PDA

View Full Version : Vraagje



VaderSlayer
19 oktober 2004, 18:11
Ik ga zometeen bij iemand kijken die een BC rich van 15 jaar oud wil verkopen, het is een fatstrat model hij vraagt er 150,- euro voor maar ik weet het type enzo niet..

Kent iemand ze toevallig, en kan iemand mij wat vertellen over de kwaliteit van bc richen toen?

michielv
21 oktober 2004, 15:09
waarschijnlijk heb je de gitaar nu al gezien maar toch een poging: de "echte" BC-Rich modellen zijn de bekende Mockingbird, Bitch etc. modellen. Een strat-achtig model is waarschijnlijk een low-budget instap model, waarschijnlijk van mulitplex.

Het is een beetje afhankelijk van hoe het klinkt en voelt maar ik denk dat rond de 100 euro wel max is.

MazeMouse
21 oktober 2004, 15:31
Het kan ook de ASM zijn die net als de Beast, Warlock,etc van de goedkopere series tot de hele dure series beschikbaar is.

Swan
21 oktober 2004, 16:06
waarschijnlijk heb je de gitaar nu al gezien maar toch een poging: de "echte" BC-Rich modellen zijn de bekende Mockingbird, Bitch etc. modellen. Een strat-achtig model is waarschijnlijk een low-budget instap model, waarschijnlijk van mulitplex.

Het is een beetje afhankelijk van hoe het klinkt en voelt maar ik denk dat rond de 100 euro wel max is.

ehhhhh....er is ook de Assasin...het strat model van BC Rich...en daar zijn wel degelijk high end modellen van