PDA

View Full Version : ESPViper Urban Camo binnen! (Gaat wsch al weer weg...)



Josdevos
27 oktober 2004, 16:34
Inderdaad!

Josdevos
27 oktober 2004, 16:34
Na de verkoop van m'n rooie Eclipse, en nu de verkoop van mijn Gibson LP (hetgeen een vergissing was), had ik al snel terug gas voor een ESP. Het is deze Viper Urban Camo geworden, overgekocht van een maat op't ESP forum.

De finish en de vorm zijn natuurlijk niet alledaags, some hate it, some like it.

Ik wilde al een tijdje een gitaar met een matte finish, plus dat een ebben toets en neckbinding een vereiste beginnen te worden, en ik bovendien bekend ben met de kwaliteit en de feel van deze axes.
Let trouwens op de neckjoint! Neck is set-in maar is mooi uitgesmooth.

bat
27 oktober 2004, 16:37
Er zit een vlek op je gitaar.

Josdevos
27 oktober 2004, 16:42
Oei had ik niet gezien en de body is ook helemaal scheef verwrongen...

sickpunk
27 oktober 2004, 16:45
Oei had ik niet gezien en de body is ook helemaal scheef verwrongen...

teveel vocht denk ik ;)

maar ok ff serieus.... niet helemaal mijn ding... maar wel opzich wel weer erg gaaf :D

Dweezman
27 oktober 2004, 16:48
ik zie 'em niet!
:wink:

Baco
27 oktober 2004, 17:07
Gefeliciteerd!

Als ie er is, tijd voor een nieuwe familiefoto :-D

Baco
27 oktober 2004, 17:07
Gefeliciteerd!

Als ie er is, tijd voor een nieuwe familiefoto :-D

.ChiefRebelAngel.
27 oktober 2004, 17:07
die neck-joint is idd superfijn!

Josdevos
27 oktober 2004, 17:09
Ja, na even een bastaard in het gezinnetje te hebben... Terug met 3 volbloeden... :lol:

Iceman
27 oktober 2004, 17:14
Heel erg mooi.

Ik hou wel van aparte gitaren, is wat anders dan de standaard Fender of Les Paul.
Goede gitaren, maar 't is net als al die vertegenwoordigers die in een Golf rijden.

THW
27 oktober 2004, 17:19
MOOOOOOOOOI!
ik vind die andere camo mooier maar dat is persoonlijk :)
Heb er heel veel plezier mee
Wel veel spelen heh, ik wil je hier kunnen horen! :)

-robbert-
27 oktober 2004, 17:19
Wat een rauwe gitaar man 8-)

Josdevos
27 oktober 2004, 17:23
Ik hou wel van aparte gitaren, is wat anders dan de standaard Fender of Les Paul.
Goede gitaren, maar 't is net als al die vertegenwoordigers die in een Golf rijden.

My point excactly... :lol:
Thx, moet wel nog even geduld oefenen, moet van ver komen...

Morpheus
27 oktober 2004, 17:55
tja...ach.....wellicht ben ik nu een conservatieve drol, maar ik heb toch echt liever een standaard les paul of strat....maar ja, iedere heug zn meug he?:D:D maar goed, josdevos, als jij blij bent, toppie!!!! (en ja, ik vin je gitaar wel mooi...maar een les paul toch mooier;))

Shakeel
27 oktober 2004, 17:58
Hey dude mooie gitaar man 8-)

Enjoy it

vinni
27 oktober 2004, 18:44
Hee Josje,
Mooi gitaartje hoor!
Niet mijn smaak maar ik hou er wel van als iemand de platbetreden paden verlaat.....

Groet,
Vinni

Braindead
27 oktober 2004, 18:55
Toch ff zeggen dat ik het een heel mooie gitaar vind.
Het model zou niet mijn model zijn, maarrrrrrrrrrrrr

Ebben toets - vet
finish - vet
2 octaafs hals - vet
actieve pickup shit -vet
neckt through body - vet


Conclusie - vette plank!!!

Anders Destium
27 oktober 2004, 19:13
Tja, het is weer eens wat anders voor je dan een brute mapletop :lol:

Gefeliciteerd ermee!

>Morpheus
Er is niets mis mee om gemiddeld te zijn hoor, helemaal niets :wink:

Daniël_san
27 oktober 2004, 22:06
Ik ben niet echt een ESP fan, maar deze is KOLERE MOOI!!!!!!!!!!!!!! (ik bedoel dus dat ik niet als eerste naar ESP ga kijken voor een gitaar) De finish is ook echt cool :) En als ik zo asociaal mag zijn: Wat heeft ie je gekost?

Morpheus
27 oktober 2004, 22:31
< anders destium: haha, dank je:D :wink:

schizo910
27 oktober 2004, 22:58
AWESOME AXE!!! Fucking gaaf ding! :o me like plenty mucho!!!

