PDA

View Full Version : ibanez GAX 70



Constantijn
25 oktober 2004, 18:54
Ik ben een beginnende electrische-gitarist en heb een oogje op een gitaar de Ibanez GAX70

mijn vraag ... op internet bladen etc. staat dat het een 'goede' begin gitaar is, IS DAT OOK ZO ! :???:

zelf heb ik er *nog* niet veel verstand van dus als iemand hier antwoord op kan geven.

alfast bedankt
:razz:

Stijn

Constantijn
26 oktober 2004, 22:06
:???::???::???::???::???::???::???::???::???::???: :???::???::???::???::???:
:???::???::???::???::???::???::???::???::???::???: :???::???::???::???::???:
:???::???::???::???::???::???::???::???::???::???: :???::???::???::???::???:
:???::???::???::???::???::???::???::???::???::???: :???::???::???::???::???:
:???::???::???::???:NIEMAND:???::???::???::???::?? ?:
:???::???::???::???::???::???::???::???::???::???: :???::???::???::???::???:
:???::???::???::???::???::???::???::???::???::???: :???::???::???::???::???:
:???::???::???::???::???::???::???::???::???::???: :???::???::???::???::???:
:???::???::???::???::???::???::???::???::???::???: :???::???::???::???::???:
:???::???::???::???::???::???::???::???::???::???: :???::???::???::???::???:

schwalbe
26 oktober 2004, 22:12
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: NEE, KENNELIJK NIET NEE !!!!! :evil: :evil:
:evil: :evil: :evil: :evil:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Rubenios
26 oktober 2004, 22:29
goed dan ik maar ff :)

ik ben er ooit mee begonnen met spelen, op zich wel een degelijk gitaartje inderdaad, beetje crappy elementen alleen. voor de rest spelen ze goed. succes

sandman4justice
27 oktober 2004, 15:34
Ik ben er ooit ook op begonnen, heel goed gitaartje, natuurlijk niets vergeleken bij de duurdere gitaren. Maar ik heb het gevoel dat als je begint te spelen op een iets goedkopere gitaar je als je dan een heel goede koopt je gewoon zonder moeite veel beter speelt.
Bel eens naar Leo Caerts in leuven, misschien hebben ze mijn 2dehandse nog liggen.

sandman4justice
27 oktober 2004, 15:36
Ik ben er ooit ook op begonnen, heel goed gitaartje, natuurlijk niets vergeleken bij de duurdere gitaren. Maar ik heb het gevoel dat als je begint te spelen op een iets goedkopere gitaar je als je dan een heel goede koopt je gewoon zonder moeite veel beter speelt.
Bel eens naar Leo Caerts in leuven, misschien hebben ze mijn 2dehandse nog liggen.

Ronald
27 oktober 2004, 20:14
in principe is gewoonweg vrijwel iedere gitaar goed om mee te beginnen , het ligt gewoon aan je budget