PDA

View Full Version : Welke buizen vervangen Marshall DSL 401



RedBuell
27 oktober 2004, 13:57
Had het probleem al eerder nu weer iets erger voordat ie het helemaal niet meer doet wil ik een paar buizen vervangen.

Probleem: OD2 werkt wel maar OD1 doet het maar heeeeeeel zacht.
Clean kanaal doet het ook gewoon. welke buizen moet ik gaan vervangen.

Welke merk buizen moet ik kopen, is het zelf te doen.

Antal
27 oktober 2004, 15:23
Had het probleem al eerder nu weer iets erger voordat ie het helemaal niet meer doet wil ik een paar buizen vervangen.

Probleem: OD2 werkt wel maar OD1 doet het maar heeeeeeel zacht.
Clean kanaal doet het ook gewoon. welke buizen moet ik gaan vervangen.

Welke merk buizen moet ik kopen, is het zelf te doen.

Aangezien je al vraagd of het zelf te doen zou ik zeggen: Nee. Voorbuisjes vervangen zou je zelf kunnen doen. Dat is geen probleem. Maar voor eindbuizen zou ik hem gewoon naar een goede amptech brengen. Die kan dan gelijk nakijken of het idd aan je buizen ligt of aan iets anders.

Verder ben ik zelf erg tevreden over JJ buizen in m'n marshall. Maar smaken verschillen natuurlijk. Maar over het algemeen hoor ik van anderen ook wel veel goede dingen over die JJ's.

RedBuell
28 oktober 2004, 15:48
Weet iemand een goei amp dokter? Of kan ik gewoon naar een muziek zaak bij mij in de buurt zoals bv Dijkman op de Rosengracht in Amsterdam.

Negative K3 fan
28 oktober 2004, 16:07
Aangezien je al vraagd

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn, het moet echt niet veel gekker worden!!!111

Michael AE
28 oktober 2004, 19:33
Het wordt met de dag gekker! Straks krijgen we nog mensen die alleen maar in SMS taal kunnen spreken.

ey, ff tat2 tsjekken11!!!1

ieme
28 oktober 2004, 20:05
Het wordt met de dag gekker! Straks krijgen we nog mensen die alleen maar in SMS taal kunnen spreken.

ey, ff tat2 tsjekken11!!!1

ff w88 mich. k b& ff lkkr afwzg