die ook weer voor 699 (ik help je ff, lees: SPAM :D )

affijn .. ik zou je wel helpen met die strat maar ik ben nu aan het sparen voor een amp

over die wah had ik je ook wel kunnen vertellen dat vox gewoon de lekkerste (imo) wah's maakt :roll:

sash
6 november 2004, 12:59
Die Strat staat op Marktplaats en Gitaarmarkt wel voor 699, maar hij mag voor forummensen weg voor minder, als je echt interesse hebt kunnen we vast wel een leuke deal uitwerken.

sash
6 november 2004, 13:21
Fulltone Dejavibe 2 added! zie eerste pagina

Rutger
6 november 2004, 17:17
Sash,

als je dat er allemaal voor over hebt, moet wel een hele mooie vrouw zijn.

Mithrandir
6 november 2004, 17:23
Het is wel iets moois, maar of ik persoonlijk er veel voor zou verkopen weet ik niet.

SiNiSTRaL
6 november 2004, 17:27
Het is wel iets moois, maar of ik persoonlijk er veel voor zou verkopen weet ik niet.
dan ken jij sas niet :D
hij zit nu in zn hammond periode (nadat ik sindskort toetsen speel moest hij t ook ineens weer oppakken :D ) en over 2 weken staat hier een topic met een hammond te koop en vraag naar vage te dure pedaaltjes :D

sash
6 november 2004, 17:31
Nee ben het gitaarspelen een beetje zat.

schizo910
6 november 2004, 18:04
Nee ben het gitaarspelen een beetje zat.


Rare snuiter :lol:

BramVersteeg
6 november 2004, 19:53
Sash, je hebt wel gelijk dat je het liever aan ons verkoopt dan aan iemand anders hoor. Eigenlijk zou gitaarnet eens moeten reageren op mijn topic over het wel of niet introduceren van een verkoop deel op het forum! :x

Harry
6 november 2004, 19:58
good old Sah, altijd weer iets bijzonders. Heb je allebei je nieren nog? :razz:

sash
6 november 2004, 19:59
Nee maar kheb al wel een dialysemachine gejat :D

Rutger
6 november 2004, 20:20
Eigenlijk zou gitaarnet eens moeten reageren op mijn topic over het wel of niet introduceren van een verkoop deel op het forum!

Ehm, dit forum beschikt over een compleet eigen gitaarmarkt. Dat is vrij uniek.

Shaggy
6 november 2004, 20:46
ik ben wel erg geinteresseert waarom je al je spullen verkoopt .. ga je echt ALLES verkopen en stop je met gitaarspelen?

sash
6 november 2004, 21:22
Nee hoor, verkoop niet alles. Wat uiteindelijk overblijft is een Plexi, 2 Strats, westerngitaartje, everman fuzzdrive G1 en vox wah.
Kzal niet stoppen met gitaarspelen, maar zal ook niet zo veel zijn als voorheen. Wil me serieus gaan richten op Hammond.

sash
6 november 2004, 21:23
Nee hoor, verkoop niet alles. Wat uiteindelijk overblijft is een Plexi, 2 Strats, westerngitaartje, everman fuzzdrive G1 en vox wah.
Kzal niet stoppen met gitaarspelen, maar zal ook niet zo veel zijn als voorheen. Wil me serieus gaan richten op Hammond.

marc_o
6 november 2004, 21:37
rare snuiter!

robzilla
6 november 2004, 21:45
Nee hoor, verkoop niet alles. Wat uiteindelijk overblijft is een Plexi, 2 Strats, westerngitaartje, everman fuzzdrive G1 en vox wah.
Kzal niet stoppen met gitaarspelen, maar zal ook niet zo veel zijn als voorheen. Wil me serieus gaan richten op Hammond.

Hammond?

sash
6 november 2004, 22:08
Jah

Mitch
6 november 2004, 22:10
MO FUZZ !





En die wah-bediening op de Pedalendag kun je nu wel vergeten hè, vies toetsenoverlopertje :D

Quink
6 november 2004, 22:10
Wil me serieus gaan richten op Hammond.

A. Op dezelfde wijze als de vorige 351 dingen die helemaal te gek waren? :-?

B: Maar, het moet gezegd, zo'n Hammond is geweldig! Een demonstratie op de pedalendag, zit dat er in??

