PDA

View Full Version : Ik heb men fendertjeuh ! :D



BelgianGuru
3 november 2004, 18:40
Na voldoende de forumlezers lastig te hebben gevallen besloot ik van nog even door te sparen en een stratje te kopen. En waaaaw :D Begrijpt iemand het als ik zeg dat ik een ander mens ben geworden na het eerste akkoord ? :D Zo ongelooflijk lekker. Gekocht bij guitar24, 6 uur rit met de wagen heen en terug :o Het enige dat ik minder vind is de riem van Levy's, die snijd nogal in de hals, heb dan ook de meest normale gepakt, nja, zal wel wennen (of verbranden :O). Ik heb de gitaar niet laten afstellen, ik had geen tijd, damn ! Ik wou het daarnet in brussel laten doen, en daar vroegen ze zomaar 30 (dertig) euro ! Is dat niet wat veel ?! En wat is het uiteindelijke verschil met of zonder te laten afstellen ? Ik begrijp dat ik het zelf ook kan doen, maar ja, ik ken er niets van dus blijf ik er mooi vanaf. Het klinkt nu alleszins al super lekkerrrrrrr, net zoals op de CD's van Deep Purple en al die zooi die ik zo graag hoor :) Het is een normale zwart/wit, was 100 Euro verschil in prijs (promotie) wat ik zeer leuk vond, en ik vind het persoonlijk zeer mooi. In guitar24 zelf trouwens, vriendelijke mensen, de baas heeft ook een killer vette oldtimer wagen, heb een stuk of 15 gratis picks gekregen bij aankoop, life-time warranty (maar dat is van fender zelf vermoed ik ?). Er zijn ook zeer veel spaanse en folk gitaren, zeker de moeite om ze eens te testen.

Moest iemand ff kunnen verduidelijken ivm dat afstellen, zou ik zeer vriendelijk vinden.

Oh ja, het is ook mijn allereerste elektrische gitaar moest je het nog niet gemerkt hebben (ik zweef er nog steeds van), kennen jullie leuke tabs voor elektrische gitaar die niet TE moeilijk zijn ? Ik dacht te beginnen met purple haze maar misschien iets te hoog gegrepen om te beginnen :) Ik kan al wat o pgitaar hoor, maar geen echt volledig nummer, en daar wil ik verandering in brengen. (behalve dan volledige nummers van mezelf).