PDA

View Full Version : HOE WAS DE MEETING - THE TOPIC!



sash
23 oktober 2004, 16:30
Oftewel, wat heb ik gemist. Vertel, vertel, vertel, vertel!

Chris Wolstenholme
23 oktober 2004, 16:56
squier in je kont gemist :???: :) :-D

sash
23 oktober 2004, 17:11
Nee dat was alleen voor Lennart :D

Electrical Storm
23 oktober 2004, 17:40
Moest helaas werken tot 3 uur. Kon opzich daarna nog wel met de auto naar Groningen rijden alleen mijn ma was er met de auto vandoor de hoer!!! En als ik de trein had genomen was ik er nooit meer op tijd

Excuses, stond weliswaar niet op de officiele lijst maar kon natuurlijk altijd even snel een biertje drinken en alle lelijke hoofden uitlachen

Swan
23 oktober 2004, 18:05
t was echt leuk!

Mithrandir
23 oktober 2004, 18:50
Yeah right....Swan op een gitaarforum meeting.

Soul Grinder
23 oktober 2004, 19:43
Ik heb de kans gekregen om van dichtbij een Engl Powerball te horen, evenals een Bogner en Mesa Single Rectifier, dus ik vond het een zeer nuttige meeting.
En ik heb hele aardige nieuwe mensen leren kennen en dat was ook plezierig.
Jammer dat ik op een bepaald moment weg moest om mijn bus te halen, maar goed, het zij zo...

AART
23 oktober 2004, 19:47
had er graag bij willen zijn, maarja, kuwerk :(

volgend jaar in arnhem ofzo! :)

kokeleko
23 oktober 2004, 20:13
mijn ma was er met de auto vandoor de hoer!!!

Vind je dit normaal, zal je moeder ff inlichten.

wietse
23 oktober 2004, 20:35
de meeting was leuk en leerzaam , veel mooi spul gezien en gehoord.
alleen lennart had een ongelukje gehad met een patatsnijder volgens mij :-D .
wacht maar op de foto's(verklaart alles) , harrie beton zet video materiaal online 180mb dus alleen voor de breedbanders onder ons. :D

Bouke
23 oktober 2004, 20:40
Hey,

Ten eerste: Organisatiecrew bedankt! Was tof en een mooie verzameling amps en gear bij elkaar! Een hoop mooie spullen.

Jammer genoeg wat weinig 'clean/low gain' amps en gitaristen, maar het was leuk om eens koppen te zien bij de nicks.

Helaas kwamen uit Lennarts Vox alleen wat blauwe lichteffecten en reutels, die bak had ik graag aan het werk gehoord en geprobeerd. Het gave van zo'n meeting dat je echt eens iets kunt proberen. Er zijn diverse amps, pedaaltjes en gitaren door medeforummers getest en gewoon eens geprobeerd.

Dus, het was leuk!

Foto's zijn er volgens mij genoeg gemaakt en die zullen vast geplaatst worden, incl. een groepsfoto op het podium (door Harrie-beton).

Bouke

andy
23 oktober 2004, 20:53
Wat een verzameling geile amps zeg. :P
Ik vond het erg leuk en namens de organisatie, ook Ieme en Pikasso, bedankt dat jullie er allemaal waren. Want zonder jullie etc......

Ook weer eens wat koppen achter de nicks gezien, alhoewel ik de meesten natuurlijk al kende.

En ook erg leerzaam, als we het nog een keer organiseren, want misschien was een wat andere verdeling van de amps over de ruimtes wat beter geweest, maar misschien ben ik de enige die daar over zeurt. :-D

Maar ik denk dat voor een boel mensen het volgende geldt:
GASGASGASGASGASGASGASGASGAS.
:lol:

@ Harry Beton: Je statief van je fototoestel staat veilig bij mij in de kast. PM me ff. Of was die niet van jou??? :-D

Electrical Storm
23 oktober 2004, 21:04
mijn ma was er met de auto vandoor de hoer!!!

Vind je dit normaal, zal je moeder ff inlichten.

