PDA

View Full Version : ShaQ heeft eindelijk ook weer eens een nieuwe gitaar



Shakeel
19 oktober 2004, 15:28
Godin

Shakeel
19 oktober 2004, 15:28
Na lang zoeken naar een gitaar met maple fretboard blabla humbuckers beetje stratty look heb ik er eindelijk 1 gevonden die aan mijn eisen voldoet:

Godin Freeway Classic


Specs:

Body - Silver Leaf Maple center with Poplar wings
Fingerboard - Maple or Rosewood
Neck - Maple
Scale - 25½"
Electronics - Godin humbucker-single-humbucker, tremolo bridge, double 5-way switch, volume & tone controls

http://www.godinguitars.com/godinfreewayclassicp.htm

Pics:

http://img.photobucket.com/albums/v259/Chameleon2000/bod.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v259/Chameleon2000/dark3.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v259/Chameleon2000/eye.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v259/Chameleon2000/long.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v259/Chameleon2000/head.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v259/Chameleon2000/wave.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v259/Chameleon2000/drie.jpg



Anyway ik ga ff verder pielen 8-)


Adios,

Shakeel

PS. ik ging eigenlijk voor een bass, maarja ze hadden em niet meer :-?

Negative K3 fan
19 oktober 2004, 15:32
shaq???? ben je homo ofzo?

en een bas??? idem dito

maar wel lijpe gitaar hoor, erg mooie birdseye in het fretboard! Kun je wel zonder floyd?

The Mule
19 oktober 2004, 15:33
Mooi ding, gefeliciteerd! Hier in Alphen (City Music) staat er eentje met rosewood toets voor € 599,-
Lijkt me echt een geval van 'bang for buck'... :)

(en wat voor 'n bas ging je voor?)

Shakeel
19 oktober 2004, 15:34
shaq???? ben je homo ofzo?

en een bas??? idem dito

maar wel lijpe gitaar hoor, erg mooie birdseye in het fretboard! Kun je wel zonder floyd?

:D :D :D


ja man ik kan wel zonder floyd, ik wou juist een axe zonder floyd voor het gemakkelijk omstemmen ( bijv. half toontje lager )

Shakeel
19 oktober 2004, 15:35
Mooi ding, gefeliciteerd! Hier in Alphen (City Music) staat er eentje met rosewood toets voor € 599,-
Lijkt me echt een geval van 'bang for buck'... :)

(en wat voor 'n bas ging je voor?)

thanks 8-) ja ze hadden er ook 1 met rosewood toets maar vond deze mooier

Ik heb er btw maar € 450 voor betaald :D

edit: ik ging voor de Dean edge Q 6

http://www.bill-lewington.com/Dean/gph/edq6_qbl.jpg

Swan
19 oktober 2004, 15:48
wow mooi dude
ik weet waar je huis woont :-D

bert k
19 oktober 2004, 15:55
Feli, man! Il las 'Godin', ik dacht 'Bweeegh' want Godin is meestal wel fout, maar deze is nice :-D

Anders Destium
19 oktober 2004, 16:00
Erg mooi ding zeg, gefeliciteerd :)

Maar is deze nu niet een beetje te net voor jouw doen?

Ik hoop voor je dat je niet de echte Shaq bent geworden qua size, dan kun je echt geen gitaar meer spelen :o

>Bert
Godin is helemaal niet fout :evil:

Shakeel
19 oktober 2004, 16:04
thanks guys 8-)

vond godin eerst ook niet zo mooi beetje meer een gitaar voor bert k je weet wel een '' ouwe lullen '' gitaar :D maar deze ziet er idd wel wat '' moderner '' uit.

En Anders ja idd hij is/ was best wel net voor men smaak, maar men smaak is een beetje veranderd :P kijk maar in die laatste pic de godin wordt omringd door 2 shredbeesten :razz:

NeeraDJ
19 oktober 2004, 16:21
Ik hoop voor je dat je niet de echte Shaq bent geworden qua size, dan kun je echt geen gitaar meer spelen :o

Wat bedoel je daar mee? :???:

Anywayz, mooie axe Shaq, die finish is precies goed. Net niet te fout en vetter dan normaal. Hoe bevallen die stock elementen eigenlijk?

En is dat echt een solid top of veneer?

Gefeliciteerd dude

Shakeel
19 oktober 2004, 16:35
hij bedoelt shaquille o neal daarmee die is 2.10 en zijn handen zijn zo groot dat 1 vinger meteen drie vakjes op je fretboard indrukt :P

Of het een echte top is weet ik eigenlijk niet, ik zag die axe teste em uit en kocht em liefde op het eerste gezicht ( maar als iemand et weet graag ) :lol:

De stock elementen bevallen echt goed. Ik had eerst in gedachte 2 paf pro's te kopen, maar dat ga ik niet doen heb er net 2 uur op gespeeld en ik vind de pickups heel bright klinken.

Anders Destium
19 oktober 2004, 16:37
Dit is de echte Shaq, en die is 2.16 en 150 kilo :D

http://www2.msstate.edu/~jcc3/pictures/shaq.jpg

vester86
19 oktober 2004, 16:38
Gave gitaar man.

Die blauwe is ook gaaf :-) wat is het er voor eentje, hij lijkt verdacht veel op mijn Vester Stage Series.

@neeraDJ: waarom doe je jouw Mesa weer in de verkoop?

Shakeel
19 oktober 2004, 16:38
edit @ anders: nu zou je eigenlijk die godin op dezelfde schaalgroote in die pic moeten zetten :D


vester86 - Die blauwe is een charvel model 4 uit 1988 men favo gitaar

NeeraDJ
19 oktober 2004, 16:49
@Shaq: oh zo, kwam niet eens in me op joh :). Ik dacht trouwens dat je SL3 je fav axe was? :???:

@vester: Vraag dat maar op MSN of een PM ofzo, dit is Shaq z'n big moment

bert k
19 oktober 2004, 16:54
Natuurlijk is de Model 4 zijn favo gitaar. Maar wel een beetje ouwe lullen model. :-D

Shakeel
19 oktober 2004, 19:20
haha

nee maar ff serieus bert is jouw model 4 ook je favo?


@neeradj sl3 is qua kwaliteit gezien een veel betere gitaar dan de model4 maar die model4 is my_precious als er 1 gejat zou worden had ik liever dat die sl3 gejat zou worden ipv de model4..

sash
19 oktober 2004, 19:59
@neeradj sl3 is qua kwaliteit gezien een veel betere gitaar dan de model4 maar die model4 is my_precious als er 1 gejat zou worden had ik liever dat die sl3 gejat zou worden ipv de model4..

Mooi, waar woon je? :D

Shakeel
19 oktober 2004, 20:02
Gooth, Ridderkerk :wink:

sash
19 oktober 2004, 20:03
Hehehehehe de Gooth sux. Oud collega van me is er voorzitter. Wat een droplul is dat zeg :D

Shakeel
19 oktober 2004, 20:13
hehehe ja ik ben er een maandje geleden voor het eerst geweest :P maat van me woont daar er was 1 of ander klein festivalletje ofzo georganiseerd door de rabobank

het grappige is dat er veel '' goths '' zijn in go(o)th

Negative K3 fan
19 oktober 2004, 22:01
De stock elementen bevallen echt goed. Ik had eerst in gedachte 2 paf pro's te kopen, maar dat ga ik niet doen heb er net 2 uur op gespeeld en ik vind de pickups heel bright klinken.

2 paf pro's gewaagde combi, hoe kom je daar zo bij?

ik vind het trouwens enorm veel waar voor je geld! Bij mn agile is het ook zo, alleen daarvan waren de elementen zo ontzettend kut dat ik ze er niet snel genoeg uit kon halen.

Negative K3 fan
19 oktober 2004, 22:14
net iets te vroeg gekocht voor deze:

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=30998

ook ;lijp toch?

sash
19 oktober 2004, 22:16
Euh... soort van wannabe Van Halen Kramer? Net lijp! :D

Negative K3 fan
19 oktober 2004, 22:33
mja, zoiets, maar ik vind het wel lijp, van halen kramers 0wnen toch en deze hjeeft niet zon mivormde bananenheadstock.

bert k
19 oktober 2004, 22:47
haha

nee maar ff serieus bert is jouw model 4 ook je favo?
..
Ja, best wel. Ik heb een Gibson Les Paul Custom, maar die is niet half zo veelzijdig als de 4. En vorig jaar zelf een Strat in elkaar geschroefd, die erg goed geworden is, maar het is dus een strat. Die Charvel kan alles... :D Maar jij had er toch hete pups inzitten?

Trouwens, die Model 1 is wel erg basic. Ik heb ook nog een Model 2, die heeft 1 humbucker maar wel een Floyd Rose.

NeeraDJ
19 oktober 2004, 23:07
net iets te vroeg gekocht voor deze:

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=30998

ook ;lijp toch?

