PDA

View Full Version : Gibson rondleiding in de fabriek!



Anders Destium
1 november 2004, 19:45
Altijd leuk, plaatjes kijken :)

http://www.gibson.com/products/gibson/plant_tour/pt0.html

Bins
1 november 2004, 20:12
+1, altijd leuk. (Videotjes zijn nog leuker ;) )

vester86
1 november 2004, 20:16
valt het jullie ook op dat alle mensen die aan die gitaren werken zwart zijn, en dat alleen bij de Quality Checks de mensen blank zijn... raar detail

Wormaap
1 november 2004, 20:18
Je ziet inderdaad redelijk wat zwarte mensen, maar écht niet alleen maar hoor. Kijk maar eens helemaal, volgens mij is't ongeveer 50/50

Bluesbreaker
1 november 2004, 20:22
valt het jullie ook op dat alle mensen die aan die gitaren werken zwart zijn, en dat alleen bij de Quality Checks de mensen blank zijn... raar detail

dat zal vast niet door hun werk komen, volgens mij zijn het gewoon negers

Bins
1 november 2004, 20:25
valt het jullie ook op dat alle mensen die aan die gitaren werken zwart zijn, en dat alleen bij de Quality Checks de mensen blank zijn... raar detail

dat zal vast niet door hun werk komen, volgens mij zijn het gewoon negers

Whahahahahahaaa :D :D

Rubenios
1 november 2004, 20:30
:B

:D

Squier4ever
1 november 2004, 20:39
Bij de quality checks ook nie allemaal,
wat een fatass trouwens bij een zoon foto
as hij er maar nie op gaat zitte, zoon prachtige Gibson :razz:

Chris Wolstenholme
1 november 2004, 20:58
ik heb hier een dvd met de video van de fabriek van PRS, amper negers te zien ( misschien weggehaald voor de film, of ze zijn er gewoon niet)
maar wat me opvalt in tegenstelling tot bijv G&L is dat ze bij PRS veel meer modern machinaal doen tov van G&L ( handmatig elementen wikkelen gaat daar ook echt met een handwikkel dingie vs de supersnelle wikkel machine van PRS )

t baantje van final checker/player das ook wel levensbaan :-D

MazeMouse
1 november 2004, 21:08
ik heb hier een dvd met de video van de fabriek van PRS, amper negers te zien ( misschien weggehaald voor de film, of ze zijn er gewoon niet)
maar wat me opvalt in tegenstelling tot bijv G&L is dat ze bij PRS veel meer modern machinaal doen tov van G&L ( handmatig elementen wikkelen gaat daar ook echt met een handwikkel dingie vs de supersnelle wikkel machine van PRS )

t baantje van final checker/player das ook wel levensbaan :-D
Ik denk dat na de 5000ste Gibson Les Paul Standard die hele gitaar je onderhand je strot uitkomt en je thuis blij bent als je gewoon even helemaal niks meer hoeft te spelen :D

Chris Wolstenholme
1 november 2004, 21:10
das dan een mooie manier om van je GAS af te komen 8)

Anders Destium
1 november 2004, 21:10
Er wonen relatief veel minder negers in Maryland dan in Tennessee, dat verklaart toch wel een hoop zou ik zeggen. Als je de koloniale geschiedenis van de VS kent is het dus niet zo maf dat ze bij PRS vrijwel geen negers hebben en bij Gibson wel.

Wat mij vooral opvalt is de duidelijk grotere schaal bij Gibson, al hebben ze steeds eenlingen op de foto gezet :)

AART
1 november 2004, 21:31
koel 8-)
en die laatste kerel heeft idd een leuke baan, alleen jammer dat alles waarschijnlijk snel en vlug moet :-?

Michael AE
1 november 2004, 22:03
Bij de quality checks ook nie allemaal,
wat een fatass trouwens bij een zoon foto
as hij er maar nie op gaat zitte, zoon prachtige Gibson :razz:

Kan iemand mij even vertellen wat hier nu eigenlijk staat? Ik snap het niet.

Blijepanda
1 november 2004, 22:17
Bij de quality checks ook nie allemaal,
wat een fatass trouwens bij een zoon foto
as hij er maar nie op gaat zitte, zoon prachtige Gibson :razz:

Kan iemand mij even vertellen wat hier nu eigenlijk staat? Ik snap het niet.

Bij de kwaliteitscontrole ook niet allemaal. Wat een dikke reet trouwens bij een van de foto's. Als hij maar niet op zo'n prachtige Gibson gaat zitten :razz:

Bluesbreaker
1 november 2004, 22:20
hihi, dubbelpost

Bluesbreaker
1 november 2004, 22:22
Ik denk dat hij dit bedoelt:


Bij de quality checks zijn ook niet alle medewerkers zwart/blank.
Wat een dikke reet heeft die man op die ene foto trouwens, als hij daarmee maar niet op zo'n prachtige Gibson gaat zitten :razz:

Michael AE
1 november 2004, 22:54
Bij de kwaliteitscontrole ook niet allemaal. Wat een dikke reet trouwens bij een van de foto's. Als hij maar niet op zo'n prachtige Gibson gaat zitten :razz:

Aha, geniaal. Bedankt. :lol:

Jim Marshall
2 november 2004, 01:12
Het verblijdt mij ten zeerste te mogen konstateren dat er nog steeds welwillende mensen zijn die de Nederlandse taal op een nette en korrekte manier gebruiken.

Desondanks ben ik van mening dat door bepaalde groeperingen in onze samenleving de Nederlandse taal moedwillig en stelselmatig naar de klote wordt geholpen.


Dank voor uw aandacht voor het gezegde.

Bigfoot414
2 november 2004, 01:27
Ik heb hier op mn pc nog ergens een filmpje staan over de fabriek van Fender.

Al zullen sommigen van jullie dat veel minder interessant vinden...

gerrekat
2 november 2004, 06:54
Weet je wat nog leuker is...er zelf bij zijn :wink:

Bobbel
2 november 2004, 09:51
Ik heb hier op mn pc nog ergens een filmpje staan over de fabriek van Fender.

Al zullen sommigen van jullie dat veel minder interessant vinden...

oh die zou ik wel willen zien, zie je een manier op die op het internet te zetten of een andere manier zodat ik hem kan downloaden?

Anders Destium
2 november 2004, 10:05
Ik zou hem ook wel willen zien, en ik denk nog wel meer mensen. Het is geinig om te zien hoe verschillende merken hun gitaren bouwen :)