PDA

View Full Version : Schaller onderdelen



Lacrymosa
20 oktober 2004, 12:18
Wie weer een goed adresje waar ik Schaller onderdelen kan bestellen
Ik ben namelijk nog steeds op zoek naar een zadeltje voor mn hoge E snaar op mn Charvel

Het gaat dus om een Schaller Floyd Rose hoog e zadeltje

Het probleem is, niemand heeft em, voor zover ik in Den Haag en omstreken heb gekeken, weer iemand nog een bouwer die ik kan bellen, die er misschien 1tje zou hebben liggen?

Want Schaller is, als ik het moet geloven, een beetje Exit aan het worden in nederland

CheerS!!

telecastermaster
20 oktober 2004, 14:05
http://cgi.voxhumana.nl/vox_store/vox_store.cgi?product=SCHALLER%20FLOYD%20ROSE%20PA RTS&cart_id=2141071_76217

Lacrymosa
20 oktober 2004, 14:53
Die heeft Vox dus niet meer

CheerS!!

bert k
20 oktober 2004, 15:17
En De Gier inSchiedam? www.degiergitaarbouw.nl

Anders Destium
20 oktober 2004, 15:26
Ik ga vrijdag langs bij De Gier, dus als je het specifieke model brug weet kan ik het zo voor je vragen!

Lacrymosa
20 oktober 2004, 15:33
Ik zou eigenlijk geen specifiek model weten

gewoon, een schaller floyd rose, zwarte............... :???:

maar als je zou willen vragen, graag

CheerS!!

Lacrymosa
20 oktober 2004, 15:34
Ik ben gister trouwens naar Peer dellen geweest, en de enige die hij nog had, was een gouden, dus heb ik die maar meegenomen uit wanhoop

ff kijken of die zwart te krijgen is, iemand tips?

CheerS!!

Iced Dragon
20 oktober 2004, 16:55
wat is er precies verkeerd?

Ikzelf heb mijn hoge E-zadel wat te hard willen aanspannen waardoor de schroef doldraait en het zadel niet meer vast zit. Moet ik hiervoor die plaat vervangen of is er een andere oplossing? Liefst niet te duur. Heb een originele FR in mijn gitaar gestopt maar die past niet 100%, en ik zou graag weer de Schaller gebruiken.

vinni
20 oktober 2004, 17:00
Texas & Tweed wellicht....
Heeft wel meer rommel :)

Of gewoon de importeur bellen!


Groet,
Vinni

Snaar'n Bennie
20 oktober 2004, 18:19
Schaller is altijd al lastig om te krijgen. Moest laatst een setje mechanieken hebben. Kon wel twee maand duren!!! Dan maar Sperzels erop!

Lacrymosa
20 oktober 2004, 18:35
De vorige eigenaar wist blijkbaar niet zo goed hoe een FLoyd Rose werkte
Dus die heeft em een beetje mishandeld
En ookl rekening houdend met het feit dat de gitaar al wat jaartjes heeft zien komen en gaan

Maar shaller onderdelen zijn echt een ramp om aan te komen

CheerS!!

michielv
21 oktober 2004, 10:05
Ik ben gister trouwens naar Peer dellen geweest, en de enige die hij nog had, was een gouden, dus heb ik die maar meegenomen uit wanhoop

ff kijken of die zwart te krijgen is, iemand tips?

CheerS!!

Gewoon zo laten? Of gewoon zwart spuiten. Dit slijt wel weer maar poedercoaten oid (ik neem aan dat ze dat doen met de normale zwarte onderdelen) is nogal een klus waar je speciale spullen voor moet hebben..