PDA

View Full Version : Doorgeblazen speakers



iam
17 oktober 2004, 11:43
wat kost het om doorgeblazen speakers te vermaken?

ik kan nl 2 utah speakers kopen die niet meer werken, vermoedelijk doorgeblazen...

valt daar nog iets mee te doen?

Mr.Jay
17 oktober 2004, 13:09
wat kost het om doorgeblazen speakers te vermaken?
ik kan nl 2 utah speakers kopen die niet meer werken, vermoedelijk doorgeblazen...

zijn ze i.i.g. GOED SCHOON :D

JaY

hadv
17 oktober 2004, 13:11
persoonlijk zou ik geen kapotte speakers kopen, er zijn nl ook gewoon werkende speakers te koop, scheelt een hoop gedoe

Al
17 oktober 2004, 14:15
wat kost het om doorgeblazen speakers te vermaken?

ik kan nl 2 utah speakers kopen die niet meer werken, vermoedelijk doorgeblazen...

valt daar nog iets mee te doen?

Moeten gereconed worden. Ik denk niet dat dat de moeite waard is gezien de kosten. Ik weet niet zeker of het makkelijk is voor die speakers recone setjes te krijgen. Ik schat een recone zo ongeveer tussen de 50,= en 80,=. Wellicht moet je ze dan nog versturen ook met risico op schade.

Al

Mr.Jay
17 oktober 2004, 14:23
[quote=iam]Ik weet niet zeker of het makkelijk is voor die speakers recone setjes te krijgen. Ik schat een recone zo ongeveer tussen de 50,= en 80,=. Wellicht moet je ze dan nog versturen ook met risico op schade

Heb al van div. gebruikers van gere-conede Utahs vernomen dat ze daarna niet meer goed klinken.
Ik heb nog 2 non-gereconde Twin-Utahs, mail anders maar.

JaY

iam
17 oktober 2004, 14:26
ik heb een 10"-er nodig...

een experimentje voor mijn keyboardversterkertje...
vind de speaker die daarin zit niet het van het...

maar ik koop me eerste wel een yamaha ag-stomp, het geluid (van mn ac. gitaar) zal daarmee wel al een hoop vooruitgaan...

PeeVee
18 oktober 2004, 14:10
Heb al van div. gebruikers van gere-conede Utahs vernomen dat ze daarna niet meer goed klinken. Ik heb nog 2 non-gereconde Twin-Utahs, mail anders maar.
:-D