PDA

View Full Version : Marshall cab 1960AV, hoe duur ongeveer??



AoDf
20 oktober 2004, 18:44
Hey,

ik ben van plan eventueel de 1960AV van Marshall aan te schaffen. Bij de lokale gitaarwinkel kunnen ze de kast bestellen, hij kost daar 895 euro. Weet iemand of dit een gangbare prijs is? Ik kan via google vrij weinig winkels (en prijzen) vinden die 'm verkopen.

Groeten

PS mocht die kast toch op zo'n 900 euro uitkomen, is het dan niet verstandiger er iets bij te leggen en een Engl kast met V30's te halen?

AART
20 oktober 2004, 18:57
www.musik-produktiv.de
www.musicstore.com
www.thomann.de

denk allemaal wel goedkoper.....
ook voor die engl...

Negative K3 fan
20 oktober 2004, 19:31
das we;l duur, voor minder heb je een engl idd. MAAR ik vind de marshall v30 kast best wel goed (voor een v30 kast), ik ben een keer in de situatie geweest dat ik er veel heb vergeleken en ook al houd ik niet van v30s, ik vond de marshall een van de beteren onder alle cabs (beter dan engl, mesa normal size en orange).

PeteRS
21 oktober 2004, 12:51
das we;l duur, voor minder heb je een engl idd. MAAR ik vind de marshall v30 kast best wel goed (voor een v30 kast), ik ben een keer in de situatie geweest dat ik er veel heb vergeleken en ook al houd ik niet van v30s, ik vond de marshall een van de beteren onder alle cabs (beter dan engl, mesa normal size en orange).

Is dit wel een V30 kast?? Er zitten namelijk G12 Vintage 70W speakers in volgens Marshall. :???:

AoDf
21 oktober 2004, 12:58
das we;l duur, voor minder heb je een engl idd. MAAR ik vind de marshall v30 kast best wel goed (voor een v30 kast), ik ben een keer in de situatie geweest dat ik er veel heb vergeleken en ook al houd ik niet van v30s, ik vond de marshall een van de beteren onder alle cabs (beter dan engl, mesa normal size en orange).

Is dit wel een V30 kast?? Er zitten namelijk G12 Vintage 70W speakers in volgens Marshall. :???:

Het is een speaker die door Celestion gebouwd is speciaal voor Marshall, het is niet de originele Celsetion V30 maar één met dezelfde specificaties dacht ik, op het wattage na dan. De originele Celestion V30's zijn 60 Watt geloof ik.

Negative K3 fan
21 oktober 2004, 16:35
de av kast van marshall heeft volgens mij wel v30s, of iets wat die dingen voor moet stellen, misschien is het juist dat door AoDf beschreven verschil dat hem wel lekkerder laat klinken.