PDA

View Full Version : Waar kan ik een Free site vinden waar ik MP3's kan plaatsen?



jimihendrix
29 oktober 2004, 20:08
hey,

waar kan ik een gratis website vinden waar ik MP3's op kan zetten"?
gewoon zo'n soort profiel...wel een website idee...maar dat je hem op het internet zelf in elkaar kunt maken.

Musical Greetzz...Marco 8-)

Hempo
29 oktober 2004, 20:28
staat wel in de faq.

zoek op google ook, free web space oid
of tripod/lycos. alleen das nogal traag.

Stratman70
30 oktober 2004, 10:11
www.digitalsoundplanet.com vind ik wel een fijne: snel, gratis, gebruiksvriendelijk etc. Maar is helaas ook maar beperkt tot zoveel MB. Je kunt er ongeveer 3 mp3-tjes opzetten, natuurlijk afhankelijk van de grotte van de bestanden. Of je moet een betaal abonnement nemen, dan heb je veel meer ruimte voor mp-3tjes te plaatsen.[/url]

jimihendrix
30 oktober 2004, 13:46
hey nou ik heb eens gekeken.
maar ik kan de mpo3's er wel opzetten,
maar krijg geen perfecte link omdie hoer te plaatsen om mensen door te sturen naar de link waar de mp3 staat.


Marco

Stratman70
30 oktober 2004, 16:07
hey nou ik heb eens gekeken.
maar ik kan de mpo3's er wel opzetten,
maar krijg geen perfecte link omdie hoer te plaatsen om mensen door te sturen naar de link waar de mp3 staat.
Zodra je je mp3 heb geplaatst kun je hem beluisteren door op het speaker icoontje te klikken. Je kunt er dus ook op rechtsklikken en dan "snelkoppeling kopiėren" et voilą......

p.s. of wilde je een hoer op DSP plaatsen? Dat weet ik ook niet hoe dat moet. :D :wink: