PDA

View Full Version : Kashmir - Led Zeppelin (with vocals)



Axl Rose
18 oktober 2004, 17:45
Heb onlangs de backingtrack gevonden met vocals!!! Geen idee wie het heeft gezongen maar het lijkt echt ontzettend goed.

De gitaarpartij ontbrak dus heb ik die toegevoegd. Tis veel leuker om ernaar te luisteren met vocals want anders zou het snel vervelen natuurlijk. Er zitten hier en daar wat slordigheden but who cares :razz:

right click save as...
http://members.lycos.nl/chineseblues/kashmir.mp3

of hierheen:
http://members.lycos.nl/chineseblues/downloads.html

Enjoy!!

- Brend

VHsologitarist
18 oktober 2004, 18:39
Hoor ik daar Robert plant,
oohnee toch ni!! Ja idd de zang vind ik goed, lijkt wel een beetje op die van Robert Plant. (p.s. aanrader check de versie van Steve Morse Kashmir)


greetz

AART
18 oktober 2004, 21:18
de gitaar klinkt een beetje als een kat die zijn behoefte probeert te doen door een dichtgenaaide reet(sorry, gejat van iemand anders :-D )

Axl Rose
18 oktober 2004, 21:23
de gitaar klinkt een beetje als een kat die zijn behoefte probeert te doen door een dichtgenaaide reet)sorry, gejat van iemand anders' :-D

LOL, flauw hoor. :D

AART
18 oktober 2004, 21:23
:-D

Axl Rose
18 oktober 2004, 21:25
:-D

was ook de bedoeling om in de buurt van het orginele geluid te komen. is dus wel gelukt zo te zien! :razz:



:D

Stratman70
20 oktober 2004, 11:37
Hé axl, je neemt toffe nummers op man! Gave backingtracks kies je uit. En deze is wel heel gaaf. De zanger is bijna Plant zelf. Waar heb je die vandaan? Heb ook wel interesse.

JvD.
20 oktober 2004, 11:48
heel erg vet, en inderdaad, die zanger is echt super!
ik ben nietzo van de rock classics dus, klopt het dat RATM dit introotje gejat heeft ?

Axl Rose
20 oktober 2004, 12:20
@Stratman: thnx for je reactie! De backingtrack heb ik van guitars101.com. Moet je ff registere daar en rondkijken onder backingtrack exchange. Daar is een topic onder "axl rose" waar ik em host. Kan em helaas niet apart uploaden want me computer is kaduk. Zit nu op die van me broers. Maar inderdaad, die zang erbij maakt het wel compleet. Is gelijk stuk interessanter om dan te beluisteren.

@JvD: thnx for je reactie! Geen idee want ik luister niet echt naar Rage Against The Machine :D

m^rton
20 oktober 2004, 13:25
heel erg vet, en inderdaad, die zanger is echt super!
ik ben nietzo van de rock classics dus, klopt het dat RATM dit introotje gejat heeft ?

Ik geloof dat eminem dat ooit heeft gebruikt. Rage against the machine lijkt me niet.

Edit: Puff Daddy - Come with me

Bigfoot414
25 oktober 2004, 17:27
RATm heet ook een nummer gemaakt: Wake Up, en dat riffje lijkt er heel veel op.