PDA

View Full Version : Jay Turser gitaren?



telecastermaster
2 november 2004, 16:21
Waar kan ik Jay Turser gitaren kopen??


Ik vind deze namelijk heel leuk :) :


http://www.jayturser.com/images/popup/jt280-popup.jpg

michielv
2 november 2004, 16:24
Volgens mij wordt dat merk vnl. via e-bay verkocht

telecastermaster
2 november 2004, 16:26
Die indruk had ik idd ook.

NeeraDJ
2 november 2004, 17:04
Yep voornamelijk via Ebay, zit ergens in de league van Agile en Greco. Vindt het persoonlijk geen geweldig noemenswaardige gitaren, voor zover ik daar een mening over kan geven :)

Bigfoot414
2 november 2004, 17:34
Onze bassist wil misschien een vage MusicMan Stingray kopie van dat merk kopen.

Jax
2 november 2004, 17:43
Jay Turser Les Paul modellen worden ook in de soundshop in Amsterdam verkocht hoor. Ik weet niet of ook dit model van jou er wordt verkocht, maar je kan het navragen.

jorrit
2 november 2004, 18:15
t bovenste element had best precies in lijn kunnen staan met de hals dit ziet er wel cheapo uit verder ziet die gitaar er erg vet uit!

telecastermaster
2 november 2004, 18:19
Jay Turser Les Paul modellen worden ook in de soundshop in Amsterdam verkocht hoor.

Thanks. Daar heb ik er idd wel eens eentje gezien (het filiaal in Amstelveen dan). Goede reden er weer eens langs te gaan. :wink:

fred dons
3 november 2004, 09:55
dit model wordt in Europ onder het Coxx merk verkocht (dirk witte heeft die) er staat toevallig een recensie van deze mosrite kopie in de Gitarre und Bass van deze maand (goede recensie)

Jammin J
3 november 2004, 10:18
jorrit Geplaatst: Di Nov 02, 2004 17:15 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

t bovenste element had best precies in lijn kunnen staan met de hals dit ziet er wel cheapo uit verder ziet die gitaar er erg vet uit!

@jorrit

Opzich heb je gelijk dat ziet er niet uit.
Maar als je kijkt naar de poolstaafjes(schroefjes) dan liggen ze precies onder de snaren, dus als je het element meer naar rechts zou verplaatsen zitten de staafjes niet meer precies onder de snaren. Ik neem dus aan dat het niet gewoon onnadenkendheidgoedkoop is als je dat bedoelde.

fred dons
3 november 2004, 10:27
het is gewoon het zelfde als op de originele mosrite gitaren dus het is inderdaad geen ongelukje :wink:

telecastermaster
3 november 2004, 11:02
thx fred,

Ik heb het gevonden: http://www1.gitarrebass.de/magazine/0411/coxx.htm

bert k
3 november 2004, 11:34
Nee, het is helemaal doordacht scheef, net als bij Mosrite. Maar daarom is het nog wel lelijk...

fred dons
3 november 2004, 12:00
lelijk misschien maar wel functioneel, de bass kant zit dichter bij brug waardoor de omwonden snaren in de neckpositie (iets) minder modderig klinken

Bobbel
3 november 2004, 15:30
Ik vind hem wel wat hebben, maar ik haat bigsby... ik heb er ook 1 op mijn sg, maar dat ding ontstemt om de 3 trekken aan die bigsby...

Jammin J
3 november 2004, 17:19
maaruh telecastermaster wat vind je precies leuk aan de gitaar dan, de looks (kan ik me nauwelijks voorstellen, maar smaken verschillen natuurlijk) of de specs of nog wat anders?

Tell me why?

telecastermaster
3 november 2004, 18:07
Nou ja, de looks idd. :oops: Plus dat ik thuis nog 2 Seymour Duncan P90's heb liggen waar ik eigenlijk nog een leuke, niet al te duur gitaartje voor zoek.