PDA

View Full Version : Mijn eerste mini rack



BramVersteeg
3 november 2004, 11:12
Hier is ie dan, mijn mini rack 8-) .
Ik gebruikte het rack eerst voor m'n basversterker maar die heb ik er dus uitgehaald.
Dit zit er in:

- Axess GRX-4
- zelf omgebouwde powersupply
- Alesis Microverb III
- Boss PS-2
- EH Holy Grail

http://community.webshots.com/photo/173068154/210887046AaOZKU

Edit: GGRRRRRRRRRRRRR :evil: :evil:
Waarom krijg ik nou altijd dat domme kruisje als ik een foto plaats!

.ChiefRebelAngel.
3 november 2004, 11:23
here you go...
http://image18.webshots.com/18/8/70/46/210887046AaOZKU_ph.jpg

graag gedaan :wink:

skabouter
3 november 2004, 11:59
leuk leuk :) en wat voor amp hebj e erbij ? foto van het geheel ?

BramVersteeg
3 november 2004, 12:14
Mijn amp is een Diezel Herbert ( :lp: ).
Omdat ik mijn ENGL set net verkocht heb zit ik nu zonder cabinet. Nou ja, ik gebruik tijdelijk zo'n valvestate cab..... :oops: .
Ik zal toch snel een cab moeten kopen en dan zal ik eens een totaalshot maken. Ook zoek ik nog een (bij voorkeur 1HE) FX processor erbij.

@ChiefRebelAngel: dank je zeer! Wat heb je nou gedaan? Dan kan ik het zelf ook..

.ChiefRebelAngel.
3 november 2004, 12:35
je moet het adres van de foto tussen de img tags zetten, niet het adres van de ganse pagina... dus een jpg of gif file... :)

BramVersteeg
3 november 2004, 13:02
Dank u (2e keer). Ik begrijp het nu. Hier toch maar even (speciaal voor Ska :wink: ) een foto van mijn setup.
http://image22.webshots.com/23/1/11/27/210911127tCSZqQ_ph.jpg

ieme
3 november 2004, 13:24
mooi midipedaal

Phyrexian
3 november 2004, 14:16
Hoe klinkt die Holy Grail?

BramVersteeg
3 november 2004, 14:22
@ ieme: Mooi vind ik 'm zeker niet. Handig is ie zeker wel.

@ Phyrexian: Ik vind het een erg fijn pedaal. Het enige nadeel is dat ie boven de 12 uur volume slurpt. Alleen als er in de FX-processor die ik wil kopen een betere reverb zit haal ik m uit m'n lade. Weg doe ik hem zeker niet!

ieme
3 november 2004, 14:24
@ ieme: Mooi vind ik 'm zeker niet. Handig is ie zeker wel.


ik vind die aa wel mooi, maar niet zo mooi als mijn bigfoot! muahaha :-D

BramVersteeg
3 november 2004, 17:06
Ach, als die AA in het zwart verkrijgbaar was had ik die wel genomen. Ik vind dit zo fel blauw. Maar ja, hij doet perfect wat ik er van verwacht dus ik mag niet klagen.

marc_o
15 november 2004, 17:21
Hoe klinkt die Holy Grail?

Mijnervaring met de Holy Grail is trouwens ook dat ie alleen goed is in een loop en inderdaad maar tot standje 12 uur. Dan issie ook echt goed.
Prop je 'm in je versterker ingang i.p.v. de loop, vind ik 'm niet goed, dynamiek weg.
Ik heb 'm in de effectloop van m'n Pedaltone...prima setje.

BramVersteeg
15 november 2004, 23:54
Yep, ik heb m ook in de loop.
Het is ook wel leuk om hem op de swirl stand (of hoe heet die 3e stand) te zetten, en dan vol open. Krijg je bijna een lichte flanger :cool: .

Phyrexian
16 november 2004, 10:27
Offtopic:
Good to hear 'bout that verb.
Ben al lang op zoek naar een goeie reverb. Deze EHX Holy Grail, of die EBS Dynaverb en eventueel de Digitech Digiverb staan op de wishlist.

Anderzijds zit'k ook te gassen voor een Rocktron Xpression en daar zit ook reverb (slechts één model, maar kom, wie heeft 10 reverbs nodig?) plus een tiental andere effectjes in voor slechts 333 euro tov 50-100 euro voor één reverb pedaal. Tssssssss beslissingen beslissingen beslissingen...

Baco
16 november 2004, 11:12
Anderzijds zit'k ook te gassen voor een Rocktron Xpression en daar zit ook reverb (slechts één model, maar kom, wie heeft 10 reverbs nodig?) plus een tiental andere effectjes in voor slechts 333 euro tov 50-100 euro voor één reverb pedaal. Tssssssss beslissingen beslissingen beslissingen...

Zit met hetzelfde probleem, ben er ook nog niet uit :roll:

BramVersteeg
16 november 2004, 11:36
Verschillende reverbs kunnen wel handig zijn, maar is geen must.
Ik heb geen ervaringen met die andere pedalen dus ik denk dat ik je er niet bij kan helpen. Ik zoek zelf ook nog een goed FX apparaat (G-Force denk ik). Maar eerst even wat andere zaakjes regelen.

Phyrexian
16 november 2004, 14:22
Zit met hetzelfde probleem, ben er ook nog niet uit :roll:

Join the club... de G-Major is voor mij een alternatief, maar al die kwaliteits verhalen die ik hoor doen me toch naar de Xpression neigen. Hoewel de interface van de G-Major er beter uitziet.