PDA

View Full Version : De ultieme versterkerstestwinkel



Bluesbreaker
27 oktober 2004, 20:35
Ik zit er serieus over te denken mijn JCM200 TSL122 de deur uit te doen voor een nieuwe Marshall of Fender (buizen). Waar is een winkel waar ik zoveel mogelijk versterkers naast elkaar kan testen?

Ik zou in ieder geval eens een marshall 1959 / 1987 willen uitproberen.

Negative K3 fan
27 oktober 2004, 21:10
voor mij zijn er twee: musik produktiv, heel makkelijk om veel verschillende heads en cabs te testen en jukebox boekel vanwege de iets kleinere schaal en exclusievere amps.

Bluesbreaker
27 oktober 2004, 21:26
bedankt, Jukebox ben ik pas geweest, en daar stond voor 90 % bogner en ondanks ik er nooit op heb gespeeld is dat niet echt wat ik zoek denk ik.

Musik Produktiv zat ik inderdaad zelf ook aan te denken, ben ik ook geweest om te testen voordat ik mijn huidige versterker heb gekocht

alhambra
27 oktober 2004, 21:51
voor mij zijn er twee: musik produktiv, heel makkelijk om veel verschillende heads en cabs te testen en jukebox boekel vanwege de iets kleinere schaal en exclusievere amps.

Vandaag nog gewwest en idd heel veel maar ik zag geen marshall, maar goed ik was ook veels te druk met de pod xt live :-D

ReinoutV
28 oktober 2004, 00:46
bedankt, Jukebox ben ik pas geweest, en daar stond voor 90 % bogner en ondanks ik er nooit op heb gespeeld is dat niet echt wat ik zoek denk ik.

Je bedoelt, je bent geen gitarist ;).

tillens
28 oktober 2004, 12:37
Bij Feedback rotterdam hebben ze ook een mooie collectie amps, bogner, diezel, mesa, brunetti, koch, marshall ( de twee marshall amps die jij noemde hebben ze op voorraad). voor de puristen staat er ook een camouflage randall :roll: . verder staat er geloof ik ook engl en vox. dus best een hoop. cabs ook ruim in aanbod, zelfde merken, dus is tof

heaui

Braindead
28 oktober 2004, 14:59
Music Produktiv vind ik wat midner om te testen. Als je een top 10 seconden opendraait, op 2 -3 ofzo, dan komen ze er weer aan.
Laatst zei ik dus: ik ga dus zo'n amp niet kopen als ik niet eens weet hoe hij klinkt op een aardig volume.
Antwoord: daarom mag je de amp bij ons ook retourneren als hij niet bevalt.

Bij lagere volumes (combootjes etc) is het wel geschikt daar, omdat je wel veel vergelijkingsmateriaal hebt.

Baco
28 oktober 2004, 17:54
Beyers in Bochum is ook best wel leuk, amps genoeg om te testen alleszins...

Bluesbreaker
28 oktober 2004, 17:56
bedankt allemaal, iemand ook nog een tip waar veel fenders staan?

BartL
28 oktober 2004, 17:57
Bij Leo :-D

Bluesbreaker
28 oktober 2004, 17:59
Bij Leo :-D

hehe pas maar op wat je zegt, Muziekhuis Leo zit in stadskanaal :)





nam aan dat je dat niet bedoelde gezien je in Heerlen woont, anders mijn nederige excuses

Les Paul
28 oktober 2004, 18:50
Nederland Muziek in Almere heeft een leuke collectie Marshall en Fender. Wat op internet (www.nederlandmuziek.com) staat hebben ze ook echt staan (en meer).
Ik heb mijn DSL daar gekocht, na verschillende amps goed (hard! :) ) getest te hebben.

AART
28 oktober 2004, 23:09
idd, nederland muziek, en als de prijzen je niet bevallen bestel je in duitsland :-D