PDA

View Full Version : Prs Singlecut bespelers?



Bruce
27 oktober 2004, 21:00
Zelf heb ik een Amberkleurige 10 top in originele staat,
en ik vroeg me af of er meer (voormalig) Singlecut eigenaren
op dit forum rondzwerven en wat de bevindingen zijn.

Anders Destium
27 oktober 2004, 21:12
Het belangrijkst is wat je er zelf van vindt natuurlijk :lol:

Ik ben een tijd op zoek geweest naar eentje, maar ik ben tevreden met mijn custom 22 en custom 24 :)

Ieme van dit forum heeft er een gehad en hij was geloof ik niet bijster onder de indruk, hij vond het een goede gitaar maar geen supergitaar.

Mijn ervaringen met PRS zijn ontzettend positief: ik vind het super spelende, geweldig veelzijdige en bloedmooie gitaren 8-)

Anders Destium
27 oktober 2004, 21:25
Sorry dat het zo moet, met edit lukt het niet om te posten...


Heb je de stoptail of de tremolo versie, en heb je misschien foto's?


Ken je www.birdsandmoons.com? Dat is een heel leuk PRS (en andere gitaren) forum :)

Dit zijn mijn twee PRSen 8-)
:razz:
http://www.freewebs.com/ead_martens/indetuin2.JPG

Bruce
27 oktober 2004, 21:53
Cool! Welke elementen heb je erin?

(Ik had ergens een foto......ff zoeken nog)

Bruce
27 oktober 2004, 22:10
De reden dat ik probeer in contact te komen met andere singlecut eigenaren is dat ik wil weten wat verschillende elementen met het geluid kunnen doen. Ik heb de orginele #7 treble en bass er nog in, maar ben niet helemaal tevreden.
Zal zeker ff op www.birdsandmoons.com gaan kijken!
http://www.giveway.nu/Foto/Prs.jpg

Anders Destium
27 oktober 2004, 23:00
Ontzettend mooie gitaar man, amber is echt een mooie kleur. Op BAM zitten genoeg mensen die je kunnen helpen, bijna iedereen daar heeft een of meerdere PRSen (en andere high-end gitaren). Het probleem daar is alleen dat je eigenlijk teveel mooie gitaren voorbij ziet komen, waardoor je standaard Gear Acquisition Syndrome hebt :lol:

Ik zou nog steeds heel graag een Single Cut willen (het liefst een Single Cut Trem), maar nu met de rechtzaak zou dat best eens lastig kunnen worden :)

ieme
27 oktober 2004, 23:01
ik heb ook een prs singlecut amber 10top birds gehad, vond het niets, had erg veel spijt dat ik daar mijn 1973 lp custom voor verkocht had....
Maar ja er is nog zoveel ander moois te koop!

Anders Destium
27 oktober 2004, 23:05
Ieme, heb je mijn custom 22 nog bespeeld zaterdag of niet? Hij stond ervoor hoor :lol:

Swan
27 oktober 2004, 23:07
singlecut is veel mooier dan doublecut IMHO

Bruce
27 oktober 2004, 23:10
Tja, het blijft een persoonlijke smaak natuurlijk, maar ik ben wel zwaar onder de indruk van dit "tonemonster"
Maar aangezien ik net zoals de meeste gitaristen niet zomaar tevreden ben over de algehele sound spaar ik nu voor een "echte"
amp. Misschien de Ecstasy misschien wat anders ik weet het nog niet.
En misschien andere elementen.
Ach ja, zo blijf je lekker bezig he

ieme
27 oktober 2004, 23:11
Ieme, heb je mijn custom 22 nog bespeeld zaterdag of niet? Hij stond ervoor hoor :lol:
nee, ik heb wel vrijdag een zwarte prs mcarthy bespeeld met p90's vond ik dan wel weer erg fijn!

Anders Destium
27 oktober 2004, 23:14
singlecut is veel mooier dan doublecut IMHO

Singlecut is ook mooi, ik zou zonder moeite mijn custom 24 verkopen om een SCT te kopen, alleen zie er maar eentje te vinden in Nederland voor een normale prijs :) En bovendien heb ik momenteel GAS voor een McNaught of Tom Anderson.

Moet je dit zien (sorry voor de off-topic) :o
http://www.andersonguitars.com/images/guitarImages/05,20,2003_05-53-27.jpg