PDA

View Full Version : Nieuwe versterker voor (speel stijl Melodische Death Metal)



Aapje
22 oktober 2004, 23:24
:) Hallo mede muzikanten, het is mn eerste post hier dus hallo allemaal.
Ik heb paar maanden geleden mijn eerste gitaar gekocht (een Jackson Kelly KE3) en daarvoor speelde ik een klein jaar op geleende gitaar (wat echt een slechte gitaar was ivm met dikke nek en maar 19 fretten bijv)

Nu ik veel serieuzer ben geworden sinds mn nieuwe gitaar wil ik ook een nieuwe versterker en multi effecten processor.... Nu zat ik te denken aan de Boss GT6 als multi effecten processor.(i know dat ie vrij prijzig is maar bij zon ding doe ik het liever meteen goed, ga die ook niet nu kopen misschien over een 1 tot 6 maanden).

Aangezien ik er van weet dan mn favo band erop speelt (Opeth) neem ik aan dat ie vrij goed is, misschien dat jullie er nog wat meer over kunnen vertellen of moet ik dan misschien in een ander forum plaatsen?

Nu is mijn 2e echte vraag ik zoek ook een nieuwe versterker (ben van plan eerder versterker te kopen dan de Boss GT6). Ik heb nu een Aria 25 watt versterker en dat heb ik wel gezien. Omdat ik in de toekomst misschien in een bandje wil spelen (melodische death metal band is moeilijk te vinden en ik ben nog niet goed genoeg maargoed)

Nu had ik mijn oog laten vallen op de Line 6 Spider II 212. Een vriend van me heeft die en het klinkt voor mij goed maar aangezien ik van versterkers geen r*k verstand heb kan dat nogal snel.

Ik wil dus een vrij grote versterker rond de 400 - 600 euro (je moet toch kijken naar de toekomst he ;)) die goede cleans heeft maar die ook goed bij de Boss GT6 past (mits het een goed apparaat is offcourse)

Bij voorbaat dank :) :cool: <<< waarom is die cool? hahaha :D

AART
22 oktober 2004, 23:29
marshall jcm 900 combo, heeft veel scheur, buizen. maar ik heb geen verstand van die muziek(?) die op het geluid lijkt die het koffiezetapparaat van mijn moeder produceert.

marc_o
22 oktober 2004, 23:35
Line 6 kom je een heel eind mee inderdaad, er zal een flinke scheur inzitten. Die versterker maakt dan een floorprocessor meteen overbodig, is een beetje dubbelop dan allemaal, want in die Line6 zitten ook al effecten. Dat wordt eerder een brij dan iets straks en je bent al lang genoeg bezig om alle klanken uit de versterker zelf te halen zonder dat je het nog ingewikkelder maakt met de extra effectprocessor.
Je kunt ook voor een meer basic versterker gaan met een goede distortion aan boord, daar zijn er genoeg van, die je vervolgens kunt opleuken met een processor. Ik ken je budget niet, maar wanneer je van scheuren houdt zou je eens kunnen kijken naar verschillende Crate-versterkers, of een Randall. Buizen is ook een optie, maar daar komt vaak een ander prijskaartje bij kijken.
Staar je in de eerste instantie niet blind op versterkers die velen van ons hier hebben, maar probeer je te richten op wat je nodig hebt, in samenwerking met je budget. Na een paar maanden hier ben je gehersenspoeld, ik waarschuw je vast.

Alvast veel plezier met je gitaar en veel wijsheid bij je aankopen.

Aapje
22 oktober 2004, 23:44
ik vond de effecten op de line 6 beetje raar in gebruik, het enigste wat ik gebruikte was de distortion en wat reverb, er zaten wel leuke effecten op maar ik denk dat ik liever een goede clean versterker met goede distortion (kep anders nog wel 2 hands pedaaltje voor alleen distortion)

ik vond de clean van de line 6 erg vet en de distortion ook, dus misschien is het toch een idee om de line 6 met boss gt6 te doen... het klote aan zulke forums zijn vaak fanboy, de een is marshall fan maar dat wil niet zeggen dat ik het ook tof vind... dat is zowiezo rot aan muziek... iedereen vind wat anders tof... ik moet dus eigenlijk iemand hebben die ook naar Opeth luisterd....


*edit*

ik zie net een marshall jcm 900 voor 750 euro staan (2e hands) cabinet en top

marc_o
22 oktober 2004, 23:48
Geloof me, niets van wat in mijn reactie staat, staat in mijn lijst van spullen die ik ooit zou kopen of eventueel zou willen hebben, maar ik denk dat je er een eind mee op weg zou zijn. Koop een doede basis en niet alles tegelijk. Leer er eerst mee werken, daar word je een stuk creatiever van IMO.

Akira
22 oktober 2004, 23:49
Er zijn er wel wat hier die naar muziek als opeth luisteren (ik bijvoorbeeld).
Maar kan je vertellen wat je budget is voor een versterker?
Dat helpt nogal bij het aanraden van een amp.

Aapje
22 oktober 2004, 23:51
het liefst rond de 500 euro

Anders Destium
22 oktober 2004, 23:59
Met dat budget zou ik ook zeker voor modeling gaan, ik heb een POD (modeling apparaat) en in combinatie met zo'n beetje elke willekeurige speaker voldoet hij prima :) Als je niet veel geld hebt kun je met een Line 6 Spider (misschien een 2ehands Flextone als je er eentje vindt) een tijd vooruit!

Opeth heerst :D

Aapje
23 oktober 2004, 00:01
i know http://home.planet.nl/~hoek8617/Diesel/tattoo3.jpg opeth for life voor mij nu ;)


maargoed wat is modeling? :roll:

AART
23 oktober 2004, 00:06
ik vond de effecten op de line 6 beetje raar in gebruik, het enigste wat ik gebruikte was de distortion en wat reverb, er zaten wel leuke effecten op maar ik denk dat ik liever een goede clean versterker met goede distortion (kep anders nog wel 2 hands pedaaltje voor alleen distortion)

ik vond de clean van de line 6 erg vet en de distortion ook, dus misschien is het toch een idee om de line 6 met boss gt6 te doen... het klote aan zulke forums zijn vaak fanboy, de een is marshall fan maar dat wil niet zeggen dat ik het ook tof vind... dat is zowiezo rot aan muziek... iedereen vind wat anders tof... ik moet dus eigenlijk iemand hebben die ook naar Opeth luisterd....


*edit*

ik zie net een marshall jcm 900 voor 750 euro staan (2e hands) cabinet en top

das een goeie prijs voor een jcm 900 + cab.
verder moet je ook luisteren naar wat e zelf leuk vind, uitproberen!

Anders Destium
23 oktober 2004, 00:07
Alles van Line6 :)

BTW Ik hoop dat jij dat niet bent, stel je voor dat Opeth in 1 keer top 40 muziek gaat maken :wink:

AART
23 oktober 2004, 00:08
Alles van Line6 :)

BTW Ik hoop dat jij dat niet bent, stel je voor dat Opeth in 1 keer top 40 muziek gaat maken :wink:

dan word het een grote satanistische olievlek :-D :roll:

Anders Destium
23 oktober 2004, 00:11
Opeth heeft niets met satanisme te maken, ga het eens luisteren zou ik zeggen. Damnation is een uitstekend jaren 70 symfo album :lol:

Aapje
23 oktober 2004, 00:11
ben het wel, en ik denk niet dat opeth mainstream kan worden aangezien hun nummers 10 minuten plus zijn maakt me ook niks uit btw i love it :D

blackrose immortal op tmf :D :D

Swan
23 oktober 2004, 00:18
volgens mij kan je beter gewoon n goeie amp kopen en later wat effectjes....bijv. n 5150combo oid...waar Opeth vroeger ook veel op speelde...
er zitten al veel knopjes en mogelijkheden op die spider...om er dan ook nog n gt6 voor te zetten......

AART
23 oktober 2004, 00:33
5150 combo idd, geweldig ding voor metal, spelen heel veel zware metalbands op....

Akira
23 oktober 2004, 00:38
Ik heb het zelf nooit gehoord, maar is het niet zo dat de 5150 een nogal belazerde clean heeft?
Mooie clean is toch wel nodig als je opeth wil spelen.

Swan
23 oktober 2004, 00:39
bij de combo valt het wel mee....beetje chorus oid en t is zeer goed te doen

Aapje
23 oktober 2004, 01:05
Goede clean is een must, en strakke distortion (opeth style) ook. en ik weet dat opeth die gt5/6 gebruiken

dat is dus mn point, is het dan niet handiger om een goede amp te kopen met boss gt6 of alleen spider 2... volgens mij klinkt amp + gt6 mooier dan/als spider 2 met fancy shit (distortion en clean zijn wel super goed op de spider 2 )

Swan
23 oktober 2004, 01:12
ja ze gebruiken die gt6 wel....maar je kan je ook afvragen waarvoor ze hem echt gebruiken...misschien n chorusje hier en daar, maar de main geluiden en de distortion komt er echt niet uit...

Aapje
23 oktober 2004, 13:24
ik heb ergens een filmpje (of misschien staat het wel op hun dvd) dat alles wat ze live gebruiken op die gt6 zitten en dat heeft mikael gezegd, vandaar dat ik daarnaar vroeg :)

Ronald
23 oktober 2004, 13:41
OPETH RUUUUUUULLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEZZZZZZZZ :listen:


ik weet wel dat mikael een laney versterker gebruikt. maar ik kan me moeilijk voorstellen dat ze alles uit die gt-6 halen. volgens mij gebruiken ze jusit harstikke veel duurde spullen om hun geluid te krijgen. maar dat zal dan wel rack gear zijn.

maar als je een soort gelijke distortion wil kun je denk ik met vrijwel alle versterkers een eind komen hoor. uit mijn randall cyclone head krijg ik ook wel een geluid dat relatief dicht in de buurt komt met die van hun. ik zou gewoon een goeie metalversterker kopen en meer op de clean letten dan de distortion.

trouwens cool dat er hier toch wel een aantal opeth fans zitten. ik ken ze nog maar paar maandjes maar ik ben er wel al helemaal verslaafd aan geraakt :)

Swan
23 oktober 2004, 13:43
ja ik heb de dvd ook....maar volgens mij is hun sound toch echt 95%die Randall amps (vroeger 5150)
en daarbij...zoek gewoon je eigen sound en vraag jezelf wat je echt wil.. heb je al die effecten nodig? wil je makkelijk kunnen opnemen, vervoer naar oefenruimtes/gigs etc?

Embryoyo
23 oktober 2004, 13:47
5150 combo idd, geweldig ding voor metal, spelen heel veel zware metalbands op....noem is een paar voorbeelden.

Ronald
23 oktober 2004, 13:49
nou de combo variant lijkt me nie. maar wel de head. volgens mij spelen machinehead en in flames erop in ieder geval als ik me nie vergis en vast nog wel een aantal meer.

Ronald
23 oktober 2004, 13:50
ja ik heb de dvd ook....maar volgens mij is hun sound toch echt 95%die Randall amps (vroeger 5150)
en daarbij...zoek gewoon je eigen sound en vraag jezelf wat je echt wil.. heb je al die effecten nodig? wil je makkelijk kunnen opnemen, vervoer naar oefenruimtes/gigs etc?


spelen ze/hebben ze gespeeld op randall amps dan? welke dan?

doncker
23 oktober 2004, 13:59
Kzou gewoon een behringer V-amp pro of line6 pod (19") kopen , samen met een poweramp . Heb je een complete set voor vrij weinig geld.

Embryoyo
23 oktober 2004, 14:06
nou de combo variant lijkt me nie. maar wel de head. volgens mij spelen machinehead en in flames erop in ieder geval als ik me nie vergis en vast nog wel een aantal meer.Maar dus niet bands als Mortician, Last Days of Humanity en van die brute Unique Leader-bands en zo?

Bigfoot414
23 oktober 2004, 14:23
i know http://home.planet.nl/~hoek8617/Diesel/tattoo3.jpg opeth for life voor mij nu ;)


maargoed wat is modeling? :roll:
Dude! Is dat jouw arm?!? Die rooie puntjes zien er niet echt fris uit, ben je ergens allergisch voor ofzo?

Ronald
23 oktober 2004, 14:26
nou de combo variant lijkt me nie. maar wel de head. volgens mij spelen machinehead en in flames erop in ieder geval als ik me nie vergis en vast nog wel een aantal meer.Maar dus niet bands als Mortician, Last Days of Humanity en van die brute Unique Leader-bands en zo?

ja nou en ? das ook geen zware metal, da is ruis

hij probeert een geluid zoals opeth te krijgen dus das iets heel anders he

Embryoyo
24 oktober 2004, 15:07
Das WEL zware metal! :evil:

Soul Grinder
24 oktober 2004, 15:14
nou de combo variant lijkt me nie. maar wel de head. volgens mij spelen machinehead en in flames erop in ieder geval als ik me nie vergis en vast nog wel een aantal meer.Maar dus niet bands als Mortician, Last Days of Humanity en van die brute Unique Leader-bands en zo?

ja nou en ? das ook geen zware metal, da is ruis

hij probeert een geluid zoals opeth te krijgen dus das iets heel anders he
Wat Mortician en Last Days Of Humanity betreft, ben ik het met je eens, maar de Unique Leader bands maken wel degelijk zware metal, met een strak geluid.

Ronald
24 oktober 2004, 16:11
geen idee , die ken ik niet , maar ik ging er vanuit dat da net zoiets zou zijn als mortician aangezien ik dacht dat deathgrinder marijn alleen maar naar die "zware metal" luistert


maar dit is trouwens wel behoorlijk offtopic he

Embryoyo
24 oktober 2004, 17:26
nou de combo variant lijkt me nie. maar wel de head. volgens mij spelen machinehead en in flames erop in ieder geval als ik me nie vergis en vast nog wel een aantal meer.Maar dus niet bands als Mortician, Last Days of Humanity en van die brute Unique Leader-bands en zo?

ja nou en ? das ook geen zware metal, da is ruis

hij probeert een geluid zoals opeth te krijgen dus das iets heel anders he
Wat Mortician en Last Days Of Humanity betreft, ben ik het met je eens, maar de Unique Leader bands maken wel degelijk zware metal, met een strak geluid.Nog effe wat offtopic: Weet jij toevallig wat voor spul bands als Pyaemia, Disavowed, Disgorge, Vile, Spawn of Possession, Decrepit Birth, Exmortem enz. gebruiken?

Soul Grinder
24 oktober 2004, 17:42
Nog effe wat offtopic: Weet jij toevallig wat voor spul bands als Pyaemia, Disavowed, Disgorge, Vile, Spawn of Possession, Decrepit Birth, Exmortem enz. gebruiken?
Volgens mij gebruiken de gitaristen van die bands allerlei verschillende merken.
De leadgitarist van Spawn Of Possession heeft tijdens concerten een rack met allerlei spul erin, met twee Marshall kasten eronder. Hij speelt op een 7-snarige Ibanez.
Één van de gitaristen van Vile heeft onder andere een Peavey 5150 top en een Marshall kast. Qua gitaren gebruiken ze volgens mij vooral Jacksons. (Soloist ed.)
Erik van Deeds Of Flesh speelt op een Jackson Randy Roads, Marshall kasten, en wat rack apparatuur.
Verder weet ik het zo niet.

Soulflyhigh
24 oktober 2004, 23:40
@ Deathgrinder Merijn
De bands waar jij naar luistert ken ik bijna niet maar ik kan je zeggen dat bijna de complete Zweedse (melodische) deathmetal beweging of op een 5150 speelt of heeft gespeeld 8-)

AntY
25 oktober 2004, 17:56
vroeger speelde opeth idd op 5150's

tegenwoordig worden ze gesponsord door Laney en hebben ze de VH100R head's.

al hun distortion komt echter nog steeds uit de GT6.

kwa effecten weet ik niet wat ze verder gebruiken. op het album gebruiken ze voor een hoop riffs de e-bow, mikael gebruikt een digitech pedaaltje om dat effect live te benaderen.

opeth.darkwood.com
en t officiele forum, daar kun je ook een hoop vinden.

trouwens, grinroth, daar heb ik volgens mij ook een keer iemand over gehoord, ene scotfan (???) kan dat?

Aapje
25 oktober 2004, 23:45
en die GH100L zijn dat goede versterkers (vast wel ;)) en zijn die ook te krijgen in nederland zoja op hoeveel moet ik dan rekenen (ik probeer gewoon zoveel mogelijk info te vergaren)

*edit* ik zie dat je dan op een dikke 1000 euro zit voor de head alleen

nog een vraagje dan maar

daar moet ook een speaker bij neem ik aan welke past daar het beste bij ?

bedankt voor alle reacties :)

Soul Grinder
26 oktober 2004, 04:07
trouwens, grinroth, daar heb ik volgens mij ook een keer iemand over gehoord, ene scotfan (???) kan dat?
Ja, dat kan. Die heeft bij ons gitaar gespeeld, tot we hem een tijd terug uit de band hebben moeten zetten.

Lacrymosa
26 oktober 2004, 09:37
vroeger speelde opeth idd op 5150's

tegenwoordig worden ze gesponsord door Laney en hebben ze de VH100R head's.

al hun distortion komt echter nog steeds uit de GT6.

kwa effecten weet ik niet wat ze verder gebruiken. op het album gebruiken ze voor een hoop riffs de e-bow, mikael gebruikt een digitech pedaaltje om dat effect live te benaderen.

opeth.darkwood.com
en t officiele forum, daar kun je ook een hoop vinden.

trouwens, grinroth, daar heb ik volgens mij ook een keer iemand over gehoord, ene scotfan (???) kan dat?

