PDA

View Full Version : Nieuwe amp kopen



AlterEgo
23 oktober 2004, 19:35
Ik wil misschien een Fender Stage 100DSP Combo kopen, maar ik zoek een site waar je zo'n ding kan kopen en dan in termijnen aflost. Want ik kan het geld niet in 1 keer opbrengen. Iemand goede site's/winkels?

AART
23 oktober 2004, 19:51
nooit doen, dat aflossen in termijnen, gewoon sparen, is beter, geld uitgeven dat je niet hebt moet je gewoon nooit doen.....
heeft ook nadelen voor garantie enzo....
je kan niet ruilen en je geld terugvragen voordat ie afbetaald is....

Antal
23 oktober 2004, 19:58
Volgens mij kan het bij feedback. Maar ik kan het je niet aanraden. Gewoon lekker sparen!

AART
23 oktober 2004, 20:05
ik vraag me trouwens af of dat kan als je geen vast inkomen hebt...

RRRobin
24 oktober 2004, 00:00
sparennnnnnn! :P

NeeraDJ
24 oktober 2004, 00:41
Moet je echt niet doen, het enige wat je daarvan krijgt is onzekerheid, kopzorgen en daartoe leidend slapeloze nachten. Ik spreek niet uit ervaring, maar heb dit soort problemen weleens gezien. Gewoon lekker sparen idd, en waarschijnlijk kom je op iets beters/goedkopers en heb je meer bedenktijd. Hoewel ik er niet altijd voor ben geweest, heeft de gedwongen bedenktijd door tekort aan geld bij mij altijd positief uitgepakt. Ik weet zeker dat het bij anderen ook zo is

AART
24 oktober 2004, 00:48
Moet je echt niet doen, het enige wat je daarvan krijgt is onzekerheid, kopzorgen en daartoe leidend slapeloze nachten. Ik spreek niet uit ervaring, maar heb dit soort problemen weleens gezien. Gewoon lekker sparen idd, en waarschijnlijk kom je op iets beters/goedkopers en heb je meer bedenktijd. Hoewel ik er niet altijd voor ben geweest, heeft de gedwongen bedenktijd door tekort aan geld bij mij altijd positief uitgepakt. Ik weet zeker dat het bij anderen ook zo is


ik heb tot nu toe alles gewoon gespaard en zo uit de problemen gebleven :)

Bins
24 oktober 2004, 02:27
Ik spreek wel uit ervaring: geld uitgeven dat je niet hebt = bad. Niet doen.