PDA

View Full Version : Advertentie op Marktplaats...Neeradj?



shredneck
3 november 2004, 21:11
Leg eens uit...jij hebt zo'n beetje alle vette tops in huis gehad en nu plaats je deze ietwat vreemde advertentie. Misschien moet je gewoon eens met een amp leren werken.

De advertentie:
-----------------------------------------------------------
Ik ben op zoek naar een kwalitatief hoge high gain buizentop. Prijs daar valt over te praten, maar winstzoekers ik ben zeer goed geïnformeerd en heb kennis van de tops waar ik naar op zoek ben!

Voorwaarden:
-Geen Marshall, Kitty Hawk of Crate
-Alleen BUIZEN en TOPS graag mensen, ik heb al een uitstekende Mesa Boogie combo
-Tijdelijk accepteer ik ook speakerkasten
-Het liefst 50/60 watt, maar 100-120 watt kan op gelegenheden nog door, hoge volume buizenheads met halfswitch uiteraard ook
-Denkt u in lijnen van Bogner, Hughes & Kettner, Rivera, Soldano, Carvin (Legacy alleen), Cornford, ENGL, Framus, Genz Benz, wellicht nog Koch etc. etc. (ik zal uiteraard niet alle merken kunnen noemen)

Ik stel geen zware eisen, wanneer ik Bogner zeg bedoel ik ook geen Uberschall of de superzware en supergeprijsde serie. Meer iets in de prijsklasse van de Triamp MKII van Hughes en Kettner. Zoals ik zei we kunnen het altijd nog over de prijs hebben

Het liefst e-mailen en bij interesse kunnen we de top eventueel telefonisch bespreken
Bedankt!
------------------------


Leg eens uit....WAT wil je nou eigenlijk? enne.....kun je dan niet beter gewoon naar een winkel gaan als je het weet?....of ben jij zo'n "voor een kwartje op de eerste rang" man?