PDA

View Full Version : korte simpele vraag



My Dying Bride
18 oktober 2004, 20:20
Line 6 spider II of peavey Bandit


die line 6 heb ik dus nu maar zou het een goede ruil zijn ?
De distortion op line 6 ( metal groen ) vind ik te hard en metal rood is raar ...
en ja ik heb al geprobeerd met andere presets :razz:

AART
18 oktober 2004, 20:27
probeer eens of je hem wat vind, persoonlijk zeg ik doen!
peavey bandit is veel beter.

Wormaap
18 oktober 2004, 23:23
Bandito! :P
Dat vind ik zo'n supercool ampje he :)

Swan
19 oktober 2004, 00:03
ben je hier nou nog mee bezig? spaar gewoon door en koop n goeie amp.

AART
19 oktober 2004, 10:41
ben je hier nou nog mee bezig? spaar gewoon door en koop n goeie amp.

:lol:

Swan
19 oktober 2004, 13:01
trouwens....misschien kan je beter n gitaar met humbuckers kopen ipv n nieuwe amp

1959SLP
19 oktober 2004, 13:26
@ Swan: Box en versterker = de mond van je geluid!!

Swan
19 oktober 2004, 13:32
@ Swan: Box en versterker = de mond van je geluid!!

joh
maar met je 17 berichten weet je niet dat hij al n jaar bezig is deze amps te vergelijken.

H.Manback
19 oktober 2004, 13:38
Je kan zeggen wat je wilt, een overhaast besluit wordt het niet...

1959SLP
19 oktober 2004, 13:42
@ Swan: Box en versterker = de mond van je geluid!!

joh
maar met je 17 berichten weet je niet dat hij al n jaar bezig is deze amps te vergelijken.

dan kijk maar s naar de berichten van Ohzoso en SuperLeadPlexi meneer :wink: .

Wat ik bedoel is dat het adviseren van een gitaar met humbuckers weinig tot geen invloed heeft op hetgeen waar de topicstarter naar op zoek is.

My Dying Bride
20 oktober 2004, 16:38
mag ik er op wijzen dat die cort met single coils een RESERVE gitaar is en dat ik als BELANGRIJKSTE gitaar een prs santana heb met HUMBUCKERS!!!!!

en trouwens van de line 6 ben ik niet ontevreden(het kan natuurlijk wel beter) , iemand stelde die ruil gewoon voor en ik wou weten of ik er op vooruit zou gaan

swan : als je comentaar geeft op mijn gitaren e.d. ga dan eerst na welke gitaren ik nog heb buiten die eene met de single coils

My Dying Bride
20 oktober 2004, 16:38
mag ik er op wijzen dat die cort met single coils een RESERVE gitaar is en dat ik als BELANGRIJKSTE gitaar een prs santana heb met HUMBUCKERS!!!!!

en trouwens van de line 6 ben ik niet ontevreden(het kan natuurlijk wel beter) , iemand stelde die ruil gewoon voor en ik wou weten of ik er op vooruit zou gaan

swan : als je comentaar geeft op mijn gitaren e.d. ga dan eerst na welke gitaren ik nog heb buiten die eene met de single coils