PDA

View Full Version : Snaar hoer!



jaywalker
20 oktober 2004, 19:48
Ik heb vanmiddag 2 setje fender snaren (er was niks anders) bij onze locale gitaarhoer gehaald.

Ik maak ze open. Alle maal roest plekken, een paar snaren waar bijna door geroest. Wat een klootzak. Ik was er van bewust dat hij behoorlijk oude spullen verkocht, maar ik had gewoon snaren nodig en dit is deze enige "zaak" die dat verkoopt.

H.Manback
20 oktober 2004, 20:21
Waar woon je dan in godsnaam?!? Is er maar 1 zaak in de wijde omtrek met gitaarsnaren?!?

Hoe dan ook, dat is inderdaad geen beste ervaring, maar je kan ze de snaren op niet nader te noemen wijze inbrengen bij de beste man/vrouw die je dat verkocht heeft :D (met gitaar en al uiteraard, niet moeilijk doen met snaren er af halen)

Swan
20 oktober 2004, 20:40
terugbrengen....
via internet gewoon n doos vol bestellen lijkt me wel handig in jouw geval ;)

wietse
20 oktober 2004, 20:51
doet me denken aan een kennis van me die dacht een slag te slaan ,kon 300 sets div snaren (gitaar ,viool , banjo etc) kopen voor 30 euro.
was hem alleen niet verteld dat die snaren al een jaar of 40 oud waren heeft ze allemaal weg kunnen gooien :-D
sommige setjes verkocht ie nog vanwege de mooie oude verpakking , leuk voor in de etalage als je een muziek zaak hebt.

vinni
20 oktober 2004, 23:46
Nou ja....
Waarschijnlijk zag die snarenhoer het anders...
"Ik zal ze effe netjes relicen voor die aardige jongeman!" :D

NOOIT MEER NAAR TOE GAAN!

En inderdaad snaren via internet zijn goedkoper.

Groet,
Vinni

jaywalker
20 oktober 2004, 23:56
Noujah. Ik woon dus in steenwijk. Maar ik verplaat mijn home-town bijna nooit. Normaal haal ik ze wel ergens anders weg, of vraag aan iemand of die wat wil meenemen, maar nu zat ik even in nood.
Die zaak loopt erg slecht, hij doet het meer voor de lol (vies 60 jarig mannetje met vergeelde handen , rood doorlopen ogen, altijd vies sigaar stompje in zijn bek). Hij is 2 keer in de week een halve dag open. Die snaren zal die wellicht al heel lang hebben.

Ik stuur me pa der zaterdag even langs, want ik moet werken. Ik heb een paar snaren gebruikt hoe roestig ze ook waren maar gebruikt.(ik zat in snaar nood :-? )

jaywalker
20 oktober 2004, 23:56
Noujah. Ik woon dus in steenwijk. Maar ik verplaat mijn home-town bijna nooit. Normaal haal ik ze wel ergens anders weg, of vraag aan iemand of die wat wil meenemen, maar nu zat ik even in nood.
Die zaak loopt erg slecht, hij doet het meer voor de lol (vies 60 jarig mannetje met vergeelde handen , rood doorlopen ogen, altijd vies sigaar stompje in zijn bek). Hij is 2 keer in de week een halve dag open. Die snaren zal die wellicht al heel lang hebben.

Ik stuur me pa der zaterdag even langs, want ik moet werken. Ik heb een paar snaren gebruikt hoe roestig ze ook waren maar gebruikt.(ik zat in snaar nood :-? )

andy
21 oktober 2004, 01:20
Ghehehe, misschien moet de Buze al die bands die daar komen spelen ook maar waarschuwen dat ze niet op het laatste moment nog een setje snaren in Steenwijk moeten gaan halen.

Trouwens Jaywalker. Ik heb je al een week geleden een PM gestuurd, maar die zit nog steeds ongelezen in mijn outbox.

jaywalker
21 oktober 2004, 09:43
Buze is best wel een vage tent.

Ik had je pm volgens mij wel gezien, maar ik was er vergeten op te reageren aangezien ik toen de marshall al geruild had voor de vox.

Cheers

Jeroenvanhulsteijn
21 oktober 2004, 11:20
je kan ze koken in soda, om de ergste plekken eraf te halen. je kookt dan wel de coating eraf, mochtie erop zitten.

marc_o
21 oktober 2004, 11:37
Kwestie van pakje opendoen, bekijken, niet goed? Pakje dicht en terug naar de winkel. Nu heb je vette pech lijkt me, je hebt al gebruik gemaakt van een deel van de snaren. Ik zou ze niet meer terugnemen, als ik je die verkocht had, eerlijk gezegd.

guitardude
21 oktober 2004, 11:55
jah als je ze niet gebruikt had kon je ze neem ik aan zo terugbrengen. Maar je kan het altijd nog proberen.

EmgMaster
21 oktober 2004, 21:51
had je niet effe snel de trein naar meppel kunnen pakken, of met je pa ofzo met de auto die kant op.

en idd, buze is wel een vage tent ja

SiNiSTRaL
21 oktober 2004, 22:21
jah als je ze niet gebruikt had kon je ze neem ik aan zo terugbrengen. Maar je kan het altijd nog proberen.

als je ze niet gebruikt had?
die dingen waren verroest....ik had echt langsgegaan en m me nieuwe snaren laten geven en m anders die verroeste op laten vreten...

Iron Maiden
25 oktober 2004, 16:01
Hallo,

Ik bestel snaren op internet (marktplaats). het kost 15 euro voor 3 setjes D'addario, je besteld het dan bij een gitaarboer en bij 15 euro is het incl verzend kosten.

Stitch
25 oktober 2004, 16:07
He, ik heb ook wel eens een setje gekocht waar thuis pas bleek dat er roestplekken opzaten. Ben toen terug gegaan en ben daar met welgemeende excuses en een gratis vervangend setje snaren weer weggegaan. Hij heeft de rest ook gecontroleerd en er waren best veel verroest. Het kan namelijk maar zo zijn er een container heeft gelekt ofzo, waardoor hele partijen zijn gaan roesten. Hij was ook de dupe daarvan en zou proberen bij de leverancier verhaal te halen.

Dus ik zou zeggen gewoon ff het verhaal voorleggen en waarschijnlijk doen ze niet al te moeilijk.

jaywalker
25 oktober 2004, 23:29
had je niet effe snel de trein naar meppel kunnen pakken, of met je pa ofzo met de auto die kant op.

en idd, buze is wel een vage tent ja

ik ga niet speciaal voor een setje snaren naar meppel toe hoor, met de trein

jaywalker
25 oktober 2004, 23:30
had je niet effe snel de trein naar meppel kunnen pakken, of met je pa ofzo met de auto die kant op.

en idd, buze is wel een vage tent ja

ik ga niet speciaal voor een setje snaren naar meppel toe hoor, met de trein

guitardude
26 oktober 2004, 19:02
had je niet effe snel de trein naar meppel kunnen pakken, of met je pa ofzo met de auto die kant op.

en idd, buze is wel een vage tent ja

ik ga niet speciaal voor een setje snaren naar meppel toe hoor, met de trein

Als er geen goede winkel in de buurt zit moet je misschien maar een keer 10 pakjes kopen ofzo. Heb je voorlopig wel genoeg aan denk.

jaywalker
26 oktober 2004, 23:47
ja maar dan moet je wel geld hebben.

Ik heb namelijk nogal wel eens last van GAS en daar zijn snaren niet bij ingerekend.