PDA

View Full Version : mijn jazzgitaar site



maternotten
21 oktober 2004, 22:07
laatst weer eens verniewd, nu ook met studio- en home-videootjes.

En nu maar hopen dat er iemand wil kijken...

http://home.planet.nl/%7Eotten699/index.htm

Matern Otten

Das Schaap
22 oktober 2004, 00:08
He man, heb net ff die video van Soul Song gezien en het is vet man.
Altijd handig refentiemateriaal enzo, ben pas net op weg naar jazz leren.
Alleen wel irritant dat je niet kan dowloaden, maar wel vet. Ik ga ff verder browsen. 8-)

ResNovae
1 november 2004, 13:02
Hey Matt,

Professionele site!
Naar aanleiding van het luisteren van je samples wil ik wel eens weten welke jazz-gitaristen invloed op de ontwikkeling van jouw spel hebben gehad.

Erik

Jax
1 november 2004, 18:26
Ik moet ook zeggen dat ik Soul Song bijzonder relaxt vind klinken. Erg lekkere sound en leuke tweedelige octaaf-deeltjes. Klasse!

Edit: Heb net Untitled geluisterd, en vind het gitaarspel hier nog beter klinken. Erg lekker gespeeld.

maternotten
3 november 2004, 10:01
Hey Matt,

Naar aanleiding van het luisteren van je samples wil ik wel eens weten welke jazz-gitaristen invloed op de ontwikkeling van jouw spel hebben gehad.

Erik

Hoi Erik

nou, het begon bij Wes Montgomery en 'eindigde' bij Scofield. Maar ik heb i.h.a. niet heel erg gefocused op gitaristen en ook erg veel naar pianisten (bv Hancock vind ik super) en blazers (bv Miles Davis) geluisterd.
Maar eigenlijk is het teveel om op te noemen, overal pik je bewust of onbewust dingen op.

M

ResNovae
3 november 2004, 11:41
nou, het begon bij Wes Montgomery en 'eindigde' bij Scofield.

Ik dacht al de stijl van Scofield te herkennen. Vooral de eerste 10 seconden van 'Waltz for M' zijn erg herkenbaar. Ga vooral zo door.[/quote]