Hmm damn... Meppel... straks ken je mn moeder ook nog :roll:

En nee Sinis, geen grapjes over dat heel Meppel mijn moeder kent want ze is niet echt een hoer :D

ieme
23 oktober 2004, 21:21
HET WAS GEZELLIG!

Swan
23 oktober 2004, 21:28
Yeah right....Swan op een gitaarforum meeting.

stel je voor

ieme
23 oktober 2004, 21:30
Ik vond het wel lache om te zien dat er deze keer vrij veel "ouderen" waren, de vorige keer waren de meesten broekies en nu waren er toch vrij veel ouderen! leuk!!

Mei 2005 weer meeting in het viaduct...

ieme
23 oktober 2004, 21:32
Ik wil graag Gerrit Veen, Jeroen van de tsjechische gitaren, het viaduct, andor, chris en alle aanwezigen (ska in het bijzonder :-D ) bedanken voor deze gezellige middag...

ieme

Toffe gozer
23 oktober 2004, 21:40
Het was inderdaad erg leuk ,al die superamps bij elkaar , ik heb alle hi-gain amps mogen bespelen en vooral de amps van Michael AE klonken erg gaaf. En ook de Guytron van Ieme, daar zat ook een supersound in.

Alleen was het wel moeilijk om jezelf te horen spelen :-D , één voordeel natuurlijk ,dan hoorde ook niemand hoe ik speelde :-D , al met al een geslaagde meeting.

Aan de eind van de meeting heb ik ook nog even kunnen luisteren en kijken naar Michael AE die allerlei gave petrucci riffs en solo's speelde erg gaaf om te horen :)

kortom, ik heb mij erg vermaakt , dus bedankt heren

andy
23 oktober 2004, 21:48
Ik wil graag Gerrit Veen, Jeroen van de tsjechische gitaren, het viaduct, andor, chris en alle aanwezigen (ska in het bijzonder :-D ) bedanken voor deze gezellige middag...

ieme

Amen.

En jij ook bedankt Ieme. :-D

andy
23 oktober 2004, 21:57
Mei 2005 weer meeting in het viaduct...


:o http://foxtrot.messageboard.nl/2988/images/smiles/woow.gif

ieme
23 oktober 2004, 22:33
Ik had het er trouwens met andy over vanavond, misschien is het leuk om binnenkort eens met een groepje naar bijvoorbeeld Musik Productiv toe te gaan, verzamelen we ergens en dan met 1 of 2 auto's er heen, allemaal even meebetalen aan de benzine en lekker dagje gear testen!!

Bij interesse hoor ik het graag van jullie...
ieme

Richwoodje
23 oktober 2004, 23:02
Ik had het er trouwens met andy over vanavond, misschien is het leuk om binnenkort eens met een groepje naar bijvoorbeeld Musik Productiv toe te gaan, verzamelen we ergens en dan met 1 of 2 auto's er heen, allemaal even meebetalen aan de benzine en lekker dagje gear testen!!

Bij interesse hoor ik het graag van jullie...
ieme

zal die zaak leuk vinden :lol:

Michael AE
23 oktober 2004, 23:10
Het was inderdaad een te gekke meeting!

Tof om iedereen eens ontmoet te hebben en om al die coole amps eens bij elkaar te zien. Het was een gekte van jewelste, maar ik heb van de meeste amps toch een erg goede indruk gekregen.

Al met al hebben ik (en Harry, mijn pa) een te gekke middag gehad!

Organisatie bedankt! En natuurlijk ook bedankt toffe gozer voor de lovende woorden.

ps. Ieme, je hoort nog van me over die deal. Ik moet er nog wel even hard over denken...

AART
23 oktober 2004, 23:15
waar blijven de foto's?

zelfs terwijl ik er niet was heb ik nu GAS, al die verhalen....
kwil een 5150 :roll: ......

Michael AE
23 oktober 2004, 23:17
Ik had het er trouwens met andy over vanavond, misschien is het leuk om binnenkort eens met een groepje naar bijvoorbeeld Musik Productiv toe te gaan, verzamelen we ergens en dan met 1 of 2 auto's er heen, allemaal even meebetalen aan de benzine en lekker dagje gear testen!!

