PDA

View Full Version : Ok, het grote GAS topic na de meeting



Anders Destium
26 oktober 2004, 11:47
Zal ik maar beginnen?

Ik wil/moet/zal:

- een Tom Anderson gitaar (drop top), ik had er al superverhalen over gehoord maar die van Michaelae heeft me redelijk weggeblazen. Jammer dat ik helemaal geen geld heb, misschien maar eens een gitaar inruilen?
Zoiets lijkt me toch helemaal het einde:

http://www.magdonmusic.com/guitars/Anderson/images/guitars/DTFGQa.jpg

http://www.magdonmusic.com/guitars/Anderson/images/guitars/HLDTJBQe.jpg

- een Powerball, ondanks de negatieve ervaringen van sommige mensen vind ik hem uitstekend passen bij mijn gebruik en voorkeuren. Ik ben alleen niet van plan mijn Koch de deur uit te doen, dat wordt dus sparen!

Lacrymosa
26 oktober 2004, 12:19
Jammergnoeg niet naar de meeting geweest
maar wel zat gas

Ik wil er ook een ENGL bak bij, maar bij mij gaat de koch er dus ook never nooit uit

dus dat wordt sparen

Lacrymosa
26 oktober 2004, 12:20
Jammergnoeg niet naar de meeting geweest
maar wel zat gas

Ik wil er ook een ENGL bak bij, maar bij mij gaat de koch er dus ook never nooit uit

dus dat wordt sparen

NeeraDJ
26 oktober 2004, 12:30
Dat kleine stukje waar Michael AE naar die Bogner switchte op de film was het helemaal einde voor mij, ik MOET en ZAL een Uberschall head hebben! (Tenzij de Rivera me nog leuker verrast :razz:)

Die Powerball is een beetje te Metal hoor ik steeds, heb er nooit echt aandacht aan besteed en het lijkt me nog steeds niet mijn ding, de Savage lijkt me echter wel leuker vanwege een veel beter clean kanaal

Mr.Bluesbreaker
26 oktober 2004, 12:48
Ooit moet en zal ik zo'n Bedrock hebben. 8-)
Alleen ben ik niet van plan om met 3 amps te zeulen live, in de maand november experimenteer ik voor het eerst met een halfstack en een 2 keer 12 combo beide op het podium, en das me al rotzooi genoeg.

Negative K3 fan
26 oktober 2004, 13:17
ik zit nu vooral te gassen op zon haar strat (ieme), oude fender amps (bouke), bedrock (harry) en evt voor de toekomst burstbuckers (mr bluesbreaker).

munkie
26 oktober 2004, 13:23
Ooit, ooit, ooit koop ik een echte Richwood 8-) :wink: :-D

marc_o
26 oktober 2004, 14:13
Dat kleine stukje waar Michael AE naar die Bogner switchte op de film was het helemaal einde voor mij, ik MOET en ZAL een Uberschall head hebben! (Tenzij de Rivera me nog leuker verrast :razz:)

Die Powerball is een beetje te Metal hoor ik steeds, heb er nooit echt aandacht aan besteed en het lijkt me nog steeds niet mijn ding, de Savage lijkt me echter wel leuker vanwege een veel beter clean kanaal

Zet de rivera maar vast te koop vrind, die lijken dus in de allerverste verte niet op elkaar!

BartL
26 oktober 2004, 15:43
Ik ben ook niet naarde meeting geweest...maar heb wel verschrikkelijke GAS voor een multitone :o

schizo910
26 oktober 2004, 16:00
Ik ben ook niet naarde meeting geweest...maar heb wel verschrikkelijke GAS voor een multitone :o

now that's Good GAS, Ik zou me geen zorgen maken over zo'n GAS-aanval

Lacrymosa
26 oktober 2004, 16:17
Ik ben ook niet naarde meeting geweest...maar heb wel verschrikkelijke GAS voor een multitone :o

idd over zon gas aanval hoef je je echt geen zorgen te maken

CheerS!!

ieme
26 oktober 2004, 16:19
Mesa single recto halfstack
Marshall jcm800 halfstack oranje tolex

DAS MIJN GAS!!!

NeeraDJ
26 oktober 2004, 16:31
Zet de rivera maar vast te koop vrind, die lijken dus in de allerverste verte niet op elkaar!

I know, maar als die Rivera enigzins high gain chunk heeft bij het palm muten, en goede response en attack dan ben ik een behoorlijke blije gozer.

gerrekat
26 oktober 2004, 16:57
Dat kleine stukje waar Michael AE naar die Bogner switchte op de film was het helemaal einde voor mij, ik MOET en ZAL een Uberschall head hebben! (Tenzij de Rivera me nog leuker verrast :razz:)

Die Powerball is een beetje te Metal hoor ik steeds, heb er nooit echt aandacht aan besteed en het lijkt me nog steeds niet mijn ding, de Savage lijkt me echter wel leuker vanwege een veel beter clean kanaal

De Clean van de SAVAGE is IETS warmer te noemen maar veel beter...nee dat is echt niet waar, ook de PB heeft een heel goed clean kanaal...

IMO een van de beste op super high gain gebied....

SiNiSTRaL
26 oktober 2004, 17:02
ik heb geen gas op t moment (voor t eerst in tijden) ja misschien een powerbrake om de herrie te beperken ;)
nee ff serieus ik wil nog eens een 12 snarige akoestische halen..

SwoopInDown
26 oktober 2004, 17:24
Wat was GAS ook alweer :oops:

Harry
26 oktober 2004, 19:39
dat is bijna net zoiets als UTFM

Braindead
26 oktober 2004, 22:33
Helaas schitterde ik bij de meeting ook door afwezigheid.....
Tentamens, what can you do

Maar heb wel GAS voor een Engl Top.
:-D

Maar ja wie niet

SwoopInDown
27 oktober 2004, 10:18
dat is bijna net zoiets als UTFM

*grinnik* ik had het kunnen weten natuurlijk :D

Iemand die me dan kan uitleggen wat UTFM is? :wink:

Lacrymosa
27 oktober 2004, 10:40
<GAS>Fart<GAS>

:roll:

Anders Destium
27 oktober 2004, 10:59
http://www.gitaarnet.nl/forum/search.php?mode=results

Harry
27 oktober 2004, 12:00
dat is bijna net zoiets als UTFM

*grinnik* ik had het kunnen weten natuurlijk :D

Iemand die me dan kan uitleggen wat UTFM is? :wink:


UTFM is 'use the fucking manual' ofwel 'men kijke in de faq-afdeling'.


maar speciaal voor jou: GAS is een afkorting van 'Gear Acquisition Syndrome'

SwoopInDown
27 oktober 2004, 12:30
http://www.gitaarnet.nl/forum/search.php?mode=results

Dat was de eerste plek waar ik ging zoeken ;-)

"GAS" levert 651 results op
"wat is GAS" levert op:
Fatal error: Allowed memory size of 16777216 bytes exhausted (tried to allocate 19 bytes) in /local/web/websites/1227023483/www/web/forum/search.php on line 414

Dus, vandaar dat ik het toch maar eens vroeg :wink:

SwoopInDown
27 oktober 2004, 12:31
dat is bijna net zoiets als UTFM

*grinnik* ik had het kunnen weten natuurlijk :D

Iemand die me dan kan uitleggen wat UTFM is? :wink:


UTFM is 'use the fucking manual' ofwel 'men kijke in de faq-afdeling'.


maar speciaal voor jou: GAS is een afkorting van 'Gear Acquisition Syndrome'

Ahhh ik kon wel RTFM :D

Mijn dank is groot :wink: