PDA

View Full Version : tc-electronic Gmajor en luchtvochtigheids graad



Nocki
26 mei 2002, 19:19
hoi

het schijnt dat de tc electronic g-major niet tegen een te vochtige lucht kan en dan uit gaat of niet meer werkt.
dit zou vervelecnd zijn op een podium in de buiten lucht.

wie heeft hier ervaring mee en wie niet. ook wel belangrijk natuurlijk als je ermee buiten hebt gestaanen hij bleef het gewoon,.
doen

andere opmerkingen over deze fxert zijn ook welkom.

Nocki

Raffel
30 mei 2002, 13:52
hmmmmz van wie heb je dat? Nog nooit eerder gehoord. Ja als je met bier gaat gooien :razz:

Maar dan zou een triaxis bijvoorbeeld dat toch ook moeten hebben? Misschien heeft dat te maken met de rack zelf?

Nocki
30 mei 2002, 21:37
ik heb het gelezen op het net ergens. over oefenen in een kelder dus vandaar. het kan dus ook aan die specifieke g major liggen maar ik denk ik vraag het even. ik heb er ondertussen eentje en wil niet voor lul staan op een buiten podium...

Nocki

Andrewski
31 mei 2002, 09:18
Ik heb het ook gelezen op harmony central.
In mijn huis is het vrij vochtig, maar ik heb geen problemen met mijn G-major. Ik kan me ook niet voorstellen dat een 19 " apparaat zomaar kuren krijgt omdat de luchtvochtigheid aan de hoge kant is. Wel als ie langdurig bloot staat aan een extreem hoge vochtigheidsgraad. Heeft die persoon toevallig een slecht exemplaar of zo.

Raffel
31 mei 2002, 09:38
ja precies, ik denk dat als je G-major langdurig blootgesteld wordt aan veel vocht, hij het wel een keer zal begeven. Maar alleen met giggen kan ie daar echt wel tegen.

Ic3gl0vE
3 juni 2002, 22:20
elektronische apparatuur kan nooit tegen veel vocht, gooi je computer maar is in bad dat vind 'ie echt niet leuk :wink:

Andrewski
4 juni 2002, 09:02
Maar doe dit niet als je zelf in bad ligt!!!