PDA

View Full Version : Gitaar gekocht.



Gertjan
1 november 2004, 22:51
Heb er nu eentje gekocht van oscar schmidt (by hepburn) ik moet eerlijk zegen dat me dit merk net zoveel zegt als amuse (zie mijn eerdere post)

ken iemand dit merk ???? en is er een site van??

Gr Gertjan

Thom TK
1 november 2004, 22:53
Ik zou het bij God niet weten. echt.
Nooit van gehoord ook.

Dirk_Hendrik
2 november 2004, 09:53
Smaakt een beetje als het volgende voor marketing bedachte merknaampje.

guvnor
2 november 2004, 10:52
vertel eens wat meer over die gitaar? Wat voor type gitaar is het en hoe is ie gebouwd (hout, hardware enz)...
En plaats een foto als dat kan.

Gertjan
3 november 2004, 00:22
kijk daar begint het al hij is van hout en ik weet dus dat het een washburn is die verkocht wordt onder oscar schmidt had gehoopt dat jullie me verder konden helpen

Gertjan
3 november 2004, 00:23
kijk daar begint het al hij is van hout en ik weet dus dat het een washburn is die verkocht wordt onder oscar schmidt had gehoopt dat jullie me verder konden helpen

BartL
3 november 2004, 00:37
kijk KOMMA daar begint het al PUNT hij is van hout KOMMA en ik weet dus dat het een washburn is die verkocht wordt onder oscar schmidt PUNT had gehoopt dat jullie me verder konden helpen
Zoiets? :o :o :o

Bluesbreaker
3 november 2004, 10:12
kijk KOMMA daar begint het al PUNT hij is van hout KOMMA en ik weet dus dat het een washburn is die verkocht wordt onder oscar schmidt PUNT had gehoopt dat jullie me verder konden helpen
Zoiets? :o :o :o

Nee, er mag nooit een komma voor "en" staan.

Lord Abortion
3 november 2004, 12:30
toch wel, technisch gezien mag dat, maar het is nutteloos

Morpheus
3 november 2004, 13:08
kijk KOMMA daar begint het al PUNT hij is van hout KOMMA en ik weet dus dat het een washburn is die verkocht wordt onder oscar schmidt PUNT had gehoopt dat jullie me verder konden helpen
Zoiets? :o :o :o

Nee, er mag nooit een komma voor "en" staan.
uhuh...klopt niet wat je zegt. Gertjan heeft gelijk...

bert k
3 november 2004, 14:03
er staat geen komma voor 'en' bij opsommingen. Dus rood, wit, blauw en geel. In andere gevallen mag het wel, en zeker hier.

Svenson
3 november 2004, 14:24
In ieder geval..

Waarom ga je een gitaar kopen die je niet kent??

Bobbel
3 november 2004, 14:28
EEN KOMMA VOOR 'EN' IN EEN OPSOMMING MAG NIET!





echt waar... :razz:

bert k
3 november 2004, 14:49
DAT ZEG IK TOCH! :-D

BartL
3 november 2004, 17:20
kijk KOMMA daar begint het al PUNT hij is van hout KOMMA en ik weet dus dat het een washburn is die verkocht wordt onder oscar schmidt PUNT had gehoopt dat jullie me verder konden helpen
Zoiets? :o :o :o

Nee, er mag nooit een komma voor "en" staan.
uhuh...klopt niet wat je zegt. Gertjan heeft gelijk...

er staat geen komma voor 'en' bij opsommingen. Dus rood, wit, blauw en geel. In andere gevallen mag het wel, en zeker hier.
ZEKER mag er een komma voor 'en' staan, wat geen we nou krijgen? :o :o

...zie Bert :)

guitartub
3 november 2004, 17:26
EEEEEEHHHHHHH,

Is dt nou "off topic" of "on topic" of ben ik nou STUPID? :-(

Bluesbreaker
3 november 2004, 17:27
wtf, op de havo ben ik er altijd van overtuigd geweest dat het niet mocht, nouja

mijn excuses voor deze valse beschuldiging

Jammin J
4 november 2004, 13:10
Welkom op het Groot Forum der Nederlandse Taal :-D

Kan iemands die gozer ook nog helpen met enige kennis over z'n nieuwe gitaar? Ik kan het niet, het spijt me.

frisb
4 november 2004, 20:57
Het mag.