PDA

View Full Version : Almira



Hempo
28 oktober 2004, 21:39
Zomaar een schemaatje die in me op kwam, toen ik speelde op m'n uit turkije komende Almira :)

Hoef ik niks mee verder nog, maar ik dacht post ff weer wat./

http://home.tiscali.nl/~flattyres/almiraspecial.mp3

slayurrr
28 oktober 2004, 23:43
Ik vind 't een leuk sfeertje hebben, vooral in het begin tot 17 seconden, wat daarna volgt vind ik niet zo super en een beetje het "sfeertje" verpesten (beetje eentonig etc, vind ik dan). Maar na dat stukje (lees: rond de 35 seconden) pak je het weer leuk op. Stukkie rond 1:14 vind ik ook wel wat hebben en het stuk wat begint op 1:30 vind ik ook heel leuk gedaan (leuk einde).

Conclusie voor mij: al met al een leuk stukje, ook al "hoef je er verder niks mee" en ik vond 'm zeker leuk om te luisteren.

Hempo
28 oktober 2004, 23:50
ok leuke analyse :)

m^rton
29 oktober 2004, 16:57
Ik vind het thematje wat je tot 0:17 hebt een beetje saai. Jammer dat het terug komt dus.
Maar in tegenstelling tot slayurrr vind ik het stuk wat er tussen door komt heel goed, dat heeft tenminste ballen. En het verpest het sfeertje helemaal niet, ik vind het er goed tussen passen.
Dat einde klinkt echt goed, ook leuk dat het ene op links zit en het ander op rechts.
Op 53 seconden zit wel een flinke fout, maar dat zul je zelf ook wel weten, en je hoeft er verder toch niks mee :razz:

Hempo
29 oktober 2004, 17:05
:)
tnx voor je commentaar. die fout kende ik al ja.

slayurrr
29 oktober 2004, 23:49
Ik vind het thematje wat je tot 0:17 hebt een beetje saai. Jammer dat het terug komt dus.
Maar in tegenstelling tot slayurrr vind ik het stuk wat er tussen door komt heel goed, dat heeft tenminste ballen. En het verpest het sfeertje helemaal niet, ik vind het er goed tussen passen.
Dat einde klinkt echt goed, ook leuk dat het ene op links zit en het ander op rechts.
Op 53 seconden zit wel een flinke fout, maar dat zul je zelf ook wel weten, en je hoeft er verder toch niks mee :razz:

Zo heeft iedereen weer z'n eigen mening.