PDA

View Full Version : stretch you out



emielow
20 oktober 2004, 10:41
wie heeft dit nummer van de peppers? ik las in een of ander interview met flea dat dit het meest funky nummer was van one hot minute, maar dat ut nooit o de plaat is gekomen ofzo. als iemand dit nummer heeft maggie het graag mailen... maar adn moek wel eerst mn inbox legen..

Indiana Joost
20 oktober 2004, 11:00
Ik heb hem, hij is wel cool. Kan wel proberen te mailen maar dat wil met hotmail niet denk ik (bijlagelimiet van 2 MB?).. Ik heb hem met Imesh gedownload.
Oja bij mij is het een bestand van 5,51 MB. (6 min. lang)

bassmeister H
20 oktober 2004, 11:17
http://www.yousendit.com voor het uitwissellen van grote bestanden.

Indiana Joost
20 oktober 2004, 12:12
Ok thanks, het is verstuurd emielow. Ik neem aan dat het op deze manier niet je inbox vult, maar dat je een link in je mail krijgt ofzo... Oja dat zeggen ze nu.

emielow
20 oktober 2004, 13:13
ow kut

ik dacht dat ut spam was en hebbut gewist :-? :o :-( :(

gewist lalala

maaruh trouwes, wat heb je nog meer voor rare peppers shit? (dus wat niet op de albums staat?)

Indiana Joost
20 oktober 2004, 13:56
Haha dat had ik al verwacht ja.. maar ik kan zelf geen grote bijlagen verzenden dus het gaat wel weer via yousendit ok? Naar je schoolinbox.

Verder heb ik nog:
- Bas solo van Flea (Woodstock geloof ik, geslapt, ken je misschien al wel)
- het nummer Yertle the turtle
- Live Peanuts theme (ik weet niet zeker of dit van Flea is, wel cool!)
- Een korte live jam van de Peppers
- Een oud filmpje van Flea die 'Skinny Sweaty man', 'Get up and jump' en nog wat Peppers slapstukjes voordoet

En gewoon op basgebied:
- Victor Wooten - video live ergens in de VS, sick.
- Een instructievideo van een of andere dude die wat Marcus Miller/Victor Wooten techniekjes laat zien
- Mark King - Live @ the jazz cafe bassolo

Ik kan er wel een zip bestand van maken want met yousendit kan er maar 1 bestand per keer. Maar dat komt vanmiddag want ik moet nu weg.. college (heb nu dus nog niks verzonden).

Equalizer
20 oktober 2004, 16:33
Indiana Joost heet vanaf nu Equalizer, zo heet ik ook op basgitaarforum dus ik dacht laat ik dat eens gelijktrekken. :cool:
Anyway, vind je het erg om een file van 91,6 MB van yousendit.com te downloaden (de .zip van al die dingen)? Het maakt niet uit dat je mailbox 'maar' 50 MB aankan. Als het toch kleiner moet maak je maar even een selectie uit de bovenstaande bestanden.
Ik heb dus nog steeds niks verstuurd. :chicken:

emielow
20 oktober 2004, 19:34
stuur yertle the turtle ook maar, de rest hebik al... die wootenshit enzo niet echt .. maar das een beetje te groot vrees ik. doe alleen de peppernrs maar..

Equalizer
20 oktober 2004, 21:34
Oki, you've got mail (schoolinbox). Is het trouwens wel handig om je mailadres zo op het forum te zetten?

emielow
21 oktober 2004, 10:12
oja, kan iemand dat even weghalen dan?

emielow
21 oktober 2004, 10:17
owdat kan ik zelf ook, khebbut al gedaan...

emielow
21 oktober 2004, 10:20
kheb nu alleen yertle the turtle, die andere nog niet, kan dat?

Equalizer
21 oktober 2004, 14:19
Nee. Ik stuur Stretch you out nog wel een keer. Deze keer naar je hotmail, want die andere weet ik niet meer.

emielow
21 oktober 2004, 14:57
allright thanx khebum, hijs nou aant downloaden, ut gaat alleen niet zo snel mt deze trage bak..

bassmeister H
21 oktober 2004, 21:41
je kunt de link ook hier posten, hebben wij er ok wat aan :wink:

emielow
22 oktober 2004, 11:05
allright :

http://s3.yousendit.com/d.aspx?id=F93D2D7F4371B37FA618106D60EF39B3


tis wel leip nr

bassmeister H
23 oktober 2004, 13:01
thnx!