PDA

View Full Version : Green Day!



Fuhgawz
22 oktober 2004, 14:07
Ook zin in een heerlijk avondje jeugdsentiment? http://www.heineken-music-hall.nl/evenement.php?id=64 :-D

Bins
22 oktober 2004, 17:51
Jeugdsentiment is mij geen 27 euro waard :P
Die nieuwe plaat schijnt wel ok te zijn trouwens.

Fuhgawz
22 oktober 2004, 20:18
Tja, de HMH is altijd prijzig. Vergeleken met de andere concerten daar is dit erg goedkoop, volgens mij zelfs de goedkoopste ertussen.

BartL
22 oktober 2004, 20:30
Titel stimmt nicht ganz :)

BlackSun
22 oktober 2004, 20:47
I'll be there! 8-)

Fuhgawz
23 oktober 2004, 13:14
Titel stimmt nicht ganz :)

:oops: Oops... Jetzt stimmt es ganz richtig. :)

Bins
24 oktober 2004, 02:32
Ik heb vandaag bij onze bassist (groot fan) in de auto die nieuwe plaat geluisterd... ik vind hem een beetje "meh". De productie is wel super trouwens, vooral die bassdrum klinkt erg lekker.

Fatality
27 oktober 2004, 17:18
Dat kost me flink wat. Niet bepaald een geschikte avond om uit te gaan als je spaart voor een versterker.

slayurrr
27 oktober 2004, 18:11
Dat kost me flink wat. Niet bepaald een geschikte avond om uit te gaan als je spaart voor een versterker.

hahahhahhaha mooi he?

jorrit
1 november 2004, 19:23
k ga ook, lekker jeugd sentiment, was mn eerste echte band die ik goed vond....sjah wel een bak geld maar jah mn vriendin is dr nog steeds helemaal gek van ....

Fluffy
1 november 2004, 21:35
wow eindelijk green day weer in nederland, kzal er ook beslist zijn

Fuhgawz
2 november 2004, 15:23
New Found Glory staat blijkbaar in het voorprogramma. Is iemand hier een beetje bekend met deze band?

Leujel
5 november 2004, 09:23
Ik ben er ook!! Echt een aanrader om naartoe te gaan (en 27 euro is toch alles behalve duur??? Vergeleken met andere concerten waar ik naartoe ga die meestal rond de 40 kosten is dit niet zo duur....

Fluffy
5 november 2004, 12:45
New Found Glory staat blijkbaar in het voorprogramma. Is iemand hier een beetje bekend met deze band?

jas hoor heb ze weleens vaker gezien, zit tock aardig strak in elkaar

Ghost_44
5 november 2004, 15:52
Als jij er bent (Leujel) IS HET JUIST EEN REDEN OM ER NIET BIJ TE ZIJN.
Maar ja het is green day daar moet je wel wat voor over hebben

Leujel
5 november 2004, 15:55
Als jij er bent (Leujel) IS HET JUIST EEN REDEN OM ER NIET BIJ TE ZIJN.
Maar ja het is green day daar moet je wel wat voor over hebben

Volgens mij is dat juis een reden!

Maar ik heb het er idd ook voor over om naar Green Day te gaan terwijl ghost_44 erbij is...

Ghost_44
5 november 2004, 15:56
Kunnen we ons gezellig met z'n tweeen aan elkaar ergeren

Bins
5 november 2004, 18:54
Ik ben er ook!! Echt een aanrader om naartoe te gaan (en 27 euro is toch alles behalve duur??? Vergeleken met andere concerten waar ik naartoe ga die meestal rond de 40 kosten is dit niet zo duur....

De concerten waar ik heen ga zijn tussen de 5 en 15 euro. En dat zijn bands die ik stuk voor stuk beter vind dan Green Day

Fuhgawz
7 november 2004, 01:02
Inderdaad, voor mij is dit ook een uitzondering. Ik ga meestal naar de Effenaar als ik ergens heen ga en de concerten daar zijn meestal rond de €12 als het een beetje bekend is.

lucifer
10 november 2004, 16:27
Ha leuk, Green Day. Ik ben er ook bij.

Reel Big Fish
16 december 2004, 19:39
Heb je de prijs voor Iron Maiden gezien? €50, daar is dit niks bij :-?

vankie
19 december 2004, 16:46
= UITVERKOCHT :-(

Reel Big Fish
19 december 2004, 17:10
= UITVERKOCHT :-(

Als je er heel graag heen wilt kan je altijd op marktplaats kijken...

Staan er wel wat hoor!!

Fuhgawz
13 januari 2005, 01:29
Wow... Green Day was echt goed vanavond! Ik vond het ook wel leuk dat ze de nummers van het nieuwe album, behalve Boulevard of Broken Dreams, achter elkaar in het begin speelden. :razz: Daarna alle klassiekers!

BlackSun
13 januari 2005, 17:56
Wat een geweldig optreden was het zeg:D

En ik ben jaloers op die knakker die die gitaar mocht houden :razz:

lucifer
14 januari 2005, 11:51
Inderdaad een supergaaf concert! Vond New Found Glory in 't voorprogramma ook leuk. En inderdaad, die gast die zomaar ff die gitaar mag houden... :o

gerrekat
15 januari 2005, 09:07
Als jij er bent (Leujel) IS HET JUIST EEN REDEN OM ER NIET BIJ TE ZIJN.
Maar ja het is green day daar moet je wel wat voor over hebben

Volgens mij is dat juis een reden!

Maar ik heb het er idd ook voor over om naar Green Day te gaan terwijl ghost_44 erbij is...



LOL dit geeft het niveau van de gemiddelde GREEN DAY tiener maar weer aan, wat een trieste band is dat zeg....

BlackSun
15 januari 2005, 12:03
BLAAAAAAAAAAAAAAT,
zeg dan niks of onderbouw het ff ofzo, allemachtig :roll:

Sicky61
17 januari 2005, 16:03
Ben ook geweest maar vond het zwaar k*t!
Had net zo goed de nieuwe cd op kunnen zetten.
Te zacht en veeeeel te glad.
Op een gegeven moment had billy zelfs de hulp van 2 gitaristen nodig ipv 1(das al triest)
En laat ik maar helemaal ophouden over de keyboard spelers(ja 2)
Heeft dus nix meer met punk te maken.
Verder was het ole ole gehalte erg hoog.
Fuck 'm :evil:

Ghost_44
21 januari 2005, 15:23
Ben ook geweest maar vond het zwaar k*t!
Had net zo goed de nieuwe cd op kunnen zetten.
Te zacht en veeeeel te glad.
Op een gegeven moment had billy zelfs de hulp van 2 gitaristen nodig ipv 1(das al triest)
En laat ik maar helemaal ophouden over de keyboard spelers(ja 2)
Heeft dus nix meer met punk te maken.
Verder was het ole ole gehalte erg hoog.
Fuck 'm :evil:
Niet zo zeiken man, je weet toch dat je van greenday semi punk kan verwachten. Dan kan het nog wel leuk zijn. Als je goed naar American Idiot had geluisterd had je zelf kunnen constateren dat ze niet met 1 gitaar aan konden komen. De oude nummers deden ze gewoon wel met z'n drieen.

BlackSun
21 januari 2005, 15:41
Sicky61: Als je van de muziek houdt wat is er dan erg aan dat ze de hulp van andere muzikanten gebruiken, dan klinkt het alleen maar beter! Als ze de nieuwe nummers met zn 3en hadden gespeeld had een heel stuk kaler geklonken.

draumpje
6 februari 2005, 06:37
idd...bij het horen van het nieuwe materiaal was het al gelijk vrij duidelijk dat daar wat extra snaren gebruikt werden
maar ik heb het prima naar mijn zin gehad ....
heb zelfs nog een plec van Mike gescoord...altijd lachen
heb met een vriendin zelfs nof een irritant blondje zwaar geirriteerd ...maar ja ...had zij maar niet zo gruwelijk irritant moeten zijn
:razz:

draumpje
6 februari 2005, 17:06
mmm...als je de cd ...of de nieuwe single hebt gehoord dan had je dat al kunnen weten idd..van de extra snaren die nodig zijn ...
ik heb het prima naar mijn zin gehad ...
nog een plec van Mike gescoord dus mijn avond was prima