PDA

View Full Version : Onbekend Gitaarmerk



JeStO
5 november 2004, 17:32
Beste gitaristen,

sinds kort speel ik elektrische gitaar, op mijn nieuwe LAG RX100. Ik ken het merk alleen niet, zijn er mensen die er vaker van gehoord hebben?
en zo ja, weet je of ze een site hebben? Het is echter wel een hele vette gitaar die rockt! kun je me helpen? laat even een bericht achter.

JeStO

soup
5 november 2004, 17:40
http://www.laboitenoire.net/guitare/grille.php?choix_marque=271&fam=301

soup
5 november 2004, 17:45
ik kan niet editten dus:

lag is geen onbekend merk hoor


irritant forum :evil:

Nielsvdam
5 november 2004, 18:03
Waar heb je die gitaar gekocht, want ze zien er best wel mooi uit.

imlikeajungle
5 november 2004, 18:33
lag is cool :-D
de gitarist van motorhead speelt bijvoorbeeld op lag explorers!

JeStO
5 november 2004, 22:03
ik las net de topics bij mijn vraag. Bedankt! ik heb mijn gitaar gekocht bij muziekhuis vriese, te doetichem (gelderland). ik heb gezocht naar sites maar ik kon er maar 1 vinden dus bedankt!!!. en trouwens hoe voeg ik plaatjes toedan kan ik mijn gitaar showen. help me er f mee thnx

JeStO

JeStO
5 november 2004, 22:03
ik las net de topics bij mijn vraag. Bedankt! ik heb mijn gitaar gekocht bij muziekhuis vriese, te doetichem (gelderland). ik heb gezocht naar sites maar ik kon er maar 1 vinden dus bedankt!!!. en trouwens hoe voeg ik plaatjes toedan kan ik mijn gitaar showen. help me er f mee thnx

JeStO

JeStO
5 november 2004, 22:04
ik las net de topics bij mijn vraag. Bedankt! ik heb mijn gitaar gekocht bij muziekhuis vriese, te doetichem (gelderland). ik heb gezocht naar sites maar ik kon er maar 1 vinden dus bedankt!!!. en trouwens hoe voeg ik plaatjes toedan kan ik mijn gitaar showen. help me er f mee thnx

JeStO

soup
6 november 2004, 11:32
als je iets post heb je een balk hierboven en dan staat er IMG dan klik je daar op en dan verschijnt er dit Naam website waarvan je de foto wilt plaatsen.JPG en om te sluiten duw je er nog 1keer op

iam
6 november 2004, 14:51
www.lag.fr

JeStO
13 november 2004, 19:36
Zie hier mijn LAG RX100 :

http://img38.exs.cx/img38/6080/MIJNGITAAR.jpg

JeStO