Soulflyhigh
28 oktober 2004, 12:19
Hey Jos, ik wist helemaal niet dat jij deze gitaar had gekocht. Ik had hem al zien staan. Vette gitaar man. Vooral ebben fretboard met de urban finish doet het hem 8-) Rock on

jorrit
28 oktober 2004, 15:50
Toch ff zeggen dat ik het een heel mooie gitaar vind.
Het model zou niet mijn model zijn, maarrrrrrrrrrrrr

Ebben toets - vet
finish - vet
2 octaafs hals - vet
actieve pickup shit -vet
neckt through body - vet


Conclusie - vette plank!!!

tis geen neck through body tis een set neck....

@jos vette gitaar man ik vond die andere camo finish niet mooi (te militair) maar deze vind ik eingelijk wel erg vet!!!

Josdevos
28 oktober 2004, 23:38
Thx for the sweet words guys...

Josdevos
9 november 2004, 00:22
Vandaag geleverd helemaal uit Bush-land! Moge de dollar nog 4 jaar lang zakken! ('t is de rechtse!)


http://users.pandora.be/josdevos/Gear/gear2.jpg

Wormaap
9 november 2004, 00:27
Niceee :-D

Baco
9 november 2004, 10:16
Erg knap :o

Heb je nu een zwarte Horizon of zo? Heb ik iets gemist? :oops:

Josdevos
9 november 2004, 10:21
Nee, ben de laatste tijd meer zonder flits foto's aan't nemen en ik had niet genoeg licht. Maar de Horizon ziet er wel redelijk donker uit onder gewone lichtomstandigheden.

Phyrexian
9 november 2004, 11:15
Tiens, ik dacht dat ge zo'n black&white camo gekocht had... deze ziet er groen uit? ;) ;) ;) ;) ;) zucht :)

SICK SETUP man!

Josdevos
9 november 2004, 11:33
:roll: (slaagt groen uit!) Het wit is eerder off-white, ipv snow-white...
Vind hem op de moment m'n best spelende ESP.
Is ook erg licht, lekkere feel en ballsy sound! :cool:

Moeten nog is afspreken hé Bart... er valt veel te testen!

Josdevos
9 november 2004, 20:53
M'n 1000ste post! :soul:

Heb net even snel m'n m'n Pod & Viper een opname gemaakt, en ik ben zeer tevreden!
Tis gewoon maar wat onstrakke improvisatiegebeuk maar de tone is wel goed imho!

Viper + Screamer +5150 + Greenback cab (http://users.pandora.be/josdevos/Stuff/5150test.mp3)

Edit: Heb de foto's ook wat lichter gemaakt!


http://users.pandora.be/josdevos/Gear/gear2.jpg

Squier4ever
10 november 2004, 15:14
[/kwijl mode on] wat een supervette gitaar, en nog veel vettere sound man respect! [/kwijl mode off]

Alain
19 november 2004, 14:23
Toch niet tevreden van?

In je onderschrift staat zoiets...

.ChiefRebelAngel.
19 november 2004, 14:30
hij zal weer iets gekocht hebben misschien :D

Josdevos
19 november 2004, 17:37
Ben er zeer tevreden van, doet alles waar ze voor gemaakt is en de matte finish speelt supersmooth. Heb ze voorlopig enkel hier en op gitaarmarkt te koop staan, ga een beetje afwachten welke reacties ik ga krijgen.
Er staat namelijk een verhuis naar Mechelen aan te komen... en heb wasmachine, droogkast, etc nodig... :lol:
Ze moet niet weg hoor, maar als iemand de juiste prijs wil geven mag hij ze hebben...

Josdevos
19 november 2004, 17:42
Het is anders wel een leuk trio... :-D
Als ze verkocht wordt koop ik me wel missch wel een Teletje ofzo... ne mens wordt ouder hé...

http://users.pandora.be/josdevos/Gear/gear2.jpg

BLOK182
19 november 2004, 17:44
Wat ben je toch een sjaggeraar :-D

Josdevos
19 november 2004, 17:47
Hoezo? :)

Speel niet meer in een metalband, enkel nog in een pop tot heavy rock covergroep. Dan weet je dat die gitaren met EMGs de veelzijdigheid wel wat beperken... Bovendien is de Eclipse wat veelzijdiger door de maple top.

Anders Destium
19 november 2004, 21:11
Haha, het zal ook niet :razz:

Ik heb trouwens nu een soortgelijk dilemma. Wie weet ga ik zondag mijn JPM P3 ruilen, komt er vandaag een mailtje dat iemand zijn JPM P1 wil ruilen tegen mijn JEM :lol: Tja.... :wink:

Swan
19 november 2004, 21:32
M'n 1000ste post! :soul:

Heb net even snel m'n m'n Pod & Viper een opname gemaakt, en ik ben zeer tevreden!
Tis gewoon maar wat onstrakke improvisatiegebeuk maar de tone is wel goed imho!

