PDA

View Full Version : nieuwe gitaar + amp !!



nickbongers
29 oktober 2004, 22:58
de richwood RE-125-CS
en de marshall MG 15 DFX

gitaar voor 199 + gigbag @ promusicstore.nl
en de amp voor 149 @ feedback.nl

hij speelt onversterkt erg mooi (voor die prijs ;)). de (goedkope massa) humbuckers geven een vol geluid, en clean klinkt hij ook erg goed.
(dit alles is gerelativeerd aan de prijs!)

de finish is echt geweldig voor een gitaar van 200 euro. lak zit er goed op, weinig tot geen kleine foutjes te ontdekken. het is een mooie sunburst, met aan de achterkant een donkerrode kleur. de gouden hardware had eraf gemogen, maar samen met het donkerrood staat het mooi.

wel is hij niet echt goed afgesteld. veel te hoge actie, en de nek staat iets te krom. maar dat is allemaal al verholpen.

al met al verschrikkelijk tevreden met deze gitaar, en helemaal voor deze prijs. richwood doet het goed met de nieuwe lp modellen.

http://members.chello.nl/r.bongers7/IMG_0001.JPG

http://members.chello.nl/r.bongers7/IMG_0007.JPG

http://members.chello.nl/r.bongers7/IMG_0016.JPG

ik vind het zeker een aanrader voor beginnende gitaristen die toch een mooi lp model willen.

Anders Destium
29 oktober 2004, 23:03
Ziet er goed uit, veel plezier ervan :)

Ik zou zelf nooit een sunburst gitaar kopen (zeg nooit nooit), maar volgens mij kun je zo echt een tijd vooruit :lol:

Wormaap
29 oktober 2004, 23:20
Ziet d'r helemaal niet verkeerd uit, zo'n Richwoodje :)

Svenson
29 oktober 2004, 23:44
Hmm, leuke soeplepel, volgens mij kan je daar nog best wat van maken als je hem uit elkaar haalt.

Bins
30 oktober 2004, 00:14
Die finish is idd erg mooi (wel een foto denk ik).. wat je tegenwoordig allemaal niet kan kopen voor 199 eurs...

Hoe klinkt ie onversterkt?

Bobbel
30 oktober 2004, 08:58
Die finish is idd erg mooi (wel een foto denk ik).. wat je tegenwoordig allemaal niet kan kopen voor 199 eurs...

Hoe klinkt ie onversterkt?


hij speelt onversterkt erg mooi (voor die prijs ).

maargoed... mooie gitaar... op de foto ziet ie er zeker goed uit... gefeliciteerd!

Bins
30 oktober 2004, 10:00
hehe, lezen is ook een vak apart :oops:

Superhero
30 oktober 2004, 11:29
ziet er goed uit, met name de versterker!

iam
30 oktober 2004, 17:52
ben wel benieuwd naar dei top op de gitaar, is dat fineer of foto?

wietse
30 oktober 2004, 17:58
mooi setje ,maar is de intonatie wel helemaal ok?
de zadeltjes van de brug staan allemaal zo netjes in lijn vaak is de intonatie dan niet goed afgesteld.

strattie
30 oktober 2004, 23:24
Hmm, leuke soeplepel, volgens mij kan je daar nog best wat van maken als je hem uit elkaar haalt.

jezus man! doe is ff niet zo triest, die jonge begint zo te horen net en heeft -helemaal voor dat geld- prachtige spullen gekocht en dan ga jij met je prachtige custombuild gitaren en custombuild amps dat even lopen afkraken! ik durf er bijna om te wedden dat je nog nooi op een richwood heb gespeelt! :evil: :evil:. het zijn echt prachtige gitaren en helemaal voor dat geld zoals ik net al zei, en ook mensen die al wat langer spelen kiezen soms voor richwood vanwege de zeer goed prijs/kwaliteit verhouding.

Richwoodje
30 oktober 2004, 23:38
Hmm, leuke soeplepel, volgens mij kan je daar nog best wat van maken als je hem uit elkaar haalt.

jezus man! doe is ff niet zo triest, die jonge begint zo te horen net en heeft -helemaal voor dat geld- prachtige spullen gekocht en dan ga jij met je prachtige custombuild gitaren en custombuild amps dat even lopen afkraken! ik durf er bijna om te wedden dat je nog nooi op een richwood heb gespeelt! :evil: :evil:. het zijn echt prachtige gitaren en helemaal voor dat geld zoals ik net al zei, en ook mensen die al wat langer spelen kiezen soms voor richwood vanwege de zeer goed prijs/kwaliteit verhouding.

HEIL STRATTIE :dance:

Nicci
31 oktober 2004, 09:45
waarom. . . . van die . . . . . GROTE foto's?

Squier4ever
31 oktober 2004, 20:15
voor..... blinde........ mensen
wat boeit dat nouw weer grote fotos
ken je lekker naar op die vette LP zitte kwijle :-D :-D

nickbongers
31 oktober 2004, 20:31
intonatie zuigt, mja he .. ff afstellen.. moet zowieso wel.

uhm laagje fineer dacht ik ..

flightcase
1 november 2004, 22:10
Ziet er zeer mooi uit!
Mooie gitaar :P