Ze halen hun distortion helemaal niet uit de GT6
het enige waar ze de GT6 zon beetje voor gebruiken zijn de feedback effecten en de volume swells

De rest halen ze allemaal op Laney (en op het album Mesa/Boogie) versterkers

CheerS!!

Ronald
26 oktober 2004, 16:34
vroeger speelde opeth idd op 5150's

tegenwoordig worden ze gesponsord door Laney en hebben ze de VH100R head's.

al hun distortion komt echter nog steeds uit de GT6.



de versterkers die je op hun dvd ziet vind ik anders toch meer op de GH100TI lijken,

en dat ze al hun distortion uit de gt6 halen geloof ik niet

AntY
26 oktober 2004, 19:16
How do Opeth get their live guitar tone?

There has been much debate over this - namely wether a majority of Opeth's distorted sound comes from the amps or their pedalboards. I managed to find an interview with Peter that puts some of these matters to rest.

'We have a Boss GT6 pedal board, which has all the effects in it, like distortion and delay. We only use the clean sound in the amps, always, which is a good thing. We don't have to use the amp distortion and rely on that. If the pedal board goes down then we're fucked basically, but we have spare ones with us."

In refference to the amplifiers...

"It's called the [Laney] VH100R, it's a hundred watts and two channels. I only use the clean channel but it's got great distortion in it which I don't use, not live at least *laughs*. All I need to do is reprogram all our sounds but that would take some time. The ideal situation for us would be to use the distortion in the amp and then go around it to have effects only on board. But we still would need two channels."



edit: ik weet niet wanneer dit deel van de FAQ is gemaakt, ik vermoed in ieder geval na BWP. t kan zijn dat ze in de tussentijd zijn overgestapt, in ieder geval is dit wat t officiele forum zegt, als ze zouden zijn overgestapt neem ik aan dat ze dat wel zeggen in de FAQ.
Goed. Nu de comic relief :D

http://www.requiem-aeternam.com/pictures/banda001.jpg

die 2 links zijn lopez en mendez :)

Embryoyo
26 oktober 2004, 20:37
@ Deathgrinder Merijn
De bands waar jij naar luistert ken ik bijna nietMoet je het is checken. :-D

Embryoyo
26 oktober 2004, 20:38
trouwens, grinroth, daar heb ik volgens mij ook een keer iemand over gehoord, ene scotfan (???) kan dat?
Ja, dat kan. Die heeft bij ons gitaar gespeeld, tot we hem een tijd terug uit de band hebben moeten zetten.waarom dat?

Soul Grinder
26 oktober 2004, 21:56
waarom dat?
Omdat hij de muziek eigenlijk niet bij kon benen. Zonder hem spelen we duizend keer strakker. Hij zei ook zelf altijd al dat hij op de top van zijn kunnen speelde en dat hij niet meer beter zou worden (houding van niks natuurlijk).
Een tweede reden is dat hij op het podium (en in de oefenruimte ook trouwens...) altijd een ontzettende negativiteit uitstraalde. Hij stond er altijd met een houding alsof hij er totaal geen plezier in had om op het podium te staan, en zo'n negatieve vibe straal je toch over op het publiek.

Maar ik ben op het moment al bezig om een nieuwe tweede gitarist in te werken, die wél 'up to the task' is. Zodra hij onze nummers kent, zullen we zo snel mogelijk een studio induiken om een promo op te nemen.

Aapje
26 oktober 2004, 22:21
ok het komt er dus op neer gewoon een boss gt6 kopen en een versterker die ik clean goed vind klinken? :) 8-)

Soul Grinder
27 oktober 2004, 06:13
ok het komt er dus op neer gewoon een boss gt6 kopen en een versterker die ik clean goed vind klinken? :) 8-)
Of je koopt apparatuur die bij JOUW speelstijl past, ipv bij die van Opeth... :roll:

AART
27 oktober 2004, 11:37
een gt 6 heeft rukdistortion, ik denk niet dat opeth dat gebruikt, als ik jou was zou ik een goede buizenbak kopen met lekker clean en lekkere distortion en later een keer een gt 6 voor die kuteffectjes erbij kopen....

