PDA

View Full Version : zangeres zoekt band



Trix The Black
27 mei 2002, 15:32
Hallo allemaal,

Ik ben 23 jaar, vrouw dus, en zou graag willen zingen in een band. Ik heb al enige ervaring met het zingen in een bandje en door een zangpedagoge is mij ooit vertelt dat ik een goede solistenstem heb. Mijn stem lijkt op een combi van Anouk, Sarah Bettens en Melissa Etheridge. Het leukst vind ik het om rock-achtige nummers te zingen. Bij voorkeur omgeving Wageningen/ Arnhem/ Nijmegen. Op zoek naar een zangeres? Dan hoor ik graag van jullie!
Patricia

kubbazoob
20 november 2002, 18:28
Hoi wij zijn een rockband en zoeken een zanger(es) omgeving gelderland interesse? bel 0621425938 of mail naar kubbazoob@hotmail.com

TW-gang
9 december 2002, 13:51
Op 2002-05-27 14:32, schreef Trix The Black:
Hallo allemaal,

Ik ben 23 jaar, vrouw dus, en zou graag willen zingen in een band. Ik heb al enige ervaring met het zingen in een bandje en door een zangpedagoge is mij ooit vertelt dat ik een goede solistenstem heb. Mijn stem lijkt op een combi van Anouk, Sarah Bettens en Melissa Etheridge. Het leukst vind ik het om rock-achtige nummers te zingen. Bij voorkeur omgeving Wageningen/ Arnhem/ Nijmegen. Op zoek naar een zangeres? Dan hoor ik graag van jullie!
Patricia

TW-gang
9 december 2002, 13:53
Hallo

Wij zijn showband True WIshes en zijn op zoek naar een ervaren zangeres met uitstraling.
Omgeving: gelderland.

Veel optredens!! MAil of bel naar 0622382408

Groet de TW crew

Roedi
6 oktober 2007, 12:15
Hallo allemaal,

Ik ben 23 jaar, vrouw dus, en zou graag willen zingen in een band. Ik heb al enige ervaring met het zingen in een bandje en door een zangpedagoge is mij ooit vertelt dat ik een goede solistenstem heb. Mijn stem lijkt op een combi van Anouk, Sarah Bettens en Melissa Etheridge. Het leukst vind ik het om rock-achtige nummers te zingen. Bij voorkeur omgeving Wageningen/ Arnhem/ Nijmegen. Op zoek naar een zangeres? Dan hoor ik graag van jullie!
Patricia


Hallo, Patricia,

Ik ben toetsenist bij een funk- en soulband uit Bemmel en omgeving. We hebben een prima zangeres, maar die wil gaan stoppen. Twee bands, werk en een gezin is haar te veel. (Mee eens, denk ik) We hebben wat nummers van Anouk en Melissa, maar ook nog vele andere. We spelen iedere maandagavond in Bemmel, maar één keer per veertien dagen is ook een optie voor je. We maken muziek voor de leuk, niet om rijk en beroemd te worden. (mocht dat toch gebeuren, gaan we het niet uit de weg.) We willen niet ieder weekend optreden, een paar keer per jaar is leuk. We hebben iets van een eigen webstek, http://melfunktion.spaces.live.com/PersonalSpace.aspx?_c= ,
daar kun je alvast iets van ons zien. Let wel: onze repertoirelijst is flink groter, dan wat je daar ziet.
Naast de leden, die je op de website ziet, hebben we op dit moment ook nog als soort vaste gast Niek onder ons, een ex-beroeps muzikant, die flink aan het arrangeren is. Hij speelt sax, trompet, bugel, dwarsfluit, en is ons flink aan het 'oppeppen'. Onze drummer is op dit moment op stage in een drumclinic in London, maar is tegen de kerst weer terug. We willen begin volgend jaar ons optreedschema weer oppakken.
Zo, nu weet je een klein beetje over ons, denk er over na en laat even weten of wij wat voor je zijn.

Met vriendelijke groet, Roedi
Roedidel@ndgraaf.com

Veekeren
6 oktober 2007, 17:41
Beste Roedie... de post is 5,5 jaar oud...


Succes

Helter Skelter
6 oktober 2007, 20:20
Trix is inmiddels 28...veel te oud dus

Borus van den Brand
7 oktober 2007, 13:22
Trix is inmiddels 28...veel te oud dus

En zo is het! :stop:

paulusdeBKB
8 oktober 2007, 08:12
Wat zou er van haar geworden zijn? Ze heeft 1 post geplaatst, dus ze zal wel meteen gevonden hebben wat ze zocht? Of heeft ze nu een uitdagende baan in een leuke zorg- of onderwijsinstelling en is het zingen er helaas een beetje bij ingeschoten?

JohnLord
8 oktober 2007, 12:24
28 jaar te oud? Wat een onzin zeg! Het gaat om kwaliteit en presentatie en niet vergeten de klik met overige bandleden.

Rockmo(ther)
8 oktober 2007, 12:50
Ik hoop het toch niet.. 28 te oud.. duh..;)
Ik ben zelf 31 en begin pas net..

Veekeren
8 oktober 2007, 13:30
28 jaar te oud? Wat een onzin zeg! Het gaat om kwaliteit en presentatie en niet vergeten de klik met overige bandleden.

Ik zou er vooral ook zo serieus op in gaan, tsjongejongejonge...

Wat een topic :)

Rockmo(ther)
8 oktober 2007, 13:47
Ik zou er vooral ook zo serieus op in gaan, tsjongejongejonge...

Wat een topic :)

Haha. Vergeten smileys neer te zetten, scheelt wel meteen..;)

Veekeren
8 oktober 2007, 14:15
Haha. Vergeten smileys neer te zetten, scheelt wel meteen..;)

Had het in principe niet over jou ;) Of wist je dat, en is dit miscommunicatie nr zoveel in dit topic :D

Rockmo(ther)
8 oktober 2007, 14:16
Had het in principe niet over jou ;) Of wist je dat, en is dit miscommunicatie nr zoveel in dit topic :D

Ik had al een smiley gebruikt..;) Dus nee. Meer algemeen..