PDA

View Full Version : Vester gitaren



kokteejl
21 oktober 2004, 17:43
Iemand hier ooit iets van gehoord? Ik weet dat er 'J'ester-gitaren zijn maar van dit merk is allensins al geen web-pagina (denk ik)
Ik kan binnen enkele dagen eentje ophalen, is natuurlijk tweedehands (50 eurow) want een of andere oetlul was haar vergeten in de trein (hahaha) tis een vintage witte strat, wel linkshandig maar das geen ramp...

kokteejl
21 oktober 2004, 18:08
vreselijk populaire gitaren zo te zien... :razz:

jorrit
21 oktober 2004, 18:10
(50 eurow) want een of andere oetlul was haar vergeten in de trein (hahaha)..

nou wat een lol iemand die zn gitaar vergeet en dus nu kwijt is...

Fatality
21 oktober 2004, 18:50
Ik kan binnen enkele dagen eentje ophalen, is natuurlijk tweedehands (50 eurow) want een of andere oetlul was haar vergeten in de trein (hahaha) tis een vintage witte strat, wel linkshandig maar das geen ramp...

Ja jongeman, geef die maar weer gauw terug aan mij (meneer 'oetlul')

abbys
21 oktober 2004, 18:59
no kidding

kokteejl
21 oktober 2004, 19:05
das toch lomp?! Zou jij zoiets ooit vergeten ofzo?

Wormaap
21 oktober 2004, 19:06
Mijn neef is ooit een handgemaakte custom bas in de trein vergeten... Was die even DOLblij toen'ie een paar weken later opdook!
Zou't niet een stuk aardiger zijn om'm gewoon bij het station af te geven als gevonden voorwerp? :-?

kokteejl
21 oktober 2004, 19:19
dat is het hem net: die is al een tijdje bij verloren voorwerpen...maar om de boel daar af en toe te "verkleinen" worden de meest waardevolle dingen daar verkocht, en via-via (men pa werkt bij de spoorwegen) kan ik ze kopen...

Wormaap
21 oktober 2004, 19:23
Aah, OK dan is't wat anders natuurlijk :P
Voor 50 euri kun je je geen buil vallen eigenlijk :)

SiNiSTRaL
21 oktober 2004, 19:40
sja, Oude vesters (van voor 1992 ofzo, uit Japan) zijn zeer goed, Jay cal heeft een Les paul die minstens even goed is als een gibson als ik de verhalen mag geloven, maar wat ze tegenwoordig uitpoepen daar aan superstrat kopietjes enzo moet niet veel zijn, maar voor 50 euro valt dat wel mee denk ik :D

kokteejl
21 oktober 2004, 19:43
mmmzz heb het serienummer nog niet bekeken...zag er in ieder geval wel oud uit :D (lame...) effe tjekken maar

savecracker85
21 oktober 2004, 21:15
mijn eerste gitaar was een vester, toendertijd gekocht voor 150 gulden...Voor dat geld wel een leuke gitaar, maar daar is ook alles mee gezegd :D
Kep toendertijd ook nog heel het web afgesurft naar info over deze gitaar en het merk.. Was idd niet veel over te vinden, het enige wat ik er van weet dat het van een koreaanse fabriek was die al heel lang falliet is
dit is m trouwens
http://home01.wxs.nl/~meijn036/misc/Gitaar.jpg

prs
21 oktober 2004, 21:31
Heej die gitaar ben ik vergeten in de trein....mag ik hem gratis terug hebben? :wink: