PDA

View Full Version : GEZOCHT GITARIST omg. Meppel/Steenwijk



dingerdis
30 oktober 2004, 22:35
Hallo,

Wij LOAD zijn met spoed op zoek naar een nieuwe gitarist, omdat onze oude gitarist er mee stopt. Voor de mensen die LOAD niet kennen, wij maken rockmuziek geinspireerd door diverse bands uit heden en verleden. Denk hierbij aan: Muse, Auf die Mauer, Soundgarden, Stone Temple Pilots en Smashing Pumpkins.
Kortom, wij houden van een brede mix van subtiele luistersongs en het betere beukwerk.

Wij hebben onder andere al gespeeld op Eurosonic en diverse poppodia in Nederland (zoals Hedon in Zwolle). Er zit nog meer in de pen maar dat staat nu allemaal in de spreekwoordelijke ijskast.

Om iets meer te weten te komen over wat voor muziek wij maken, kun je mp3's downloaden op http://www.load-music.nl. Heb je interesse om in een band te komen spelen met eigen repertoire en optredens in het verschiet? Neem dan contact met ons op.
info@load-music.nl

Wij verwachten niet dat alle partijen hetzelfde blijven of gekopieerd worden, eigen inbreng is van harte welkom. Ervaring is echter wel vereist.
Speel je zelf geen gitaar maar weet je misschien iemand die goed bij LOAD zou kunnen spelen neem dan eveneens contact met ons op.

Wij komen uit de omgeving Meppel/Steenwijk.

Annalies, Jules & Pieter.

harjan
8 november 2004, 12:27
hallo, ik ben een ervaren gitarist (36 jr.) uit Zwolle en ben geinteresseerd. ben in het bezit van een goede installatie en vervoer. heb zelf veel band -en podiumervaring. LIjkt me leuk eens te bekijken welke mogelijkheden er liggen om met elkaar te gaan spelen en met regelmaa t op te treden.

Ik hoop graag iets te mogen vernemen.

gr,

Harjan.

chantal22
24 november 2004, 16:45
gave site...

Wou ik toch ff laten weten en als je een gitarist zoekt moet je es kijken op www.gitaar.net... daar zijn er een heleboel.

groetjes