PDA

View Full Version : Wahoo Koch Multitone!



SchaapOpJeHoofd
25 mei 2002, 18:50
He mensen,
eigenlijk is dit een beetje een onzinpost, maar ik moet het toch even kwijt. Eindelijk heb ik dan mn nieuwe versterker; een Koch Multitone 50W.

Jezus wat klinkt dat ding lekker.
Iedereen bedankt die iets van info heeft gepost, zonder dit forum zou het een stuk lastiger geweest zijn om een goede keus te maken.

stomas
25 mei 2002, 19:43
he kicken!!!
Ik wil er ook zo eentje kopen, maar dat is nog ff sparen.
Is 50 Watt genoeg om een hard clean geluid te krijgen zonder dat de voorversterker overstuurd?

Hoeveel heeft hij je eigenlijk gekost?

Dionyios
25 mei 2002, 20:11
Gefeliciteerd!!!

Combo of top?

JV
25 mei 2002, 21:30
nog een blije gebruiker.

kheb mijne nou ook al weer bijna een half jaar

Phizer
25 mei 2002, 23:14
nu ik nog :grin:

Ibanez
26 mei 2002, 11:35
He gefeliciteerd! IK heb toevallig gister in de feedback erop gespeeld. KLinkt er goed vooral de distortion is lekker vet! (nadat ik had uitgevonden dat je eerst het knopje op de achterkant moest overhalen om distortion te kunnen krijgen :grin: :grin: )

ginne
26 mei 2002, 17:45
van mij ook een vraagje: gaat-ie clean ook hard? Ik zoek nl. een versterker die gewoon "rechtdoor" gaat zonder vervorming. Want scheur komt bij mij uit m'n vloerpedaal.

SchaapOpJeHoofd
26 mei 2002, 18:30
Voor mij is 50 Watt zeker voldoende, speel thuis zelfs op Triode (halve) kracht.
Ook al is het een combo met (maar) 2 speakers, hij gaat retehard
Het cleane kanaal is tot nu toe nog nooit overstuurd, maar ik heb het volume tot nu toe nog niet echt hoger dan halverwege gedraaid omdat ie anders alles in mn kamer omver dreunt.
Voor distortion zit je met deze amp ook bijzonder goed, ik heb mn pedaaltjes in ieder geval al het raam uit gepleurd.

Prijs was 1595 Euro (incl footswitch), zo stond ie nog in de winkel, maar ik geloof dat er sinds een paar weken een prijsverhoging van kracht is.

SchaapOpJeHoofd
26 mei 2002, 18:31
Overigens is "retehard" natuurlijk subjectief. Je moet hem natuurlijk niet in z'n eentje in Ahoy of de Gelredome neerzetten.

Phizer
29 mei 2002, 18:41
die 100w versie wel :smile:

lars
29 mei 2002, 18:58
als je alleen clean wil zonder oversturing kun je beter een roland jazzcube jc120 kopen, die zijn goedkoper en cleaner