PDA

View Full Version : Fender Concert II gekocht



Firebird
26 oktober 2004, 00:16
Zo...eindelijk! Vanavond helemaal naar Hoorn gereden om de Fender Concert II te checken!!
Meteen ingeplugd...ennn....goed clean geluid. Heel anders dan bij mn Fender 75 (logisch natuurlijk, met een 15" speaker), een stuk beschaafder maar toch ontzettend mooi. Diep met een mooie basweergave (12" EV), vet midden en sprankelende hoge toontjes.

Toen het scheurkanaal; zonder eerst aan de knoppen te zitten klonkie meteen al 'pinnig'...weet nu eindelijk wat jullie daarmee bedoelen. In eerste instantie een beetje TE pinnig, maar na wat getweak met de knoppen (vooral het hoog en de presence knop) al een heel behoorlijk scheurgeluid. Helaas heb ik de versterker maar5 seconden op 4 gehad, want ik zat in een kamertje van pakweg 2x3. 1 ding is zeker, aan vermogen absoluut geen gebrek!!!

Ik net terug, dus uitproberen gaat niet meer, dus morgen na school gaan we even lekker tekeer. Even proberen of hij samen kan werken met de Fender 75. Ook las ik ergens dat je je geluid nog een beetje kan verandere dmv een kabeltje tussen de 'send- en return'jack. Dat ga ik ook even proberen!

Spoedig meer!! Truste!!