PDA

View Full Version : Gallowmere - "Damage" (met Conrad Hultermans)



c.hultermans
30 oktober 2004, 19:59
Hey Luitjes,

Ik vond nog een song van mijn voormalige Progmetalband "Gallowmere" in m'n ijskast. Deze song zou op de 2e CD komen te staan, maar helaas viel de band dit jaar (wegens lullige perikelen) uiteen!!!!

Ofschoon t zaakje gedaan is, sta ik nog steeds achter t laatste werk van Gallowmere en wilde ik deze song graag aan jullie laten horen....

Ik ben toch benieuwd wat jullie ervan vinden.

http://www.conradhultermans.com/damage.mp3

Tijdens de opnamens was ik nog in bezit van een Recto!!

Grtz,

Conrad

(ps, binnenkort samples van mijn nieuwe aktiviteiten)

Shakeel
30 oktober 2004, 20:06
Hey conniemus, cool! 8-)

Ik vind de drummer een coole stijl hebben 8) De solo vind ik ook vet alleen had ie wel wat harder in de mix gemogen :wink:

Adios,

ShaQ

bluegate
30 oktober 2004, 21:30
Lekker... :speed:
Goed geluid ook trouwens, maar inderdaad solo staat net iets te zacht.

Gert-Jan
31 oktober 2004, 08:22
Hey Conrad,

Heavy hoor!! Ik vind jouw spel en je sound wat weg hebben van Patrick Rondat, en dat is bedoeld als een compliment.

Negative K3 fan
31 oktober 2004, 11:53
hmm gallowmere, daar heb ik wel eens van gehoord, misschien heb ik je wel eens ooit zien optreden?

boudewijn
31 oktober 2004, 12:43
He Conrad dit is goed hoor al vind ik de zang ehh laat ik zeggen dat ie goed ken improviseren :wink:

Gitaarwerk is gaaf gespeeld hoor echt jammer dat jullie uit elkaar zijn
is toch te gek om in zo'n band te spelen lijkt mij.

Idd beetje Rondat ( te gekke gitarist trouwens ) .

Mazzel :-D

Boudewijn

Robbert v.d. Hanenberg
31 oktober 2004, 13:36
He Conrad,

Te gek man! 8-)

Vette solo! En wat 'n mooie TONE heb jij man!

Het beste wat ik tot nu toe van je gehoord heb.

Meer!! 8-)

Stratman70
31 oktober 2004, 17:02
Hey Cornrad, dit is heavy shit man! Mooie sound, gaaf nummer! De zang vind ik in het begin minder goed klinken dan later in het nummer. Persoonlijk hou ik altijd wel van het geluid van een solo die ietsje verder in de mix is gedrukt. Ik vind het dus prima zo.

spanky_franky
1 november 2004, 16:31
veeet! :o

heel strak gespeeld! geen lompe grunts ofzo kan ik wel waarderen .. en die solo.. netjes!

Bosch
1 november 2004, 21:04
:o Zo!

Dat klinkt wel ff zwaar profi! 8-)

Zang is niet mijn smaak, maar is niets mis mee. Drums zijn idd koel. Vanaf 4:00 8) 8) 8) ... past er echt bij! Flashy!

Rgrdz,

Wouter

Bouke
1 november 2004, 21:20
Hey,

Klinkt erg vet hoor! Mooie gitaarpartijen en een leuk nummer om naar te luisteren. Lekker strak allemaal. De zang is niet slecht of vals ofzo, maar daar valt nog veel te winnen. Maar ja, de band is al uit elkaar. Jammer als ik dit zo hoor. Klinkt idd. erg profi!

Je vindt vast wel een ander bandje waar je zo mag spelen :D

Bouke

Lacrimosa
2 november 2004, 08:27
Erg strak!!!!

Zang vind ik ook iets minder, maar de rest maakt het helemaal goed!!

Nice!!! 8-)


Later!!

Luc-O
2 november 2004, 11:05
Beuken!!! 8-) 8-) 8-)

c.hultermans
3 november 2004, 18:22
Guys,

Bedankt voor jullie toffe berichtjes!!!

Ik zal binnenkort nog een nummer uit die opname periode posten, dat is een ballad...

(ps, die Patrick Rondat ken ik alleen van naam hehe, ik zal er binnenkort er eens wat van downloaden!!!)



Grtz,

Conrad

FrankS
8 november 2004, 19:32
Wow vet man!!! Knalt lekker, gaaf nummer (you know what I like ;)), coole bassist ook trouwens! Strakke drummer! Gewoon vet hehe :-D 8-)

Slashhh
8 november 2004, 20:07
gitaar/bas/drum klinkt strak op elkaar ingespeeld 8-)
jullie 3en moeten verder, laat de drummer niet los, heb je straks spijt van....hij speelt vrij losjes maar zeer strak, alsof hij zelf ook gitarist is zeg maar.
en als de band nog steeds zou bestaan had ik gezegd, vind een andere zanger, hiermee lukt t echt niet :roll:
stem, melodie en lyrics zijn gewoon :???: .....dus zie t maar als een geluk bij een ongeluk :-D

wat voor soort distortion gebruik je? ik denk dat je gitaarsound net iets scherper mag, net iets minder modderig, knal een burstbucker pro op je gitaar (brughumbucker) en je hebt een nog strakker sound 8)

segers
12 november 2004, 13:31
Hee dit ken ik nog niet van Conrad. Gaaf nummer man.
en goeie productie ook. Petje af.
De zang vindt ik eigenlijk wel ok :-D
grtz
Roy

c.hultermans
13 november 2004, 18:22
Nogmaals,

Bedankt voor jullie comments!!! :)

De band is helaas uit elkaar gevallen door t idd minder presteren vd zangeres, zij had overigens ook een relatie met de bassist vd band!!!!

Dus dan weet je t wel............... :-(

TIP; relaties binnen de band zijn dodelijk!!!!! hehehehe

jammer,