PDA

View Full Version : Garnalen pellen



Clutterbilly
17 oktober 2004, 21:54
Hey,
Hier een home made bluesy/country improvisatietje genaamd Garnalen Pellen op de telecaster en de POD :-)
http://users.skynet.be/fa402913/garnalen%20pellen.mp3

Clutterbilly

AcousticFreak
17 oktober 2004, 22:38
Garnalen pellen is makkelijker :lol:

m^rton
18 oktober 2004, 16:56
Ik kan hem niet downloaden :(

Clutterbilly
18 oktober 2004, 19:42
Ik heb net gekeken en de file staat er nog steeds hoor...

Toffe gozer
18 oktober 2004, 20:02
Ik vind hem erg lekker, behalve dat keyboardje(?) er doorheen dat had voor mij niet gehoeven, maar verder klinkt het voor een improvisatie erg lekker :)

Clutterbilly
18 oktober 2004, 20:16
Thanks, was even een uitprobeerseltje, ik hem zo'n cd vol met jams waar je zelf lekker over heen kunt pielen en je kunt per track alles aan of uit zetten.

m^rton
18 oktober 2004, 22:43

Picker
20 oktober 2004, 23:46
Nou, die garnalen komen inderdaad echt goed eruit.
Niet dus.

Zonder gekheid, loopt lekker. Complimenten.

Picker.

ArpeggioKing
25 oktober 2004, 00:26
tof gespeeld maar als blues purist moet ik toch even zeggen dat je toch even een stilte moet durven laten vallen door je solo's heen. Het is nu echt een lange solo waar geen eind aan komt. Ik hoor dat je goed speelt en een toffe sound hebt! Keep 'on Bluesin'

Clutterbilly
25 oktober 2004, 11:31
Klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Ben zelf een enorme Robben Ford fan en die weet als geen ander hoe hij gaten moet laten vallen in zijn solo's....In het begin van mijn improvisatie had ik een behoorlijk aardige phrasering vind ik zelf maar naarmate de solo vordert krijg ik steeds meer last van de gitaristenziekte (notenpoepen dus...) en blijven de broodnodige gaatjes helaas uit...Maar bedankt voor je feedback!

Clutterbilly

boudewijn
25 oktober 2004, 13:12
He dit swingt de pan uit hoor :)

zou zelf alleen iets meer de harmonie proberen te volgen maar verder ben je al aardig op weg volgen mij.

Groetjes Boudewijn :wink: