PDA

View Full Version : Hier word ik nou bedroefd van....



California Jam
27 oktober 2004, 14:34
Gefotografeerd in Japan ergens in een open riool....

http://www.makaske.nl/weblog/media/1/20040419-gitaar.jpg

Ronald
27 oktober 2004, 14:41
kijk das nou wat je noemt je gitaar als stront behandelen :x

Dweezman
27 oktober 2004, 14:42
echt schijtgitaren, die Fenders...

kokteejl
27 oktober 2004, 15:11
Mensen :o zijn baasje is waarschijnlijk DOOD!!! (die aardbeving was toch in japan éh?) even rouwen zou beter zijn...

SiNiSTRaL
27 oktober 2004, 15:12
een OPEN riool?!
gadverdamme, ziek volk...
oja, dat van die gitaar is ook niet netjes...

en t riool....hoe krijg je in godsnaam je gitaar doorgespoeld?

guvnor
27 oktober 2004, 15:23
opvissen die gitaar, in elkaar zetten (met wat extra schroeven) en voila...

een hele echte relic

Morpheus
27 oktober 2004, 15:24
dit is echt nix....
ik kreeg van mijn vaste cafe een fender strat.....zover ik t kon zien, was ie echt OUD......jaartje of 20 ofzo....

maarr....hij was compleeeet verrukt....die " punten " waren eraf gezaagd, er was in de onderkant (de onder-ronding) een hap gezaagd, tot haast in de brug....slagplaat eraf geragt, pickups eruit gehaald, gaten opgevuld met kneedbaar hout, hals op meerdere plekken gebroken, headstock gebroken, trusrodd plopte er haast uit....een breuk overlangs.....

DAT is pas zonde.....hij had zelfs nog een mahonie-body....

bert k
27 oktober 2004, 15:33
Mensen :o zijn baasje is waarschijnlijk DOOD!!! (die aardbeving was toch in japan éh?) even rouwen zou beter zijn...
Nope. Foto heb ik maanden geleden al langs zien komen.

bat
27 oktober 2004, 15:39
Mensen :o zijn baasje is waarschijnlijk DOOD!!! (die aardbeving was toch in japan éh?) even rouwen zou beter zijn...
Nope. Foto heb ik maanden geleden al langs zien komen.

ik ook. Volgens mij was een van de forummers toen in Japan.

Maarja, de aarde beeft in Japan ook bovenmatig veel, dus wie weet.

Rubenios
27 oktober 2004, 16:05
zo te zien nog plaats voor een fendertje of 50 8-)

MazeMouse
27 oktober 2004, 16:10
Nou, een stratocaster minder zal niemand missen gezien hoeveel er wel niet zijn van verschillende merken.

John P
27 oktober 2004, 16:31
De eerste hari kiri-gitaar die ik gezien heb! Zal wel een Hondo zijn geweest. Sneu hoor.

Mithrandir
27 oktober 2004, 16:42
Die foto heeft Strat a.k.a. Starter a.k.a. meneer Makaske gemaakt, wel bekend bij de echte forum die-hards. Is inderdaad al een tijd geleden eens gepost door hem.

nla0079
27 oktober 2004, 17:05
een OPEN riool?! gadverdamme, ziek volk...

Hé, rot een keer lekker op :evil: ! Ben je'r ooit al geweest ? Ik daag je uit om in Tokyo één plek te vinden die zo smerig is als sommige volledige buurten in Amsterdam. Zoals kokteejl al zei: die foto is dus wel degelijk genomen na een aardverschuiving (niet die van enkele dagen geleden).

dejohan
27 oktober 2004, 17:08
Nou, een stratocaster minder zal niemand missen gezien hoeveel er wel niet zijn van verschillende merken.

Als je er eentje hebt mag je hem aan mij geven, aangezien je hem naar eigen zeggen toch niet zal missen.

Robbert
27 oktober 2004, 17:55
een OPEN riool?! gadverdamme, ziek volk...

Hé, rot een keer lekker op :evil: ! Ben je'r ooit al geweest ? Ik daag je uit om in Tokyo één plek te vinden die zo smerig is als sommige volledige buurten in Amsterdam. Zoals kokteejl al zei: die foto is dus wel degelijk genomen na een aardverschuiving (niet die van enkele dagen geleden).