Lacrymosa
27 oktober 2004, 11:42
Idd

koop een lekker buizenbak
want de GT series zijn geen van alle echt goed, zijn leuk voor beginners, beetje orienteren op effecten en zo, maar bij het echte band werk laten ze het echt allemaal af weten

Wat is precies je budget?
Er zijn tegenwoordig voor zeer lage bedragen leuke buizen amps te krijgen

CheerS!!

Lacrymosa
27 oktober 2004, 11:47
Idd

koop een lekker buizenbak
want de GT series zijn geen van alle echt goed, zijn leuk voor beginners, beetje orienteren op effecten en zo, maar bij het echte band werk laten ze het echt allemaal af weten

Wat is precies je budget?
Er zijn tegenwoordig voor zeer lage bedragen leuke buizen amps te krijgen

CheerS!!

MightyMike
27 oktober 2004, 12:38
koop een lekker buizenbak
want de GT series zijn geen van alle echt goed, zijn leuk voor beginners, beetje orienteren op effecten en zo, maar bij het echte band werk laten ze het echt allemaal af weten

Hmm, dat is nu ook weer zwaar overdreven. Dat de COSM distortion niet geweldig is, dat is waar, maar de meeste effecten op de GT's zijn best goed. Distortion moet vooral van de versterker komen, dat is waar.

Staar je ook niet blind op de setup van die mannen van Opeth (tenzij je in een Opeth tribute band speelt). Het is belangrijker dat je een sound hebt die je zelf goed klinken vindt.

AntY
27 oktober 2004, 13:30
Zelfs als ik in een opeth tribute band zou spelen ga ik echt niet dezelfde gear kopen. Alsof je met een GT6 en een PRS dezelfde sound als opeth zou krijgen :roll: zit toch ook in de vingers en zo.

zelf speel ik bas, en maar een heeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje gitaar. maar als ik een fender MM bas zou kopen zou ik nog niet als mendez klinken of zo.... bovendien klink ik ook liever als DeFarfalla :razz:


Maar AART, ze gebruik(t)en die GT6 dus echt, is geen gerucht, Lindgren heeft dat zelf gezegd, mensen hebben ze zien staan live!

MightyMike
27 oktober 2004, 13:56
Zelfs als ik in een opeth tribute band zou spelen ga ik echt niet dezelfde gear kopen. Alsof je met een GT6 en een PRS dezelfde sound als opeth zou krijgen :roll: zit toch ook in de vingers en zo.


Dat weet ik ook wel, ik schreef dat maar bij wijze van overdrijving... Ik bedoelde maar dat niemand zit te wachten op de zoveelste gitarist die wil klinken als zn idool.


Maar AART, ze gebruik(t)en die GT6 dus echt, is geen gerucht, Lindgren heeft dat zelf gezegd, mensen hebben ze zien staan live!

Je laat het klinken alsof het een grote schande is dat die mannen op een GT6 spelen.... :cool:

AntY
28 oktober 2004, 12:10
ik zou het een schande vinden als ze een kuttoon hebben op t podium :-D maar heb ze nog nooit live gezien, hopelijk volgend jaar als ze gaan touren na t nieuwe album.

AART
28 oktober 2004, 12:14
gelukkig hou ik van punk, niet moeilij doen, marshall of mesa open en gaan, geen kuteffecten erbij....

Aapje
28 oktober 2004, 21:14
k thx ik zie wel wat ik doe, het begint een beetje op een zeur topic uit te lopen vind ik , thx voor alle hulp kep er veel aan gehad :)

Lacrymosa
28 oktober 2004, 21:59
no prob

laat ons alleen wel weten wat het geworden is
(een jongetje of een meisje)
CheerS!!

AART
28 oktober 2004, 22:00
k thx ik zie wel wat ik doe, het begint een beetje op een zeur topic uit te lopen vind ik , thx voor alle hulp kep er veel aan gehad :)

asteblieft, dat gezeur hoort er gewoon bij, dara is het gitaarnet voor....

Ronald
29 oktober 2004, 13:16
tja gitaristen zijn eikels

MightyMike
29 oktober 2004, 13:22
tja gitaristen zijn eikels
Amen!

Soulflyhigh
29 oktober 2004, 19:41
Ik vind distorion uit pedaaltjes of multi-effecten bijna altijd ruk klinken. Ik haal mijn distortion altijd uit m'n versterker. Klinkt stukken beter.

Ronald
30 oktober 2004, 14:46
Amen to that too