Nahh, dan vind ik Shaq's Godin er toch enorm veel beter uitzien.
Die Paf Pros zijn verder behoorlijk veelzijdig in beide posities

Shakeel
20 oktober 2004, 00:16
De stock elementen bevallen echt goed. Ik had eerst in gedachte 2 paf pro's te kopen, maar dat ga ik niet doen heb er net 2 uur op gespeeld en ik vind de pickups heel bright klinken.

2 paf pro's gewaagde combi, hoe kom je daar zo bij?

ik vind het trouwens enorm veel waar voor je geld! Bij mn agile is het ook zo, alleen daarvan waren de elementen zo ontzettend kut dat ik ze er niet snel genoeg uit kon halen.

Pablo Wablo doet dat ook heel vaak en in een vid laat hij zien hoe veelzijdig hij er mee om kan gaan echt vet.

Die charvel is cool, maar iets te basic daarnaast heb ik al de model4 dus heb niet echt behoefte meer aan een charvel, misschien nog wel de 750xl of een model6.

@bert ja in men brug pu zit een 6db booster, maar bij jou toch ook? 3 schakelaartjes en drie knobs? 1 volume 1 tone 1 boost

bert k
20 oktober 2004, 00:26
Psies. Nee, ik dacht dat je er EMG's in had gepropt. Maar nee, gelukkig. :D

schwalbe
20 oktober 2004, 00:28
[quote="
En is dat echt een solid top of veneer?

[/quote]

Gezien de specs (silver leaf maple centre+poplar wings) moet het wel veneer zijn....
Maar laat dat de pret niet drukken. GEFELICITEERD, GOEDE AANKOOP!!
En wie beweert er dat GODIN ouwe-lullen gitaren zijn??- wat een onzin zeg..

Shakeel
20 oktober 2004, 00:53
[quote="
En is dat echt een solid top of veneer?



Gezien de specs (silver leaf maple centre+poplar wings) moet het wel veneer zijn....
Maar laat dat de pret niet drukken. GEFELICITEERD, GOEDE AANKOOP!!
En wie beweert er dat GODIN ouwe-lullen gitaren zijn??- wat een onzin zeg..[/quote]


thanks, is dat ook weer boven water 8-)

Das Schaap
20 oktober 2004, 01:34
De stock elementen bevallen echt goed. Ik had eerst in gedachte 2 paf pro's te kopen, maar dat ga ik niet doen heb er net 2 uur op gespeeld en ik vind de pickups heel bright klinken.

2 paf pro's gewaagde combi, hoe kom je daar zo bij?

ik vind het trouwens enorm veel waar voor je geld! Bij mn agile is het ook zo, alleen daarvan waren de elementen zo ontzettend kut dat ik ze er niet snel genoeg uit kon halen.

Pablo Wablo doet dat ook heel vaak en in een vid laat hij zien hoe veelzijdig hij er mee om kan gaan echt vet.

Die charvel is cool, maar iets te basic daarnaast heb ik al de model4 dus heb niet echt behoefte meer aan een charvel, misschien nog wel de 750xl of een model6.

@bert ja in men brug pu zit een 6db booster, maar bij jou toch ook? 3 schakelaartjes en drie knobs? 1 volume 1 tone 1 boost
Pablo heeft toch ook een Tonezone ? :wink:
Vet ding man, had je me nog niks over verteld, ik wil em wel eens in actie horen. :-D Als je weer eens inspiratie hebt......... :razz:

Shakeel
20 oktober 2004, 10:10
hehe ja ook een tonezone en ook een humbucker from heaven en ook een.. :D maar die tonezone is meer iets voor jou denk ik ;) ik denk die paf beter bij me past.

Soulflyhigh
20 oktober 2004, 11:03
Congrats met je nieuwe gitaar. Mooi dingen man en ja ik vond Godin gitaren ook altijd ouwe lullen gitaren. Totdat ik deze zag 8-)

Swan
20 oktober 2004, 11:27
hopelijk heb je ook dit erbij gekocht :razz:
http://www.zootmusic.com.au/database/images/thm_product_269.jpg

Shakeel
20 oktober 2004, 13:15
soulfyhoog thanks

Swan niet nodig, gelakte toets 8-)

Anders Destium
20 oktober 2004, 13:25
Speelt dat wel lekker, zo'n gelakte toets? Zweet dat niet enorm?


>Swan

Werkt dat spul ook met terugwerkende kracht? :D

marc_o
20 oktober 2004, 14:00
De stock elementen bevallen echt goed. Ik had eerst in gedachte 2 paf pro's te kopen, maar dat ga ik niet doen heb er net 2 uur op gespeeld en ik vind de pickups heel bright klinken.

2 paf pro's gewaagde combi, hoe kom je daar zo bij?

ik vind het trouwens enorm veel waar voor je geld! Bij mn agile is het ook zo, alleen daarvan waren de elementen zo ontzettend kut dat ik ze er niet snel genoeg uit kon halen.

2 paf pro's is geen rare combi hoor. Dee eerste JEM modellen hadden allemaal 2 Paf pro's en dan uiteraard de singlecoil in het midden. Prima combi lijkt me.

Proficiat met je gitaar trouwens, ik vind het wel wat hebben.


Steeds als ik een Charvel zie bedenk ik me dat ik er al jaren eentje in een koffer heb liggen, die ik danig moet laten opknappen. Beetje zonde op deze manier.

SiNiSTRaL
20 oktober 2004, 14:31
geef maar aan mij in bruikleen :D

@shakeel: mooie axe :cool:

Anders Destium
20 oktober 2004, 15:24
Moet je kijken wat er nu op gitaarmarkt staat:

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=31029

Weet je zeker dat je de goede gitaar hebt :wink:

marc_o
20 oktober 2004, 16:06
Lijkt me niet slecht hoor.

Swan
20 oktober 2004, 17:47
Moet je kijken wat er nu op gitaarmarkt staat:

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=31029

Weet je zeker dat je de goede gitaar hebt :wink:

he die stond eerst bij feedback 2ehands

Anders Destium
20 oktober 2004, 18:22
Lijkt me niet slecht hoor.

Die gitaar heeft precies de eigenschappen van de gitaar die Shakeel zocht, vandaar dat ik hem postte :)

Shakeel
20 oktober 2004, 19:55
haha bijna exact de specs anders ;) ik wou een H - H pick up config, want heb al 2 gitaren met H - S - S Maar idd hij komt heel goed in de buurt ;) ( maar ik heb die stratty look geval opzij gezet men volgende axe wordt een pgm 301 :D )

Orpheo
29 december 2004, 11:54
ah, dit topic zocht ik aanvankelijk.

@shakeel

ik zie in de specs-list dat je een double 5 way switch hebt. ik zie er maar 1....

hoe zit dat dan??

en welke gebruik je meer om mee te scheuren, je charvel (ik heb een 650 xl, verbeterd model van de Model 6) of deze??

en kan je die hums splitsen? of niet?

Izegrim
29 december 2004, 12:04
Vette gitaar man... Gek genoeg zag ik hem gisteren en dacht toen dat het wel wat leuks zou zijn voor eh... ouwelullenmuziek?! Nee, ik dacht dat ik precies die zou willen voor dr bij. Staat in een advertentie van de Meet Music ofzo. Gefeliciteerd!!! :dance:

Toffe gozer
29 december 2004, 12:04
Shakeel is geband en zal dus niet antwoorden , mischien moet je maar een PM naar maisy sturen , dat is volgens mij zijn moeder :razz:

Reel Big Fish
29 december 2004, 12:05
Godin maakt toch altijd wel mooie gitaren, de Exit 22 vind ik nog steed zooo geil!!

Anyway, veel plezier! :D

EmgMaster
29 december 2004, 12:06
Gefeliciteerd man, lekker ding!!! :razz:

Maar 1 vraagje, waarom staat je brug pup niet recht onder de snaren???

AART
29 december 2004, 12:16
Gefeliciteerd man, lekker ding!!! :razz:

Maar 1 vraagje, waarom staat je brug pup niet recht onder de snaren???

hij had hem in oktober gehaald hoor :-?

Joe Satriani
29 december 2004, 12:24
Mooi dingetje man
kzag em op de site van feedback en zit erover te denken om em zelf ook is te gaan teste :razz:
en speelt tie en beetje relaxed????

Anders Destium
29 december 2004, 12:26
ehmmm, lees het topic :???:

Wormaap
29 december 2004, 12:27
Shakeel is geband en zal dus niet antwoorden , mischien moet je maar een PM naar maisy sturen , dat is volgens mij zijn moeder :razz:
Dit postje zal ik nog maar even quoten voor de duidelijkheid.
Shakeel = eigenaar v.d. gitaar = topicstarter = geband.
Die zal hier dus niet meer reageren!

Orpheo
29 december 2004, 13:54
misschien heb ik iets gemist, maar waarom is shakeel gebanned????

marc_o
29 december 2004, 14:12
Van welke planeet kom jij dan?

Orpheo
29 december 2004, 14:41
gewoon, hier van mars.... :wink:

maar dat is nog geen antwoord op mijn vraag....

Orpheo
29 december 2004, 14:41
gewoon, hier van mars.... :wink:

maar dat is nog geen antwoord op mijn vraag....

schizo910
29 december 2004, 15:34
Oké iedereen hier weet dat Shakeel een enorme eikel is of kan zijn. Iedreen weet dat hij vaker is gebanned, iedereen weet dat het dus te verwachten was dat het weer zou gebeuren.. Waarom? Omdat het Shakeel is en hij erop kikt om het zover te krijgen. Hij duikt wel weer op onder een andere nick... en dan wordt ie weer gebanned etc. etc. etc...

marc_o
29 december 2004, 15:41
gewoon, hier van mars.... :wink:

maar dat is nog geen antwoord op mijn vraag....

Ik zou zeggen, zoek naar zijn berichten, en oo onder de berichten die hij plaatste onder XXXX en Barret_Wallace en zoek naar de posts waarin hij niet iemand uitmaakte voor kankerlijer zus of zo, dat zijn er niet zo heel veel.

Stratman70
29 december 2004, 15:50
Meest recentelijke nick is volgens mij Electric kim.

schizo910
29 december 2004, 15:56
Meest recentelijke nick is volgens mij Electric kim.

Dat vermoeden heb ik ook... nadat het ter sprake kwam is er hier volgens mij van "haar" ook niets meer vernomen.

Orpheo
29 december 2004, 15:57
Meest recentelijke nick is volgens mij Electric kim.

en waar baseer je dat dan op??

schizo910
29 december 2004, 15:57
Meest recentelijke nick is volgens mij Electric kim.

Dat vermoeden heb ik ook... nadat het ter sprake kwam is er hier volgens mij van "haar" ook niets meer vernomen.

Anders Destium
29 december 2004, 15:57
Meest recentelijke nick is volgens mij Electric kim.

en waar baseer je dat dan op??

Oh jij bent het :lol:

Orpheo
29 december 2004, 15:58
Meest recentelijke nick is volgens mij Electric kim.

en waar baseer je dat dan op??

Oh jij bent het :lol:

?? heb ik iets gemist?

ik heb iig niemand uitgescholden hier op t forum..... :???:

Anders Destium
29 december 2004, 16:03
Was een grapje...

Laat ik het erop houden dat Electric Kim een dubieuze verschijning was en ook nog eens lid werd vlak nadat Shakeel was gebanned.

Mithrandir
29 december 2004, 16:40
Ik heb wel leuke msn gesprekken met Kim, als het Shaq is doet ie het leuk iig :D

Stratman70
29 december 2004, 16:53
Hahahahaha.... en Bleak wilde zelfs met hem neuken. wat zijn sommigen toch heerlijk naïef! Ik ben er gewoon zeker van dat hij het is

marc_o
29 december 2004, 16:55
En nu spenderen we weer tijd aan die eikel....eigenlijk kan er wel een slotje op, als ie meeleest, denk ie nog dat we 'm missen....

Mithrandir
29 december 2004, 16:56
Heb hem net nog gesproken, hij mist jullie iig niet.

Stratman70
29 december 2004, 17:41
Heb hem net nog gesproken, hij mist jullie iig niet.
Oh jee: daar zit ik mee zeg!!!

Das Schaap
29 december 2004, 18:09
Hahahahaha.... en Bleak wilde zelfs met hem neuken. wat zijn sommigen toch heerlijk naïef! Ik ben er gewoon zeker van dat hij het is
Doe eens iets nuttigs met je tijd. :roll: Misschien weer een nieuwe post in sounds ofzo. :P

Stratman70
29 december 2004, 19:20
Mwah, ik vind het toch wel nuttig om zoiets te vermelden. Ik denk dat het nog even een poosje duurt voordat ik weer eens wat muziek ga posten. Heb het nu even wat druk (o.a. mensen die wat al te goedgelovig zijn waarschuwen voor mannen die zich als vrouwen voordoen hier op dit forum.) en andere zaken buiten internet om.

Maar als ik dan dus weer iets post, kan ik ook een reactie op de muziek van jou verwachten? Of was het zomaar een vraag, zonder dat het je echt interesseert wat ik post?

MVG! :wink: