PDA

View Full Version : Meeting evluatie: Bedrock



Negative K3 fan
24 oktober 2004, 01:40
De bedrock amp van Harry.

ik had er al van gehoord dat het een soort vox was...

en dat klopte :D een heel mooi geluidl, soort opgevoerde/verbeterde vox. Ultieme feautres, gewoon twee kanalen met redelijk wat knoppen. De warmte van de vox erin, 2 kathode biased el84s.

ik had alleen het vermogen dat er meer in zat dan eruit kwam (door de 1x12 kast die erbij zat), maar ondanks dat hoorde ik zeker heel veel potentie wat er in dat ding zat. Harry kreeg er geweldige geluiden uit icm met zijn dearmond, leek wel alsof die dingen voor elkaar gemaakt waren...

toen ik hoorde wat hij voor de set had betaald schrok ik me helemaal dood!!!1 Je ziet ze wel regelmatig 2e hands staan voor belachelijke prijzen, echt het proberen waard.

Bouke
24 oktober 2004, 01:51
Ja, de Bedrock was gaaf, een mean bitch dat wel (oren killer :o ). Hij klonk super, maar ik miste voor mijn gevoel wat bas. In een band situatie lijkt me dat geen probleem, zo los echter viel het me op. Harry vertelde al dat hij er een tweede 12" kast bij wil kopen (en thuis nog een 4x10(??) kast heeft). Lijkt me een goed plan! En laten horen op de volgende meeting natuurlijk :D

Bouke

Negative K3 fan
24 oktober 2004, 01:56
jouw super reverb en oude bassmans zijn ook 4x10, die setup geeft vaak wat meer bas, dan is dat probleem ook meteen de wereld uit :)

Mr.Bluesbreaker
24 oktober 2004, 10:59
Ik vond het maar een kuding, want nu heb ik weer gas. :-D

Nee even serieus, ik denk dat de bedrock 600 voor mij de topper was van de amps die ik op de meeting heb getest. Hij brak heel mooi op, goede galm ook. Een 4 keer 12 eraanhangen met greenbacks, dan zou het helemaal feest worden denk ik, alhoewel met het 1*12 cabinet het ook al meer dan voldoende power had. Ik dacht zelf eindelijk mijn ideale set te hebben samengesteld, maarja dat wordt dan weer onderuitgehaald door zo'n bedrock. Damn you Harry :) !

Harry
24 oktober 2004, 12:09
hehehe eindelijk erkenning!! :-D

Bouke
24 oktober 2004, 12:11
jouw super reverb en oude bassmans zijn ook 4x10, die setup geeft vaak wat meer bas, dan is dat probleem ook meteen de wereld uit :)

Yep, I know, maar ik wist niet meer zeker of Harry 4x10 of 4x12 thuis had, Harry? Help?

Bouke

Mitch
24 oktober 2004, 12:14
Dat vind ik vaak met EL84, Vox based amps. Zo 'los' denk je "goh, beetje scherp", maar in een band is het een perfecte bak !
Leuk om te lezen !

Harry
24 oktober 2004, 13:32
ik heb een Marshall 4 x 10" staan, en die voegt wel wat meer 'gewicht' toe aan het geluid. Maar inderdaad, die scherpe toon snijdt altijd door de mix.

Ik was eigenlijk van plan om die 4x10 box weg te doen als ik die 2e 12" binnen heb.......

srv-man
24 oktober 2004, 14:15
Ha grappig. 'k Heb jarenlang met een Bedrock 621 (de 30 watt combo versie, 2 EL84) icm een Marshall 1960 gespeeld. Klonk prima van clean tot een redelijke hoeveelheid gain (geen metal dus). Clean breekt hij ook heel lekker op. Jammer dat ze failliet zijn gegaan.

Maar blijf weg van de AC30-achtige modellen: die gaan altijd kapot.

jaywalker
24 oktober 2004, 15:26
hehehe eindelijk erkenning!! :-D

wie is die leuke bassiste trouwens op je webshots.
Al bezet??


Zo nee: alles kan kapot :D

Harry
24 oktober 2004, 17:10
hehehe eindelijk erkenning!! :-D

wie is die leuke bassiste trouwens op je webshots.
Al bezet??


Zo nee: alles kan kapot :D



ssssst!!!!

Franc
24 oktober 2004, 17:26
wie is die leuke bassiste trouwens op je webshots.
Al bezet??


Zo nee: alles kan kapot :D


Lijkt me duidelijk, da's Irma :-D

Harry
25 oktober 2004, 15:29
zo, zojuist het tweede 12" boxje opgehaald. Iemand nog interesse in een Marshall 4x10"?



(of is dit spam?)

Hempo
25 oktober 2004, 15:47
He harry,
is die bedrock te koop? :)

grt,
hempo

Harry
25 oktober 2004, 19:19
hehehe, nee!!!! :)


De vorige eigenaar van mijn 2e boxje had hem ook verkocht, en vervangen door een Riveira (schrijf je dat zo?), en heeft daar nu spijt van.....

Hempo
25 oktober 2004, 20:31
wat is je laagste vraagprijs :D

Harry
26 oktober 2004, 09:44
voor het geld dat ik ervoor zou vragen kun je 4 Bogners kopen.... :razz:

Negative K3 fan
31 oktober 2004, 22:08
ajajaj

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=31661

Harry
1 november 2004, 09:25
ja, kin je doen. Maar ik zag laatst de Bintangs weer, en die hadden een paar Voxen op het podium staan, en dat was niet misselijk. Wat een power! Maar wel met een scheurbakkie ervoor.