PDA

View Full Version : Wie ben jij



Bobbel
4 november 2004, 23:54
Hallo,

Oké dit heeft weinig met gitaren te maken, eigenlijk niks. Maar ik was benieuwd: wie ben je, hoe oud ben, wat doe je, wat zijn je hobby's. Wat ik met deze topic dus bedoel is het volgende: we spreken elkaar bijna elke dag, de meeste die-hard forrumers dan, maar ik zie wel eens een bericht van iemand en dan vraga ik me af, zou hij een schoolier zijn of een vader van 3 kinderen die al zijn hele leven speelt. Nou weet ik wel dat de meesten jongere zullen zijn, maar vaak ook weer niet gezien hun taal gebruikt.

Dus als ik zo vrij mag zijn zou ik gewoon wat van jullie willen weten, misschien met foto. Gewoon om de mensen wat beter te leren kennen die ik bijna iedere dag spreek.

Ik zal als voorbeeld mezelf geven:

Mijn naam is Sander Bobeldijk ben 18 jaar jong. Ik hou van gitaar spelen, muziek luisteren en zweefvliegen. Ik ben schoolier, ik zit in Havo 4 (voor de 3de keer wegens onstandigheden). Ik hou ook wel van websites bouwen en bieren met vrienden. En woon bij me pa (hij eigenlijk bij mij heb ik soms het idee).

Foto:

http://www.muddybank.com/afbeeldingen/sanderbobeldijk.jpg

Uh oja, die foto is genomen op mijn verjaardagsfeest van een jaar geleden (toen zat ik nog in mijn alternative fase)...

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden.