PDA

View Full Version : frustratie



Rutger
20 oktober 2004, 10:00
Willen jullie allemaal ff stoppen met belachelijk veel geld uitgeven aan de TS808 en dat soort pedalen. Het is het niet waard! Die hele pedalenserie wordt overhypt.

Wil ik een AF201 kopen, wil die gast er meer dan E200,- euro voor hebben!! :o Ik ben gewoon een gitarist, geen verzamelaar, en wil voor een normale prijs op goede spullen kunnen spelen.

dat wilde ik ff kwijt. :evil:

phx
20 oktober 2004, 10:03
Agree! Ikke is ook arm (na een weekje te hebben ge-gassed :oops: )

Lucluc
20 oktober 2004, 10:43
Waarom wil je dan een AF-201 en geen AF-5, zo'n mooie soundtank. Die kun je ongetwijfeld goedkoper krijgen.

Rutger
20 oktober 2004, 11:16
t is niet dat ik het geld niet heb en ik wil er best een goede prijs voor geven. maar ik wil gewoon betalen voor wat het technisch gezien waard is. ik wil er zelfs wat extra's voor neerleggen als ie moeilijk verkrijgbaar is, maar dit is buitensporig.

de AF201 en AF9 zijn een van de betere auto filters, de soundtank versie is dat niet dus vandaar.

Antal
20 oktober 2004, 11:19
Tja, je kan hier erg veel over zeggen natuurlijk. Wat de 808 ben ik het met je eens. Die is echt gewoon belachelijk duur. Maar goed, dat boeit niet, want als je geen verzamelaar bent kun je altijd een 2dehands ts9RI kopen en dan modificeren. Dan ben je voor een betaalbare prijs klaar en heb je hetzelfde geluid.

Wat die AF201 betreft. Dat is idd veel geld. Maar die moet met een beetje zoeken wel goedkoper te vinden zijn lijkt me zo. En er is ook nog de AF9!

Speeddemon
20 oktober 2004, 12:51
MietjuhhhH!!

beetje zeiken over 200 euro. :razz:

Wacht maar tot je een originele Tychobrahe Octavian wil, of een Ibanez Flying Pan Phaser... :o
Reken maar op bedragen boven de 600-700 euro! :(

Rutger
20 oktober 2004, 12:54
ja precies, om nog maar niet te spreken wat ze voor die andere pedalen vragen, en vooral: ook nog betalen! ik snap die gekte niet, dat betaal je toch gewoon niet voor zo'n ding? dat zullen de verzamelaars wel zijn.

voor dat geld kun je er 3 laten bouwen die het wrs beter doen dan die ouwe zooi. :P

ik ging in eerste instantie ook voor de AF9, maar die gozer reageerde op mn adv. met de AF201. t was natuurlijk het proberen waard. :)

Robbert
20 oktober 2004, 13:21
Nou.. als ik 600 Euro kan krijgen voor die Ibanez FL305.. :o

Offfff... 250 Euro voor een hele vroege TS9.... 8-)

:D

telecastermaster
20 oktober 2004, 13:47
ik wil gewoon betalen voor wat het technisch gezien waard is.

Helaas moet je betalen wat het ECONOMISCH gezien waard is. Dus vraag en aanbod enzo.....

MightyMike
20 oktober 2004, 13:48
Ik heb nog een defecte Sitar Swami, héél vintage. Stevie Ray Vaughan heeft er zelfs nooit op gespeeld!

€400 euro


Iemand? :-D

Quink
20 oktober 2004, 13:53
Stevie Ray Vaughan heeft er zelfs nooit op gespeeld!


Ja doei, dat kan iedereen wel zeggen. Heb je daar bewijs van? Foto's??

dejohan
20 oktober 2004, 14:03
ik wil gewoon betalen voor wat het technisch gezien waard is.

Tja, als je dat zou kunnen zouden we ineens allemaal stinkrijk zijn.
1.5 literfles Coca-Cola: 24 eurocent
Levis Jeans: 3€

enz...



Het probleem is dat er altijd idioten zijn die wel veel willen betalen, en net die idioten moet de verkoper hebben. Ben jij de pineur.

Mithrandir
20 oktober 2004, 14:09
Stevie Ray Vaughan heeft er zelfs nooit op gespeeld!


Ja doei, dat kan iedereen wel zeggen. Heb je daar bewijs van? Foto's??

Hier zie je SRV die niet op een Sitar Swami speelt
http://www.popculturetoday.com/srv/srv-3-litho.jpg

En hier zie je SRV die niet op een Boss Metalzone speelt:
http://www.popculturetoday.com/srv/srv-3-litho.jpg

bewijs genoeg dunkt mij.....

Rutger
20 oktober 2004, 14:10
ja, ik bedoel met 'technisch' eigenlijk de gebruikerswaarde: wat is het pedaal waard als je kijkt naar de staat, de technnische kwaliteit, de sound enz.

gaat er trouwens nog iemand naar de Vintagebeurs in Veenendaal?

Quink
20 oktober 2004, 14:17
Hier zie je SRV die niet op een Sitar Swami speelt
http://www.popculturetoday.com/srv/srv-3-litho.jpg


Verdomd :o Welnu, in dat geval, verkocht!!!! Whoehoeoeoe. Past goed bij mijn Squier Affinity Telecaster waar Keith Richards nooit op gespeeld heeft! :razz:

Robbert
20 oktober 2004, 14:25
ja, ik bedoel met 'technisch' eigenlijk de gebruikerswaarde: wat is het pedaal waard als je kijkt naar de staat, de technnische kwaliteit, de sound enz.

gaat er trouwens nog iemand naar de Vintagebeurs in Veenendaal?

Das pas weer in maart!

Ben er 1 keer geweest met Sash.. 2e keer was ik ziek.. 3e keer geen zin. Misschien in maart wel weer. Niet voor koopjes, wel voor het koekeloeren.

Quink
20 oktober 2004, 14:29
Das pas weer in maart!


Weet je dat zeker? Is toch zaterdag as., 23 oktober? :???:

Robbert
20 oktober 2004, 14:36
Das pas weer in maart!


Weet je dat zeker? Is toch zaterdag as., 23 oktober? :???:

Oh.. volgens mij was het de 3e en 9e maand. En dan de 3e zaterdag, hmm

Robbert
20 oktober 2004, 14:43
23 OKT 2004: VINTAGE IN VEENENDAAL - Elke derde zaterdag van maart en elke derde zaterdag van september is het raak in Veenendaal met de Vintage Guitar Show in Theater De Lampegiet. Maar dit keer is het anders, omdat de vaste locatie (De Lampegiet dus) al bezet was. Dus is de najaarseditie van de Vintage Guitar Show verschoven naar zaterdag 23 oktober en is de plek van handeling De Veenendaal Hal aan de Laan der Techniek 22. Bijzondere aandacht is er dit keer voor de vintage Ibanez kopie gitaren uit de 1960's en 1970's. Zie de website van Vintage Guitar Show Veenendaal.

Bron: music-maker.nl


Ok.. ik heb deels gelijk :razz:

Quink
20 oktober 2004, 14:44
Das pas weer in maart!


Weet je dat zeker? Is toch zaterdag as., 23 oktober? :???:

Oh.. volgens mij was het de 3e en 9e maand. En dan de 3e zaterdag, hmm

Heb even gegoogled: http://home.planet.nl/~nieve005/

En dan onder events.

Rutger
20 oktober 2004, 16:54
Als er iemand gaat kan ie misschien een Af201 of AF9 voor max. E150,- voor me meenemen. ;)

Ik kan niet, ga mn broer helpen verhuizen.

sash
20 oktober 2004, 16:56
Wacht maar tot je een originele Tychobrahe Octavian wil,

Daarom ik hebben mooie Chicago Iron Octavian :D

Rutger
20 oktober 2004, 23:46
k denk dat ik lekker voor de Maxon AF9 ri ga. voorkomt ouderdomsproblemen, heeft true bypass en is bovendien een stukkie goedkoper. :P

Dirk_Hendrik
21 oktober 2004, 09:14
Rutger,
Niet alles wat een fabrikant zegt is waar jammergenoeg. Lees deze pagina even en reconsider dan of je die Maxon nog wilt onder de argumentatie van True Bypass:
http://members01.chello.se/pastorn/fx/mods/bypass2.htm

Tenzij je de versie van je Maxon kunt controleren op produktiedatum is er geen zekerheid dattie TB is.

Rutger
21 oktober 2004, 15:54
shit,

Dat wordt pedalen openschroeven. :-? Ik zal het nagaan.

bedankt voor de tip!