PDA

View Full Version : Marshall Mode Four



geerts
20 oktober 2004, 13:38
Ik heb me pas de Marshall Mode Four gekocht. En ik moet zeggen dat ik er heel tevreden mee ben, en niemand deze versterker kan afraden

Swan
20 oktober 2004, 13:41
gefeliciteerd

MightyMike
20 oktober 2004, 13:44
t is geen buizenamp, maar...
:roll:

Raffel
20 oktober 2004, 13:46
:???:

Raffel
20 oktober 2004, 13:47
ik dacht ik plaats ook ff een lekker nuttige opmerking.

geerts
20 oktober 2004, 14:03
Oeps, waarom ik hier 'geen buizenamp' typ, is mijzelf onduidelijk Ik bedoel eigenlijk 'lampen' .

Mr.Bluesbreaker
20 oktober 2004, 15:00
We get the point. Congrats! Mag ik vragen wat ze tegenwoordig kosten? Wel veelzijdige bakken, persoonlijk was het niets voor mij toen ik allerlei amps aan het testen was, maar ik kan me voorstellen als je veel headroom wil en veelzijdigheid dat het je ding is.

MightyMike
20 oktober 2004, 15:09
Oeps, waarom ik hier 'geen buizenamp' typ, is mijzelf onduidelijk Ik bedoel eigenlijk 'lampen' .

You're losing me here man... :-?

De reden voor de :roll: was weer die typische opmerking van "tja, tis wel geen lampenversterker, maar hij is wel goed hoor", net alsof enkel lampenversterkers goed zijn en alle lampenversterkers geweldig zijn.

ieme
20 oktober 2004, 15:35
zijn ze vergelijkbaar met:

Mesa recto?
Peavey 5150?
Peavey XXX?
Bogner uberschall?
Marshall slash?
VHT pitbull?
Koch powertone?
ENGL powerball?
ENGL savage?
ENGL blackmore?

MightyMike
20 oktober 2004, 16:49
zijn ze vergelijkbaar met:
Met "ze" bedoel je? Mode Fours? Alle Solid States?

De Mode Four van een kennis van mij klinkt meer dan deftig. Misschien ietsje te bassig, maar dat is kwestie van smaak. De vergelijking met de Uberschall en de Savage is een héél oneerlijke, omdat dat net twee uitzonderlijk goede amps zijn uit een totaal andere prijsklasse.

Als je dan eerlijk wil vergelijken, moet je de vergelijking maken met de Vetta II of high-end Randalls. En op dat niveau spreken we niet meer van "beter", maar van "anders".

.ChiefRebelAngel.
20 oktober 2004, 16:59
inderdaad, da's appelen met peren vergelijken... vanaf een bepaalde prijs kan je echt ni meer spreken van slechte versterkers, het is dan gewoon een kwestie van eigen smaak.
ik zou nooit een mode four kopen (niet mijn ding gewoon...), maar ik ben er zeker van dat het een goei bak is! Ik zou eigenlijk wel eens willen weten hoe die M4 cabs klinken.