PDA

View Full Version : prs santana se



sh6d0w
29 oktober 2004, 22:38
Ik zit er over te denken om de prs santana se te kopen:
hij speelt heerlijk en heeft daarnaast ook goeie recensies gehad
Het enige nadeel is dat de versie die nu overal te koop is:
de 2002-versie, het gloof ik, heeft een zwarte slagplaat,
open humbucker elementen en is ehm.. in vergelijking met zn
voorganger gewoon lelijk...

Er is namelijk ook een eerdere versie van deze gitaar gemaakt
en die was niet alleen er goed (http://archive.guitarplayer.com/archive/gear/0108bench.shtml),
maar zag er ook nog eens leip uit!!! hij had bijvoorbeeld niet zo'n lelijke slagplaat.
Nou wil ik weten: Is deze oudere versie nog te koop??
ennuh issie wel even goed als zn
opvolger of toch (een stuk) slechter??


Als het niet uitmaakt koop ik natuurlijk die ouwe, alssie nog te krijgen is natuurlijk, maar stel dat alleen de nieuwe nog wordt verkocht kan ik dan de slagplaat er gewoon afhalen?? Of levert dat problemen op??

alvast bedankt iedereen
cheers

TMKXL
29 oktober 2004, 22:51
Volgens mij hebben ze hem nog bij www.musik-produktiv.de voor 600 Euro. Kleur was volgens mij blauw/groen (Teal heet de kleur).

sh6d0w
30 oktober 2004, 10:46
thanx for the tip,
maarruh ik zie em er niet bij staat.. alleen die SE2
en ook niks met de kleur Teal

TMKXL
30 oktober 2004, 10:49
Hmm, dan hebben ze em daar inmiddels ook niet meer. Dan zou ik het ook niet meer weten, je zou kunnen wachten op Marktplaats tot er eentje opduikt.

sh6d0w
30 oktober 2004, 12:52
ik was vandaag bij sacksioni en die kerel die daar werkte
vertelde mij dat de prs santana se klote was...
Is dat zo? De tremonti se vontie wel ok

Nicci
1 november 2004, 18:18
die kerel weet er weinig van.
de SE is alles behalve een klote gitaar. hij speelt erg lekker. klinkt goed en is heeft een mooie afwerking.
op gitaarnet staat ergens een review door een gitaarbouwer. zoek maar eens op. deze bouwer is zeer positief over deze gitaar.
heb zelf een tijdje een santana SE gehad en was zeer te spreken over deze gitaar.

tip: trek je niet al te veel van verkoopmedewerkers aan. ze lullen in 9 van de 10 gevallen maar wat.

AntY
1 november 2004, 18:36
inderdaad, verkoopmedewerkers....

ze lijken net forumbezoekers!

fred dons
1 november 2004, 18:40
ik heb toevallig dit weekend een tremonti se gekocht (en ook de santana se II geprobeerd) en ze hebben beide prima nekken (wide/fat)
veel beter dan de eerste serie santane se's die hadden (naar mijn mening) een typisch aziatische goedkoop aanvoelende nek
van het nieuwe model kun je volgens mij de slagplaat zo afhalen (er zitten geen grote gaten onder)

ik heb hem wel gelijk gerefinshed omdat ik de kleur (platinum) nogal saai vond
http://www.pixum.nl/members/freddons/?act=a_view&album=440038&i_pos=107&page=14&ktw=ce2d56a23d6fdeceb9ad5fcd44d08946

Wormaap
1 november 2004, 18:42
ik heb toevallig dit weekend een tremonti se gekocht (en ook de santana se II geprobeerd) en ze hebben beide prima nekken (wide/fat)
veel beter dan de eerste serie santane se's die hadden (naar mijn mening) een typisch aziatische goedkoop aanvoelende nek
van het nieuwe model kun je volgens mij de slagplaat zo afhalen (er zitten geen grote gaten onder)

ik heb hem wel gelijk gerefinshed omdat ik de kleur (platinum) nogal saai vond
http://www.pixum.nl/members/freddons/?act=a_view&album=440038&i_pos=107&page=14&ktw=ce2d56a23d6fdeceb9ad5fcd44d08946
MIJN GOD WAT MOOI! :o
Je doet niet toevallig ook refins voor andere mensen :roll: ? :-D

fred dons
1 november 2004, 18:49
zenks

ik refinish wel eens voor anderen alleen kan ik ik dit in principe nooit plannen vanwege mijn dagelijkse werk (wat al 70 uur per week in beslag neemt ) dus ik doe er hoogsten 2 a 3 per jaar voor anderen bij (wat dan soms ook nog eens 2 maanden kan duren voor dat ik de gitaar kan teruggeven omdat ik dit alleen in de weekenden kan doen)

ik heb net voor Maestro een goldstrat gedaan en ik ben nu voor Harald (beide forumites) bezig met een charvel custompainting

Nicci
1 november 2004, 18:57
inderdaad, verkoopmedewerkers....

ze lijken net forumbezoekers!

precies. de kans is zo'n 90% dat ik nu of wanneer dan ook onzin praat!
:D

Wormaap
1 november 2004, 19:25
zenks

ik refinish wel eens voor anderen alleen kan ik ik dit in principe nooit plannen vanwege mijn dagelijkse werk (wat al 70 uur per week in beslag neemt ) dus ik doe er hoogsten 2 a 3 per jaar voor anderen bij (wat dan soms ook nog eens 2 maanden kan duren voor dat ik de gitaar kan teruggeven omdat ik dit alleen in de weekenden kan doen)

ik heb net voor Maestro een goldstrat gedaan en ik ben nu voor Harald (beide forumites) bezig met een charvel custompainting
Ahzo, da's wel jammer op zich... Maar als je ooit zin hebt om'n Model 6 onder handen te nemen dan heb ik hier wel'n geschikte bijl voor je staan :roll: :-D