Edit: P.S Het is uiteraard jouw gear, doe er mee wat je wil, alleen die "Himmel hoch jauchzend, zu Tode betrüft" houding verbaasd me soms wel wat.

sash
6 november 2004, 22:17
[quote="Quink"]

B: Maar, het moet gezegd, zo'n Hammond is geweldig! Een demonstratie op de pedalendag, zit dat er in?/quote]

Denk niet dat ik em dan al heb. Moet nog wel ff sparen.

Quink
6 november 2004, 22:19
Denk niet dat ik em dan al heb. Moet nog wel ff sparen.

Sponsoring, zou dat helpen?? :D

sash
6 november 2004, 22:31
Moet ik m'n gironummer alvast geven? :D

Speeddemon
6 november 2004, 23:05
Sash, ik hoop dat je je ervan bewust bent dat een B3 in goede staat minimaal 8.000 euro gaat kosten!

Een L-100 (gebruikt op de eerste platen van Boston) zou je voor de helft moeten kunnen scoren.

En natuurlijk maar hopen op dat ene omaatje dat zegt "jaaaa, ik heb nog zo'n groot orgel-ding bakbeest op zolder. Je mag 'm voor 50 euro meenemen, maar wel zelf sjouwen he? " :lol:

sash
6 november 2004, 23:09
Sash, ik hoop dat je je ervan bewust bent dat een B3 in goede staat minimaal 8.000 euro gaat kosten!

Een L-100 (gebruikt op de eerste platen van Boston) zou je voor de helft moeten kunnen scoren.

En natuurlijk maar hopen op dat ene omaatje dat zegt "jaaaa, ik heb nog zo'n groot orgel-ding bakbeest op zolder. Je mag 'm voor 50 euro meenemen, maar wel zelf sjouwen he? " :lol:


B3 staat ook niet in de planning. Beetje groot en duur dus. Waarschijnlijk Hammond XK2 of XK3. Klinkt bijna net zo goed en heel wat minder zwaar en minder duur.

SteavisSmokin
6 november 2004, 23:09
Mensen, spoor sash nou juist lekker aan om een hammond te kopen en hammond te gaan spelen. Er zijn al zo weinig hammond spelers over de hele wereld, heb ik eindelijk de kans om over een paar jaar misschien een power trio met sash op hammond op te richten gaan jullie hem bijna massaal ontmoedigen. haha..doe het anders effe voor mij -> GA VOOR DE HAMMOND SASH!!! haha 8-)

sash
6 november 2004, 23:11
Juist :D

Speeddemon
6 november 2004, 23:12
B3 staat ook niet in de planning. Beetje groot en duur dus. Waarschijnlijk Hammond XK2 of XK3. Klinkt bijna net zo goed en heel wat minder zwaar en minder duur.
sluit de Nord Electro 73 ook niet uit!

(heb zelf eens 't geluid gedaan voor Arno Krijger-trio. Echte (verrotte) B3 met Leslie...beautiful!)

sash
6 november 2004, 23:20
B3 staat ook niet in de planning. Beetje groot en duur dus. Waarschijnlijk Hammond XK2 of XK3. Klinkt bijna net zo goed en heel wat minder zwaar en minder duur.
sluit de Nord Electro 73 ook niet uit!



Nee zeker niet, heeft ook heel wat meer mogelijkheden. Een rhodes en wurlitzer sound is ook niet weg natuurlijk, maar het gaat me uiteindelijk om de B3 sound, en die XK serie heeft wel een pre omdat die drawbars hebben. Kga gewoon alles eens goed vergelijken voordat ik een definitieve keus maak. De Roland VK8 schijnt ook erg goed te zijn trouwens.

Rutger
6 november 2004, 23:49
heb ik eindelijk de kans om over een paar jaar misschien een power trio met sash op hammond op te richten

vette pech, ik heb al een patent aanvraag lopen op sash de hammond organist. :razz:

alhambra
7 november 2004, 09:02
He wat is dit voor een gelul, omdat het Sash is mag het wel ??

Oppleuren met je fucking SPAM

hup slotje.

Ja ik meen het :-D




























NOT

Maar het geeft wel aan dat het tijd wordt voor een speciale verkoop/ruil hoek (members only).

