PDA

View Full Version : Waar gaat dit naartoe??? Ode aan Theo van Gogh



Stratman70
2 november 2004, 15:01
Ik ben echt hevig geschokt door hetgeen er nu weer is gebeurd. Waar gaat dit naartoe? Vrijheid van meningsuiting wordt een utopie in Nederland, vooral als je bekend bent.

Dit is mijn manier om mijn afschuw te verwerken en te uiten. Voor Theo, voor Pim en zullen we alvast Geert Wilders en Ayaan Hirshi Aalie aan het rijtje toevoegen? Persoonlijk heb ik niks met deze mensen, maar dit raakt ons toch allemaal hoop ik.

Kortom: opgedragen aan iedereen die zijn mening verkondigt zónder wapens, maar mét argumenten en het verdriet wat ik voel omdat ik het idee heb dat het telkens moeilijker wordt om je mening over iets te verkondigen.

Verkondig je mening over deze muziek en ja: óók als je het niks vind, want alles mag gezegd worden. Maar eigenlijk gaat het me nu meer om stil te staan bij de gebeurtenis, dan om mijn nummer natuurlijk. Het is gewoon mijn uiting van gevoelens hierover die ik met jullie wil delen.
Shot By Killing Belief (http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000142907_000022734.mp3)