PDA

View Full Version : Nieuw gitaar/muziek winkel in Den Haag



Lacrymosa
5 november 2004, 09:13
Toen ik van de week naar de elektronica winkel (stuut en bruin) ging, zag ik ineens een gitaar winkel in de Prinsengracht zitten, vanaf de binnenstad gezien, net voorbij de tramtunnel

DUs ik stap naar binnen,
ik wordt vriendelijk welkom geheten in een winkel waar iedereen druk in de weer is alles op orde te krijgen.
Hoe druk het ook is, zowel de eigenaar als het personeel staat me heel vriendelijk te woord, en het is dat ze nog geen koffiezetapparaat hadden, anders had ik een bakkie kunnen krijgen.

na enig neuzen zie ik al snel dat er eigenlijk alleen maar Stagg te koop is, voor mij niet echt een heel interessante winkel zou je denken
Maar als ik even met de eigenaar sta te praten weet hij mij te vertellen dat er binnenkort een hele lading Fender's gaat binnenkomen, van alle soorten en maten
Ook is hij nog bezig met een aantal andere merken
Verder gaat hij de gehele lijn van Ashdown verkopen

Zoals bij zon beetje alle grachtenpanden in Den Haag (ja, de prinsen gracht had vroeger een gracht, nu alleen een hondslelijke tramtunnel) loopt het pand heel ver naar achter door
De eigenaar laat even zien hoe het er nu uitziet en wat hij er mee van plan is, het is alleen pas afgefikt dus moet er nog veel aan gebeuren.

Ook verteld hij mij dat hij opname apparatuur gaat verhuren, en misschien wel demo's op kan gaan nemen, wat in mijn ogen een hele goeie zet is, aangezien er echt een shitload aan bandjes zijn in den haag, die allemaal voor een leuke prijs een demo willen gaan opnemen.

kortom een aanwinst voor de muzikanten van Den Haag
Zeer Vriendelijke mensen, daar kunnen de meeste muziek winkels wel een puntje aan zuigen, goed vooruitzicht op een leuk assortiment.

dat wilde ik even kwijt

CheerS!!