SiNiSTRaL
7 november 2004, 10:03
zegt www.gitaarmarkt.nl je iets, volgens mij is dat van gitaarnet, dus daar heb je je verkoop en ruilhoek alhambra, nou opzouten :D

sash
7 november 2004, 11:46
zegt www.gitaarmarkt.nl je iets, volgens mij is dat van gitaarnet, dus daar heb je je verkoop en ruilhoek alhambra, nou opzouten :D

MEMBERS ONLY! Dus alleen mensen van het forum.

sash
7 november 2004, 11:57
dubbel...

Jeroenvanhulsteijn
7 november 2004, 11:59
Voor gitaarmarkt moet je je ook inschrijven, is dus eigenlijk ook alleen voor "members". Dit i.t.t. marktplaats, dat open is voor iedereen.

Mijn mening:

Als dit jouw manier is om een stem uit te brengen voor een aparte sectie "UITVERKOOP", ga zo door. Blijkbaar meen je dan dat er echt behoefte is aan zoiets door het plaatsen van dit topic.

Als het echt alleen maar spam is: op gitaarmarkt met die spullen. De meesten hier kijken denk ik ook wel dagelijks op gitaarmarkt. En dan kun je eventueel in je advertentie nog wel melden dat forumleden een leuke korting kunnen verwachten. En wellicht denken niet forum leden dan "een forum...??...interessant". En mag het forum zich weer heugen in een aanwas van kennis en ervaring.

sash
7 november 2004, 12:01
En mag het forum zich weer heugen in een aanwas van kennis en ervaring.


En dat meen jij serieus, in een wereld van RG270's, Peavey Bandits en Boss Metalzones :D

sash
7 november 2004, 12:02
Okaaaay, de Phase Tone en Strat blijven over.

Phase Tone - 40 Euries
Strat - 575 euries (ipv 700)

BelgianGuru
7 november 2004, 13:20
Zou ik even mogen vragen hoeveel je zo een hammond betaald ? Beetje off-topic ok, maar ik speel zelf al heel mijn leven ongeveer piano, en een hammond is zowat mijn natte droom (op muzikaal vlak dan :)). Het kost toch vet veel ?

sash
7 november 2004, 13:24
De XK series vallen best mee, zo'n 1500 2e hands. Zijn geen 'echte' analoge hammonds, maar digitale versies. Je hoort natuurlijk wel verschil maar niet mega veel.

tillens
7 november 2004, 13:39
De toetsenist uit mijn band heeft een xb2, aangesloten op leslie kast, echt zoon bakbeest, maar het klinkt zo cool. En niet te vergeten zijn rhodes en wurlitzer sound mag er ook wezen! 8-)

Peter

sash
7 november 2004, 15:07
Hammond rulez :D


Alle pedalen zijn verkocht! Alleen de Strat staat er nog. Wie biedt?

BelgianGuru
7 november 2004, 15:08
haal j'er zo'n sound uit als op Deep Purple en co ? Want ik heb nog maar enkel op analoge stuff gespeeld, nog nooit zo een digitale dingen (dus ik weet het helemaal niet, jij wel !)

BelgianGuru
7 november 2004, 15:09
ik heb ff gegoggled, die XK-2 heeft wel erg weinig trekbalkjes !

sash
7 november 2004, 15:15
ik heb ff gegoggled, die XK-2 heeft wel erg weinig trekbalkjes !

Drawbars ;)

Meer heb je er ook niet nodig, want je hebt maar 1 keyboard en geen baspedalen.

Er zit weinig verschil in sound tussen analoge en digitale hammonds. Weet niet precies wat je bedoelt met Deep Purple sound, want luister weinig Deep Purple :)

skanky
7 november 2004, 15:42
Deep Purple gebruikt vaak een overstuurde hammond.

Je kan het beste een XK door een orginele Leslie sturen. Dan krijg je alsnog het analoge geluid. :)

sash
7 november 2004, 16:07
Jah precies, dat is ook wat ik uiteindelijk wil. In de XK zit wel een leuke leslie sim dus daar doe ik het voorlopig wel gewoon mee, tegen de tijd dat ik er mee ga giggen heb ik ook wel geld genoeg voor een leslie.