Viper + Screamer +5150 + Greenback cab (http://users.pandora.be/josdevos/Stuff/5150test.mp3)



][/quote]


ok..ik koop nooit n POD

Josdevos
20 november 2004, 00:30
Tja je moet een pod gebruiken voor wat het gemaakt is. Zou er nooit mee repeteren of optreden, opnemen en mee oefenen is wel fun. That's all.

Swan
20 november 2004, 01:53
maar t lijkt zo erg niet op n 5150 :o

Josdevos
20 november 2004, 09:08
Zit wel heel veel tussen.
Tis op een greenback cab, met een tubescreamer ertussen + achteraf equalising + een heel klein beetje ch orus.

Alain
20 november 2004, 11:44
Er staat namelijk een verhuis naar Mechelen aan te komen... en heb wasmachine, droogkast, etc nodig... :lol:

Geen vrouw?

punetaro
20 november 2004, 12:17
M'n 1000ste post! :soul:

Heb net even snel m'n m'n Pod & Viper een opname gemaakt, en ik ben zeer tevreden!
Tis gewoon maar wat onstrakke improvisatiegebeuk maar de tone is wel goed imho!

Viper + Screamer +5150 + Greenback cab (http://users.pandora.be/josdevos/Stuff/5150test.mp3)



]


ok..ik koop nooit n POD[/quote]

Damned, wat klinkt dat slecht !!!! Zal op die ENGL top wel 10xmaal vetter klinken. Trouwens, Jos De Vos is dat niet de persoon die een tijd geleden op een ander forum bij hoog en bij laag beweerde dat de boss gt6 de graafste scheur ooit had en die het nut niet inzag om je scheur uit je amp te halen ??? :lol:

Josdevos
20 november 2004, 12:38
Er staat namelijk een verhuis naar Mechelen aan te komen... en heb wasmachine, droogkast, etc nodig... :lol:

Geen vrouw?

Geen vrouw nodig??? Eh, nee dankje kheb er al een, is al teveel van't goede! :razz:
Nu tis geen noodverkoop hoor, ze moet niet weg, tis meer een marktverkenning...
Uiteindelijk zal ik hem wsch gewoon houden...

Josdevos
20 november 2004, 12:51
Sigh :-? ja das idd 3 jaar geleden. Toen nen Ibeenhad door Boss GT6 door Marshall, jak, zou het nu geen 5 min ermee kunnen uithouden. Heb die GT6 uiteindelijk ook niet lang gehad en snel naar een Engl 530 + Peavey 50/50 overgestapt. Trouwens da forum zuigt dikke donkey balls!

Ben het wel niet met je eens met de pod, klinkt echt behoorlijk voor thuis, maar zit niet super veel dynamiek in, wel meer als in boss stuff. Trouwens deze sample is gewoon de pod via usb in de pc. Opgenomen een kwartier nadat ik hem voor't eerst aanslot. Kan je wel wat betere samples laten horen? Ben ik trouwens niet is een noorse maat van me.

http://users.pandora.be/josdevos/Stuff/arpeggio_02.mp3

Vind L6 stuff echt niks om in band mee te spelen zenne, maar je kan wel op een appartement met een redelijke sound oefenen en opnames maken. Kan dat echt niet meer blijven benadrukken.

xxlarsxx
20 november 2004, 13:17
hey, hij staat niet meer op gitaarmarkt... issie al weg?

Josdevos
20 november 2004, 13:20
Ja, had je interesse mssch? Denk toch dat ik hem nog even bijhoud.

xxlarsxx
20 november 2004, 13:34
pm!

Alain
20 november 2004, 18:36
Ja, had je interesse mssch? Denk toch dat ik hem nog even bijhoud.Tuurlijk hou je hem bij....

Baco
20 november 2004, 20:18
Houden jong, niet weg doen!

Staat zo knap tss je ander 2 ESPs, zoals je zelf zegt, het is eens iets anders :-D

Baco
22 november 2004, 09:40
En?

Josdevos
22 november 2004, 10:36
Hij staat nog altijd in m'n rekje... :-D
BTW M'n oog is gevallen op de RMC3 op gitaarmarkt... zat eigenlijk aan een Wizard te denken, maar als je voor zelfs iets minder een RMC3 hebt...

Baco
22 november 2004, 11:26
Hij staat nog altijd in m'n rekje... :-D
BTW M'n oog is gevallen op de RMC3 op gitaarmarkt... zat eigenlijk aan een Wizard te denken, maar als je voor zelfs iets minder een RMC3 hebt...
Groot gelijk!

Ook wat die RMC3 betreft trouwens :wink: