PDA

View Full Version : Nog steeds geen nieuwe combo



flearulez
26 mei 2002, 20:03
Hi, nog steeds heb ik geen nieuwe combo. Die behringer is me te cheap en crappy.
Dus ga ik werken in me zomervakantie om een goede combo te gaan halen.

Heef iemand een tip, ervaring, of juist een anti-koop tip. meld het me.
Ik heb bij feedback een peavey tnt gezien en gespeeld maar wil nog ff kijken wat comboland nog meer te bieden heeft.

alls is welkom!

emielow
26 mei 2002, 21:09
kun je niet beter een losse versterker + boxen halen? ik moet nl. ook nog een keer wat nieuws hebben, en ik ben er ook nog niet helemaal uit. dus wat is beter? een combo? of losse boxen + versterker?

flearulez
27 mei 2002, 12:54
Wel erg duur en een goede combo is makkelijk te vervoeren

AllodoX
27 mei 2002, 22:08
losse componenten + speakerkasten zijn beter.. je kunt dan zelf de versterker samenstellen, en ook vervangen als er een onderdeel kapot is..

combo is makkelijk te vervoeren jah.. maar als je gaat optreden, wil je er toch nog een losse kast bij.. trust me :wink:

daar komt nog bij dat de grotere combo's allemaal 15" speakers hebben, en die klinken lang niet zo lekker als een paar 10" jes.

me2
7 juni 2002, 11:21
de eden cxc 210 & 410 hebben wel 2x10 resp 4x10 speakers. dus......

AllodoX
7 juni 2002, 18:20
ik heb een Eden CX210 speakercabinetje, klinkt lekker, veel laag erin van nature.. je hoeft op je versterker weinig te doen aan de EQ :grin:

emielow
7 juni 2002, 19:04
als je er veel laag in wil ja. maar niet iedereen houdt van dat sponsige lage geblaas...

ik hoor liever de bastonen (met veel hoog) uit mn kast knallen

AllodoX
7 juni 2002, 21:51
Nee man absoluut niet sponzig.. laag en toch HEEL strak. ding heeft van nature vrij veel laag en lagere middentonen, door de coaxiale speakers.