Wormaap
7 november 2004, 16:24
Dude, ik hoop echt voor je dat dit niet gewoon een GAS aanval is, want dat zou érg lullig zijn...
Als ik geld had zou ik wel geïnteresseerd zijn in je Strat, maar helaas.

Wormaap
7 november 2004, 16:26
Dude, ik hoop echt voor je dat dit niet gewoon een GAS aanval is, want dat zou érg lullig zijn...
Als ik geld had zou ik wel geïnteresseerd zijn in je Strat, maar helaas.

sash
7 november 2004, 17:06
Hehe zou indeed lullig zijn. Nee maar moet best goedkomen denk ik :)

BelgianGuru
7 november 2004, 17:32
wat is een GAS aanval ?

Bluesbreaker
7 november 2004, 17:41
ja sash, jammer dat ik mn strat al besteld heb

sash
7 november 2004, 17:51
Aan zo'n reactie heb ik toch ook geen zak :D

SiNiSTRaL
7 november 2004, 18:12
wat is een GAS aanval ?

nooit bruine bonen gegeten zeker?

SiNiSTRaL
7 november 2004, 18:13
De XK series vallen best mee, zo'n 1500 2e hands. Zijn geen 'echte' analoge hammonds, maar digitale versies. Je hoort natuurlijk wel verschil maar niet mega veel.

ok...dus over 3 weken staat je XK te koop, omdat het toch niet 'helemaal je sound is, maar je 'm nu toch echt hebt gevonden in een vintage hammond' .......kan je zo'n hammond ook relicen?

jaywalker
7 november 2004, 18:24
even die printplaat etsen :S

Bluesbreaker
7 november 2004, 18:36
Aan zo'n reactie heb ik toch ook geen zak :D

en ik heb er geen zak aan dat jij je gitaar een maand te laat weg doet :wink: :D

sash
7 november 2004, 18:54
:D

sash
7 november 2004, 19:39
Ook te koop:

Line6 POD XT, in nieuwstaat, 4 maanden oud, incl. doos, handleiding en adapter. 250 Euro.

Harry
7 november 2004, 19:43
Sash, ik weet niet of je toevallig de J.Geilsband kent. Luister eens naar de live-cd 'Blow your face out' voor de ultieme Hammond-sound!!

sash
7 november 2004, 19:44
Hmm ken ze niet. Hebben ze een site?

Heb nu Jimmy Smith opstaan. Ook wel een lekker soundje :D

Harry
7 november 2004, 19:54
ken ze niet? Jij als bluesgitarist? Ga je schamen!!!


En ze bestaan al een jaar of 15 niet meer.......

sash
7 november 2004, 20:01
Hmm heb er wel wat van gevonden, maar die live cd kom ik nergens tegen. Zou jij em voor me kunnen branden misschien?

sash
7 november 2004, 21:31
M'n cabinet staat ook te koop, zie sig :)

BramVersteeg
7 november 2004, 22:10
Als je nou die plexi voor een tientje weg doet..................
Je verkoopt steeds meer! :wink:

sash
7 november 2004, 22:13
Hehehe nee die plexi gaat niet weg. Koop nog wel een keer een simpel 2x12 cabje, maar heb het geld nu ff nodig :D

SiNiSTRaL
7 november 2004, 22:55
mensen die nu ook een hammond willen, gewoon ff paar weekjes gedudl hebben, dan staat die van sas hier te koop :razz:

Wormaap
7 november 2004, 22:56
mensen die nu ook een hammond willen, gewoon ff paar weekjes gedudl hebben, dan staat die van sas hier te koop :razz: :seriousf:

marc_o
8 november 2004, 09:46
En rot nou maar op met je SPAM, iedereen wordt afgebrand en jij komt er weer mee weg.
Ik vind je een aardige peer hoor, maar in het vervolg mag iedereen dus spammen tot ie er bij neervalt.

sash
8 november 2004, 11:11
En rot nou maar op met je SPAM, iedereen wordt afgebrand en jij komt er weer mee weg.