Of deze foto komt niet uit Japan ;)

Man
27 oktober 2004, 18:07
en hij was nog linkshandig ook

vinni
27 oktober 2004, 18:41
[quote="nla0079
Hé, rot een keer lekker op :evil: ! Ben je'r ooit al geweest ? Ik daag je uit om in Tokyo één plek te vinden die zo smerig is als sommige volledige buurten in Amsterdam. Zoals kokteejl al zei: die foto is dus wel degelijk genomen na een aardverschuiving (niet die van enkele dagen geleden).[/quote]

Kijk hier wordt ik nou bedroeft van.....wat een taalgebruik weer.
Kan zeker niet vriendelijker?......Nee.....we moeten meteen maar oprotten......gezellig zo'n wereld :-(

Gemeende groet aan alle goede zielen!,
Vinni

MazeMouse
27 oktober 2004, 19:17
Nou, een stratocaster minder zal niemand missen gezien hoeveel er wel niet zijn van verschillende merken.

Als je er eentje hebt mag je hem aan mij geven, aangezien je hem naar eigen zeggen toch niet zal missen.
Denk jij dat ik zo'n gedrocht in huis haal? :D
No offence de enige stratachtige die mijn huis in zou mogen is een Blade RH4.

Svenson
28 oktober 2004, 16:15
Arme gitaar... Hoe crappy (let op de woordspeling :p) een gitaar ook is, dit verdient geen enkele... En hoe had die gast in godsnaam die brug gespannen?

ieme
28 oktober 2004, 16:19
Gefotografeerd in Japan ergens in een open riool....

http://www.makaske.nl/weblog/media/1/20040419-gitaar.jpg
made in japan...

MightyMike
28 oktober 2004, 16:45
Moet je niet afvragen hoeveel gitaren er daar niet onder de grond zitten...

Voor de echte vintage-freaks : koop een schop en een vliegtuigticket naar Japan!

Embryoyo
29 oktober 2004, 12:29
Ze hadden er beter een Telecaster in kunnen gooien.

harrie-beton
29 oktober 2004, 13:02
als ik de foto bekijk, met name de hals kun je hem er weer gewoon opschroeven en verder spelen..

Lijkt me een beetje in scéne gezet.

Bluesbreaker
29 oktober 2004, 13:16
nou, gewoon verder spelen met zo'n gespleten body?

urezna
29 oktober 2004, 13:30
een OPEN riool?! gadverdamme, ziek volk...

Hé, rot een keer lekker op :evil: ! Ben je'r ooit al geweest ? Ik daag je uit om in Tokyo één plek te vinden die zo smerig is als sommige volledige buurten in Amsterdam. Zoals kokteejl al zei: die foto is dus wel degelijk genomen na een aardverschuiving (niet die van enkele dagen geleden).

inderdaad, als er één land is, dat netjes is, en strak georganiseerd.....

Svenson
30 oktober 2004, 00:12
Ja! kijk bijvoorbeeld naar een dag in het Japanse parlement? Denk je dat die mensen elkaar gaan slaan met alles wat ze voorhanden hebben? Nee hoor! Of dat ze de meest zieke dingen filmen en als entertainment op tv laten zien?

nla0079
30 oktober 2004, 00:22
Ja! kijk bijvoorbeeld naar een dag in het Japanse parlement? Denk je dat die mensen elkaar gaan slaan met alles wat ze voorhanden hebben? Nee hoor!
Dat was dan weer in China, resp. Zuid-Korea.


Of dat ze de meest zieke dingen filmen en als entertainment op tv laten zien?
Hmmm..."Big Brother", bedoel je :wink: ? Ernstig: heb je ooit al naar Japanse televisie gekeken (en dan bedoel ik niet diezelfde clips van dertig seconden die om de haverklap opduiken in human interest programma's) ?

Bluesbreaker
30 oktober 2004, 00:44
een OPEN riool?! gadverdamme, ziek volk...

Hé, rot een keer lekker op :evil: ! Ben je'r ooit al geweest ? Ik daag je uit om in Tokyo één plek te vinden die zo smerig is als sommige volledige buurten in Amsterdam. Zoals kokteejl al zei: die foto is dus wel degelijk genomen na een aardverschuiving (niet die van enkele dagen geleden).

inderdaad, als er één land is, dat netjes is, en strak georganiseerd.....

ghehe, ik ken Tokyo alleen van "Blues in Tokyo" van SRV, klinkt best strak ja