Bij interesse hoor ik het graag van jullie...
ieme

Goed idee Ieme, daar ben ik wel voor in. Misschien is het alleen een beter idee bij Beyers te gaan kijken, die hebben wat meer leuke spullen voor ons verwende nestjes! :D

Negative K3 fan
23 oktober 2004, 23:31
het was idd vet lijp, jammer van mn vox maarja. Ik heb wel genoeg amps gehoord en gespeeld, jammer van de powerball.

Ook verrast door het spel van michael AE, favoriete amps: super reverb van bouke en de guytron.

Bleak
23 oktober 2004, 23:32
prrt die alhambra rijdt ook niet door... :razz:

AART
23 oktober 2004, 23:36
prrt die alhambra rijdt ook niet door... :razz:

dat krijg je met ambtenaren he, die worden moe van de weerstand van het gaspedaal als je het ver intrapt :lol:

Shakeel
24 oktober 2004, 00:07
het was idd vet lijp, jammer van mn vox maarja. Ik heb wel genoeg amps gehoord en gespeeld, jammer van de powerball.

Ook verrast door het spel van michael AE, favoriete amps: super reverb van bouke en de guytron.

Wat was er met je vox?

Anders Destium
24 oktober 2004, 00:14
Hij stonk zodat niemand in de buurt durfde te komen. Er zat iets niet met de electronica/trafo's in orde volgens mij.


Ik vond het weer erg gezellig, alleen nu nog kijken of ik die Kitty Hawk piep uit mijn oren krijg :D

Organisatie bedankt, het was top geregeld!

Bleak
24 oktober 2004, 00:17
ow jah, bedankt voor alles :)

lennart gaat nog schrikken van die foto van zen achterkant :razz:

SiNiSTRaL
24 oktober 2004, 00:17
zo, ben ook thuis (anders destium bleek niet in staat in de regen de afsluitdijk te vinden, dus zijn we via flevoland teruggereden (moesten daarna naar alkmaar om skabouter eruit te zetten, dus lekker om :D )
maar t was leuk, bedankt andor etc voor de organisatie, ik ben een van de weinigen denk ik die niet met gas (en zelfs een amp rijker) thuis is gekomen (al wil ik nog steeds een powerball :D )

Bleak
24 oktober 2004, 00:19
ow jah het liedje wat ik en sinis ingesturdeerd ghadden ging erg goed :o

Jim Marshall
24 oktober 2004, 00:20
Kon er jammergenoeg niet bijwezen ivm visite. Volgende keer beter.

ps. Ieme, bij musik produktiv zijn ze niet echt blij met je als je alleen alles komt testen.
Ze laten je pas wat uitproberen als ze denken dat je echt wat wilt kopen

SiNiSTRaL
24 oktober 2004, 00:20
hebben we die nog gespeeld dan?
ik zag alleen op een gegeven moment jou en anders D m spelen :)

Bleak
24 oktober 2004, 00:24
jah, omdat jij niet kwam!

en anders had weer eens niet geoefend :(

andy
24 oktober 2004, 00:25
Mooi te lezen dat iedereen weer veilig is thuis gekomen. :)

NeeraDJ
24 oktober 2004, 00:32
Too bad I couldn't join you, geen veroer. Maarja ik had verder toch niks boeiends, de Rivera verkoper is denk ik op vakantie dus dat wordt weer twee weken wachten :(.

Ik kan niet wachten op die beelden, volgende meeting is in Leiden toch ofzo, dat red ik waarschijnlijk wel

Negative K3 fan
24 oktober 2004, 00:35
misschien is het een l,euk idee om voor alle amps op de meeting een apart evaluatietopic te maken, het was after all een gear meeting...

laat ik alvast de aftrap nemen met een paar amps :)

Anders Destium
24 oktober 2004, 00:37
zo, ben ook thuis (anders destium bleek niet in staat in de regen de afsluitdijk te vinden, dus zijn we via flevoland teruggereden (moesten daarna naar alkmaar om skabouter eruit te zetten, dus lekker om :D )
maar t was leuk, bedankt andor etc voor de organisatie, ik ben een van de weinigen denk ik die niet met gas (en zelfs een amp rijker) thuis is gekomen (al wil ik nog steeds een powerball :D )

Misschien is het leuk als je ook het échte verhaal vertelt, over dat jij niet in staat bent om op een fatsoenlijke manier dingen op te lezen vanaf een blaadje en te lui was om de routebeschrijving op te duiken :roll:

SiNiSTRaL
24 oktober 2004, 00:37
sja, maar mijn verhaal is leuker :oops: :wink:

Anders Destium
24 oktober 2004, 00:39
Het was wel een belevenis zo om in het Noorden van de snelweg geblazen te worden en niet eens te zien waarheen :D

Akira
24 oktober 2004, 00:41
Kon er jammergenoeg niet bijwezen ivm visite. Volgende keer beter.

ps. Ieme, bij musik produktiv zijn ze niet echt blij met je als je alleen alles komt testen.
Ze laten je pas wat uitproberen als ze denken dat je echt wat wilt kopen

Toen ik er was een maand of wat geleden stonden alle tops en cabinets gewoon aangesloten met een paneeltje om te selecteren.
Gewoon een gitaar gegrepen en aan het testen geslagen, niemand die zei dat het niet mocht.
Misschien is dat bij gitaren/combo's anders?

ben???
24 oktober 2004, 00:53
jaaaa, heb t lekker gehad. paar brute amps gehoord etc. sinistral z'n wegwijskunsten zijn ook bijzonder vermakelijk :P. ik heb nog zo'n 20 foto's gemaakt, waaronder een geweldige closeup van negk3 z'n haar :). morgen zet ik ze wel online, ik ga nu maar slapen enzo. iedereen bedankt voor de toffe dag!

bert k
24 oktober 2004, 00:54
Shit, hoop gemist zie ik ... Nou ja, volgende keer doe ik wel mee.

NK3, goed plan om een verslagje te doen van alle amps, soort top10topic, leuk. En waarom heb jij je Vox opgeblazen? Ik wist niet eens dat je een vox had...

AART
24 oktober 2004, 00:56
jaaaa, heb t lekker gehad. paar brute amps gehoord etc. sinistral z'n wegwijskunsten zijn ook bijzonder vermakelijk :P. ik heb nog zo'n 20 foto's gemaakt, waaronder een geweldige closeup van negk3 z'n haar :). morgen zet ik ze wel online, ik ga nu maar slapen enzo. iedereen bedankt voor de toffe dag!

mooi



weersverwachting zondag 24 oktober:

hier een daar een zeer plaatselijke hevige GASbui :-D

Negative K3 fan
24 oktober 2004, 01:04
Shit, hoop gemist zie ik ... Nou ja, volgende keer doe ik wel mee.

NK3, goed plan om een verslagje te doen van alle amps, soort top10topic, leuk. En waarom heb jij je Vox opgeblazen? Ik wist niet eens dat je een vox had...

hij heeft zichzelf helaas opgeblazen, filter elco doormiddn, en tja, ik had een vox, lees de topics maar. En ik heb vandaag besloten dat ik hem ga houden, mijn vox doet kwa clean en crunch niks onder voor de toppers die daar stonden dus ik ben bang dat ik spijt ga krijgen.

Shakeel
24 oktober 2004, 01:52
Sorry hoor, maar hou je je vox gewoon niet omdat je gewoon een domme fout heb gemaakt? Je ruilt je 5150 in voor een vox in de hoop er 1000 eppo voor te vangen, maand later heb je dat ding nog steeds en vandaag blaas je em op... kan je je sig niet beter veranderen in '' ik hou de vox, want ik raak em maar niet kwijt. :) ''

Negative K3 fan
24 oktober 2004, 01:55
uhm nee en je gaat toch niet in nijmegen wonen gvd een vriend van mij woont daar net.

harrie-beton
24 oktober 2004, 09:25
beetje laat opgestaan maar hier zijn ze dan:

http://home.planet.nl/~stee0036/gitaarnet/meeting/

de foto's.

De VIDEO is leuk maar die moet ik even editen. Hij staat al op mn harde schijf. Het leuk is dat je ook geluid hebt natuurlijk...

wietse
24 oktober 2004, 09:49
leuk , maar wat de fuck is er met mijn hoofd aan de hand op die eerste groepsfoto?
en ik had m'n haar wel eerst mogen kammen voor de foto :-D
beetje trage sluitertijd soms , alles is nogal bewogen.

pikasso
24 oktober 2004, 10:05
ik heb me uitstekend vermaakt gisteren mannen.
Die Mesa en Bogner vond ik echt waanzinnige bakken en zelfs die Guytron van Ieme was erg ok :-D

Over een half jaar maar weer, of niet?

SiNiSTRaL
24 oktober 2004, 10:29
leuk , maar wat de fuck is er met mijn hoofd aan de hand op die eerste groepsfoto?
aureool? ;)

SiNiSTRaL
24 oktober 2004, 10:35
en zo zie je maar weer: sinis is in t echt heel aardig :D
en over ben??? met zn 'sinis zn vermakelijke navigeerkunsten': jij durfde t niet aan omdat je zelf ook geen hol van die (kutte) routeplanner snapte ;)

wietse
24 oktober 2004, 10:44
en zo zie je maar weer: sinis is in t echt heel aardig :D


en erg stil :-D

Mr.Bluesbreaker
24 oktober 2004, 11:03
Meeting was echt tof! Grappig om de hoofden achter de nicks te zien. Wel een kunst om je kop goed op een foto krijgen als je beweegt alleen. Heel veel gave amps, heel veel herrie, herrie, en herrie. Nog maar es doen ik, zeer geslaagd! Organisatie bedankt.

ieme
24 oktober 2004, 11:05
Wow leuke foto's mark (harry beton)

ieme
24 oktober 2004, 11:15
Trouwens die Fulltone tape-echo, wat zat daar een heerlijke sound in zeg!

Harry
24 oktober 2004, 12:15
ja was leuk jongens, was de rit van 2 uur (die best meeviel) wel waard. Ik heb geen bezwaar tegen Groningen voor de volgende meeting.

En nog bedankt voor de heren organisatoren en de mensen wiens spullen ik mocht uitproberen.

MaBeCo
24 oktober 2004, 13:14
Ook vanuit het verre Westland ( Tussen Den Haag en Rotterdam ) een dankwoord voor de organisatie! We hebben een heerlijke middag gehad. de moeite waar geweest om 520 kilometers te rijden. Ook wij waren erg enthousiast over de Guytron en de Bogner Shiva. Een perfecte gelegenheid om een paar toppers in een ruimte te kunnen beluisteren.
Ik heb weinig ( beter gezegd niets ) bijgedragen, maar alleen jullie kennis over verstrekers opgezogen. Op de achtergrond ben ik momenteel de video aan het downloaden, ook onze dank Harry Beton! Mabeco = Martin

ben???
24 oktober 2004, 13:20
en zo zie je maar weer: sinis is in t echt heel aardig :D
en over ben??? met zn 'sinis zn vermakelijke navigeerkunsten': jij durfde t niet aan omdat je zelf ook geen hol van die (kutte) routeplanner snapte ;)

ja hoor, je hebt gelijk sinis :)

Bleak
24 oktober 2004, 16:34
die sinis is int echt een stuk stiller dan op het forum :)

skabouter
24 oktober 2004, 16:35
ik vond het een geweldige meeting, denk nog leuker dan de vorige keer ! wat ook leuk was dat, ondanks dat het een gearmeeting was, er veel contact was onderling. ik heb leuke gesprekken gehad, en leuke lui leren kennen !!

ook veel mooie amps gehoord, en ook goede spelers ! zowieso gave gewaarwording om zoveel exclusieve mooie amps bij elkaar te zien :)

dank aan Andy, Chris en Ieme voor de goede organisatie !!
dank aan Marieke voor bier en tosti`s (en het mooi zijn)
dank aan Erik voor het rijden !
en dank aan iedereen die er was, voor de gezellige middag !!