Tja daar ben je Servier voor he :D

marc_o
8 november 2004, 11:38
Ja, he! Maar serieus hoor, het kan echt niet!
Verder vind ik het top dat je toetsen gaat doen. Ik zoek me de tering naar een goeie toetsenman die Hammond, Fender Roads of Piano speelt, zonder dat er een heel scala aan kutstrings en dergelijke meegalmen.
En er zijn al genoeg gitaristen in de wereld, dus zo'n overstap kan ik wel waarderen.

ieme
8 november 2004, 12:11
ik wil je cab wel! mail me ff een foto.... (van de staat waarin hij nu verkeert)

Dirk_Hendrik
8 november 2004, 13:30
En Sash, pas je sig es aan. Het is goede staat. Niet Goed staat.

Quink
8 november 2004, 13:38
En Sash, pas je sig es aan. Het is goede staat. Niet Goed staat.

Het is "pas je sig eens aan". Sash heeft nota bene 1 letter minder fout dan jijzelf. (Als "sig" al kan, moet dat niet "onderschrift" zijn)?



:razz: :razz:

Dirk_Hendrik
8 november 2004, 15:36
Maar die es staat niet onder al mijn 2007 posts. Die "goed" staat nu onder een stuk of 8000 posts. :razz:

Quink
8 november 2004, 15:48
Maar die es staat niet onder al mijn 2007 posts. Die "goed" staat nu onder een stuk of 8000 posts. :razz:

Tra la laaaa la laaa. (Quasi-onschuldig neuriën)

Nu nog 7400 posts :razz:

sash
8 november 2004, 16:03
ik wil je cab wel! mail me ff een foto.... (van de staat waarin hij nu verkeert)

Zie de foto op gitaarmarkt, dat is de staat waar ie nu in verkeert. Mark S had al interesse en Fluffy ook, dus ff afwachten wat zij zeggen.

@ Dirk: Ook daar ben je Servier voor :D

Antal
8 november 2004, 16:06
@ Dirk: Ook daar ben je Servier voor :D

Maar denk maar niet dat hij het even aanpast. Nee hoor.... :roll:

:wink:

sash
8 november 2004, 16:16
Nee de cab is al verkocht.

Dus nu staat ook m'n hotplate in de aanbieding! :D

robzilla
8 november 2004, 16:33
Nee de cab is al verkocht.

Dus nu staat ook m'n hotplate in de aanbieding! :D

Wat komt er nog meer in de aanbieding? ;)

marc_o
8 november 2004, 16:36
slotje!!!!!!!!!

Bluesbreaker
8 november 2004, 16:46
hey sash, is dit niet iets voor jou?
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/orgels/14568.htm

sash
8 november 2004, 16:52
Nee, daar kan geen leslie op :D

ieme
8 november 2004, 17:07
sash, ik vind t prima dat je alles verkoopt maar op deze manier moedig je anderen ook aan om hier een compleet verkoopforum van te maken...

marc_o
8 november 2004, 17:13
Ik wil trouwens ook nog wat verkopen....
een slotje.

Antal
8 november 2004, 17:14
sash, ik vind t prima dat je alles verkoopt maar op deze manier moedig je anderen ook aan om hier een compleet verkoopforum van te maken...

Interesseert hem dat forum nou. Straks komtie toch alleen nog op het hammond forum! :-D

sash
8 november 2004, 17:15
Jij snapt em :D

ieme
8 november 2004, 17:15
sash, ik vind t prima dat je alles verkoopt maar op deze manier moedig je anderen ook aan om hier een compleet verkoopforum van te maken...

Interesseert hem dat forum nou. Straks komtie toch alleen nog op het hammond forum! :-D
ik zou net zeggen... hij stopt toch... en is over 3 weken terug...

Dirk_Hendrik
8 november 2004, 17:32
En dus alom, hoewel ik mezelf in deze thread schuldig heb gemaakt aan het meegaan in Sash's verkoopthread, is het een feit dat voor dit soort dingen inderdaad andere plaatsen zijn. Iets wat zowel Sash als ik weten....

Ik liet em even lopen daar de thread ook wel een leuke kant op ging en ik niet zo van slotjes houd als de sfeer OK is en ik wel benieuw was naar Sash's nieuwe bevlieging maar uiteindelijk blijft het terugkomen op meer verkoopakties.

dus.

http://www.bezorgers.nl/bndestem/images/slotje.jpg