SiNiSTRaL
24 oktober 2004, 16:52
die sinis is int echt een stuk stiller dan op het forum :)
werd gewoon helemaal stil van jou :)
als ze naast me versterkers aan t uittesten zijn en ik zit te luisteren ga ik geen diepe gesprekken zitten voeren nee, had je meer naar dat hok met die kitty hawk moeten komen :D

skabouter
24 oktober 2004, 17:05
nou, daar deed je hele andere dingen volgens mij.................noem je dat een goed gesprek ? :???:

SiNiSTRaL
24 oktober 2004, 17:09
nee, maar moet toch wat zeggen :D

skabouter
24 oktober 2004, 17:19
maar je moet toch wat zeggen :D

in jouw geval niet hoor :D

Stitch
24 oktober 2004, 22:33
cool gasten dat het geslaagd was! volgende keer.....volgende keer.....

Raffel
25 oktober 2004, 09:31
volgende keer ben ik er bij, mits dichterbij :D

Negative K3 fan
25 oktober 2004, 10:15
volgende keer ben ik er bij, mits dichterbij :D

organiseer het dan zelf als je het te ver vindt.

ieme
25 oktober 2004, 15:54
Ja man! doe het zelf dan zie je nog eens wat er allemaal bij komt kijken! puh! man... tsss grr jonge!

jij klagen over die 2 uurtjes in de auto, wij zijn al dagen, weken, maanden bezig om alles goed te laten verlopen!

pfffffffff
(was zwaar heh andor en chris... :( )

alhambra
25 oktober 2004, 17:28
Zo ik is ook eindelijk weer thuis, gvd fijn plan om lennart op te halen (dat was ook de eerste en laatste keer) heb er ff over gedaan.

Fijne piep in de oren maar wel erg veel mooi spul gezien (na ska niet alleen achter de bar).

andy
25 oktober 2004, 17:29
Ja absoluut, heb er weken niet van geslapen. :razz:
@edit: Dit was een reaktie op Ieme. :wink:

Negative K3 fan
25 oktober 2004, 17:32
Zo ik is ook eindelijk weer thuis, gvd fijn plan om lennart op te halen (dat was ook de eerste en laatste keer) heb er ff over gedaan.

tja, anderhalve dag omrijden is het toch wel vanaf haaksbergen naar deventer!

ieme
25 oktober 2004, 17:34
Ja absoluut, heb er weken niet van geslapen. :razz:
@edit: Dit was een reaktie op Ieme. :wink:
ja onze 30 gasten denken dat t niets voorstelt maar ja zo zie je maarweer... valt niet mee!

andy
25 oktober 2004, 17:37
en die ellenlange vergaderingen op MSN, pffff............ :lol:

pikasso
25 oktober 2004, 21:19
Ja man! doe het zelf dan zie je nog eens wat er allemaal bij komt kijken! puh! man... tsss grr jonge!

jij klagen over die 2 uurtjes in de auto, wij zijn al dagen, weken, maanden bezig om alles goed te laten verlopen!

pfffffffff
(was zwaar heh andor en chris... :( )

Vooral de pre-meeting, waar we echt nog ff de puntjes op de i hebben moeten zetten

andy
25 oktober 2004, 22:26
Gelukkig hoefde ik daar niet bij te zij, anders had ik het echt niet meer getrokken. :-D

Jirí
26 oktober 2004, 01:41
Yo hee eindelijk. maar toch gelukt om op het forum te raken.

Te gekke dag gehad, baal ervan dat ik niet met iedereen kennis heb kunnen maken.

Wáááánzinnig die BOGNER

Greetz Czech dude ! :D

pikasso
26 oktober 2004, 08:33
Gelukkig hoefde ik daar niet bij te zij, anders had ik het echt niet meer getrokken. :-D

Maar zo'n geslaagde dag maakt alles goed.. :-D :-D

andy
26 oktober 2004, 10:20
Yo hee eindelijk. maar toch gelukt om op het forum te raken.

Te gekke dag gehad, baal ervan dat ik niet met iedereen kennis heb kunnen maken.

Wáááánzinnig die BOGNER

Greetz Czech dude ! :D

Jouw bijdrage was ook belangrijk. Je had een leuk winkeltje ingericht trouwens met al die spots. :wink:

thanx.